Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Even laten zien. Flebitis moet je gelijk aanpakken. Neem ook je temperatuur alvast op.
Meelezer meldt zich dus.
gomir schreef:Als het op dag 4 nog zo achteruit gaat onder naproxen zou ik bellen. En gezien je stollingsstatus en de locatie boven de insteek van het infuus zou ik er een echo van laten maken om een tromboflebitis uit te sluiten. Maar ik ben natuurlijk wel een neuroot
Hannanas schreef:Sjonge, alsof dit vannacht ineens een grote verandering zal doormaken..
Ik vind het onwijs poedersuiker voor je! Blijf in jezelf geloven, dat is het belangrijkste nu wat je voor jezelf kunt doen.
Heb je alternatief al wat ter verlichting geprobeerd? Met dit soort vage klachten (bijv blaasontsteking gevoel, lastig poepen, snel maagzuur gevoel, oppervlakkig ademen en andere vage ongemakken etc etc) kan een osteopaat vaak wat ademruimte geven. Dat verdien je wel..terwijl de zoektocht doorgaat regulier.
tokedri schreef:Ik denk ook niet dat het nodig is er iets aan te doen. Gaat meestal vanzelf over. Je hebt geen koorts oid en het is niet erger geworden.
Ik bedoel het niet vervelend maar als je voor elk dingetje naar de arts gaat gaan ze reageren zoals ze pas al deden...toen de arts zei dat je je gezonde verstand moest gebruiken.
tokedri schreef:Ik denk ook niet dat het nodig is er iets aan te doen. Gaat meestal vanzelf over. Je hebt geen koorts oid en het is niet erger geworden.
Ik bedoel het niet vervelend maar als je voor elk dingetje naar de arts gaat gaan ze reageren zoals ze pas al deden...toen de arts zei dat je je gezonde verstand moest gebruiken.