Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ItsMe2 schreef:Een airfryer wil ik ook als ik op mezelf ga wonen.. dus tips voor een goede airfryer zijn welkom
Ik tel momenteel geen kcal. Eerst maar even zien hoever ik op gevoel en met gezond boerenverstand kom
ItsMe2 schreef:Thnx!
Ik ga binnenkort is even kijken bij de Action.
En mij er in verdiepen hoe zo iets werkt
Mando schreef:Zilvervlies rijst met spelt en quinoa hebben ze bij de jumbo.
Erg lekker.
Notenrijst is witte rijst.
Je moet alles wat wit is vermijden. Tegenwoordig heb je alles in volkoren of spelt.
Roomboter gebruik ik wel geen margarine en ik bak in olie.
deksel schreef:Ik zit sneller vol van zilvervlies rijst dan andere rijst. Maar ik zit niet zo snel vol, heb best veel nodig om vol te zitten.
Vandaag ontbeten met 2 verse kampioentjes van de lidl, 1 met avocado en de ander met vega smeerworst en komkommer. Lunch was 2 broodjes met hagelslag. Diner was woknoodles met wat groentes, maar was niet zo lekker (had eigenlijk geen smaak, oeps) dus heb daar niet zoveel van op. Heb tussendoor wel m'n choco pepernoten opgegeten. Vanavond gewerkt en gefietst. En nu nog wat nootjes (cranberry mix) en water.
Ik wil morgen graag sporten (bij Basic doe ik dan van die groepslessen), nu heb ik echt zo'n mindset van 'ja morgen ga ik sporten!!!!', en dan is het morgenochtend 'oh nee, ik wil niet, ik zie er tegen op etc . etc.'.
Hoe doen jullie dat?
MarlindeRooz schreef:Ik doe er dit soort dingen in, behalve frituur zooi dan...
- vega vlees (alle soorten)
- broodjes
- groente zoals:
Broccoli, spruitjes, courgette, paprika, aubergine, bloemkool... en dan gewoon grillen!