Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus ik was lekker aan het huilen.. Neem ik hem niet kwalijk, maar het is zo confronterend..

Janneke2 schreef:Wees op je hoede met bewegen.
Burn out wordt gekenmerkt door uitgeputte bijnieren. Dat is gewoon te onderzoeken en zo ja te herstellen, maar beperk jezelf de eerste tijd tot bij wijze van spreken 1 blokje om.
.
Moirin schreef:Interessant over je bijnieren, dat had ik nog niet eerder gehoord!
Wat ik begrijp is lichte beweging goed, maar heb je rust en hersteltijd nodig, dus intensief sporten is wat minder handig. Maar dat hangt ook af van hoe je conditie van tevoren is. Ik ga het nog eens met mijn psycholoog bespreken want ik vind het best lastig. Angst voor de angst is hier ook een groot ding...
Citaat:Weet wel dat uitgeputte bijnieren niet door de klassieke geneeskunst wordt erkend. Er bestaat geen gevalideerd onderzoek wat het bewijst.
 Ik snap het gevoel hoor, maar het is juist sterk dat je hulp zoekt om jezelf beter te voelen. Therapie is niks raars. Paniekaanvallen zijn gewoon absoluut rot om door te maken maar het betekent nog niet dat je gek bent ofzo! 
 Wel een paar goeie daagjes. Vanochtend ben ik naar Yin Yoga geweest wat echt heel erg fijn was! Nu ben ik wel heel moe dus lig ik even op bed voor ik zo naar de masseur ga. Ik ben nu dus ook heel erg geneigd om op werk weer aan te geven dat ik wel weer wat wil doen, maar ik weet ook dat dat gewoon geen goed idee is nog want het kan zo weer omslaan. Ik ga nu wel 4-6 keer per week naar de sportschool en dat doet me wel echt heel goed, hou een beetje structuur in m'n dag en in mijn geval helpt bewegen wel goed!                                                         
 Wat knap dat het je lukt om zo vaak te sporten 

Citaat:Elisa hoe gaat het met jou?? Vast niet goed nog anders had ik je vast gezien.. Hoop dat je je snel beter gaat voelen. Wij maken sinds kort een nieuwsbrief over de afdeling.. wil je daar miss korte update in geven hoe het met je gaat?

ene week bellen, andere week koffie