Heb ook geen honger momenten oid, geen flauw gevoel....vreemde toestand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Bloodymary schreef:Sinds ik dit doe heb ik eigenlijk nooit calorieën bijgehouden of zo. Je eet lunch en avondeten en dan is het prima toch.
Idd, je moet wel heel gek doen als je dan ver over je calorieën komt
Yesterday schreef:Ik zou ook graag meelezen/praten.
Gisteren begonnen, het ging mij goed af, gegeten tussen 12.00 en 20.00, op de valreep om 20.00 nog wel een glas warme chocolademelk gehad en wat kale crackers omdat ik 18.00 als laatste gegeten had i.v.m. sporten. Helemaal niks meer eten na het sporten zag ik niet zitten, bang voor honger vanochtend?
Vandaag is het tot nu ook goed gegaan, vanmorgen wel een wat rammelde buik rond 11 uur, maar normaal heb ik dat ook zo rond die tijd...
Voor morgen moet ik kijken hoe ik het savonds ga doen, rond 9 uur ben ik pas terug van het sporten, maar om 18u heb ik het avond eten al op. Ik ben vooral bang denk ik om honger te krijgen, terwijl het waarschijnlijk wel mee valt?
Yesterday schreef:Ik zou ook graag meelezen/praten.
Gisteren begonnen, het ging mij goed af, gegeten tussen 12.00 en 20.00, op de valreep om 20.00 nog wel een glas warme chocolademelk gehad en wat kale crackers omdat ik 18.00 als laatste gegeten had i.v.m. sporten. Helemaal niks meer eten na het sporten zag ik niet zitten, bang voor honger vanochtend?
Vandaag is het tot nu ook goed gegaan, vanmorgen wel een wat rammelde buik rond 11 uur, maar normaal heb ik dat ook zo rond die tijd...
Voor morgen moet ik kijken hoe ik het savonds ga doen, rond 9 uur ben ik pas terug van het sporten, maar om 18u heb ik het avond eten al op. Ik ben vooral bang denk ik om honger te krijgen, terwijl het waarschijnlijk wel mee valt?
Anoniem schreef:Ik vind t prettig om Idd te merken dat ik echt wel smorgens kan functioneren zonder eten.
Toch twijfel ik ergens wel, het is zo “ tegen je gevoel in”.
Altijd geleerd te ontbijten zeg maar..
Eulogy schreef:Oh ik wil wel echt altijd na sporten eten. Maar is bij mij ook nodig voor progressie.
Kun je niet na sporten eten en je window wat opschuiven eventueel?