Body Hair Everywhere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Body Hair Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:25

Door zo'n link te plaatsen zet je juist iemand voor banketstaaf.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:34

Voor lid toch? :D kan ook ledemaat zijn, dat is ook een lid. :))

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:36

En iemand ergens op wijzen doe je privé niet zo openlijk dat is gewoon naar.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:38

Pantykous schreef:
Zo onnozel :') en dat doen jullie bij mannen in Speedo’s met veel haar ook dan?

Als het zodanig zou zijn dat het viezig word dan wel ja. Ik vind dat er echt niks mis is met wat lichaamsbeharing, of je nou man of vrouw bent. Maar om dan nog even lekker met de benen wijd te gaan zitten in het zwembad. Nee, daar snap ik niks van.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:38

Ach ik hoop dat Echwel zich er prettig over voelt. :j dan zijn er geen echte grote problemen verder *\o/*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 12:57

poes schreef:

Want dat zijn de reacties naar Echwel toe niet? ;)
Iets met splinters en balken...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 13:04

Als je 60 bent en er zo op gebrand om iemand naar beneden te halen kun je ook wel incasseren.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 13:51

Ach ze had ook kunnen zeggen dat ze het altijd zo schrijft
En dank je wel dat je het zegt
Ook blij zijn dat ik het niet in het bloopertopic zet, waar ze veel post.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 14:01

Meid, bedankt.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 14:12

Wijsheid komt niet altijd met de jaren, helaas.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 14:51

Janine1990 schreef:
poes schreef:

Want dat zijn de reacties naar Echwel toe niet? ;)
Iets met splinters en balken...

Volgens mij valt niemand erover dat Karuna op een tikfout is gewezen. Wat ik wel SUPER onnozel vind is om dan vervolgens op te gaan zoeken hoe vaak iemand die fout heeft gemaakt en dat in dit topic te kwakken.

Maar goed, jullie gaan dus het bad uit bij mensen met veel haar. En als er dan veel mensen zwemmen met een beetje haar, ga je er dan ook uit? Is er dan een soort berekening van x mensen * y haar = bad verlaten?

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:07

Als er dan vrouwen zijn met lang haar. Is dat dan ook vies? Of is hoofdhaar niet vies en ander haar wel? Waarom dan? Is toch hetzelfde?

Niet mooi vinden is wat anders dan vies..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:08

Is veel hoofdhaar net zo vies als veel lichaamshaar?

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:10

san4nie schreef:
Als er dan vrouwen zijn met lang haar. Is dat dan ook vies? Of is hoofdhaar niet vies en ander haar wel? Waarom dan? Is toch hetzelfde?

Goeie vraag. Ik vind hoofdhaar dan weer niet erg, maar beenhaar of schaamhaar wat onder/tussen een broekje vandaan komt wel. Inderdaad met twee maten meten eigenlijk. Hmmm weet niet waar het verschil 'm inzit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:15

Nadine_S schreef:
san4nie schreef:

Goeie vraag. Ik vind hoofdhaar dan weer niet erg, maar beenhaar of schaamhaar wat onder/tussen een broekje vandaan komt wel. Inderdaad met twee maten meten eigenlijk. Hmmm weet niet waar het verschil 'm inzit.

In hoofdhaar zitten over het algemeen minder lichaamssappen enzo... zweet minder, blijft wat frisser.
Beenhaar is ook weinig vies aan. Is mijn idee dan om dat te verklaren, verder weet ik het ook niet. Ieder zn ding, ik zou er niet voor het water uit gaan, maar ik zou het ook niet heel relaxed vinden als ik elke keer dat in mn blikveld krijg als ik aan het zwemmen ben. Mensen die ik om het baantje tegen kom met zwemmen die elke slag een slok water uitspugen vind ik ook niet geheel prettig.
Maar over het pijn doen, als ik mijn benen een weekje niet doe ofzo en dat wrijft dan met sokken of mn broek tegen de richting in kan dat best eens irritant voelen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:19

Dat van die berekening slaat natuurlijk nergens op.

Ik vind hoofdhaar en beenhaar minder vies dan schaamhaar ja. Misschien is het de structuur van het haar die het hem doet. Ik vind onverzorgde baarden waar (etens)resten in hangen ook vies.

Maar het ging mij meer om het wijdbeens zitten waardoor je alles nog even extra goed ziet. Dat vind ik niet fris.

Vanitas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:22

Onverzorgd hoofdhaar vind ik ook vies. Gewoon al het haar netjes knippen, trimmen, scheren, waxen of wat dan ook. Haar wat netjes getrimd is bijvoorbeeld kan ik wel niet mooi vinden, maar niet vies. Die lange pluimen daarentegen vind ik wel vies. Net als hoofdhaar wat maanden eerder al toe was aan een knipbeurt en/of gigantisch in de klit zit.

Daarnaast is de textuur van oksel- en schaamhaar natuurlijk heel anders wat het er ook niet beter op maakt.

Overigens was ik onlangs bij een reggae festival en hierbij viel het mij op dat ik blanke mensen met dreads ook zeer onverzorgd er uit vond zien. Daarentegen liepen er genoeg rasta's waarbij het er bij het meerendeel wel gewoon verzorgd uit zag. Verzorgen zij het daadwerkelijk beter? Hebben zij een andere haarstructuur? Ik weet het niet, maar ik wil maar zeggen dat het niet altijd zo zwart/wit is en dat het ook per persoon kan verschillen of een bepaald "kapsel" onverzorgd of netjes is.
Laatst bijgewerkt door Vanitas op 22-07-19 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:31

Ja hoofdhaar wat in een doucheputje zit of in een zwembad drijft vind ik ook onsmakelijk.
Net als zwaar behaarde mannen vind ik ook vies.

Vind het best maar ik hoef het niet te zien.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:45

Mijn ex is op mijn aanraden zijn oksels gaan scheren en doet het nu nog steeds omdat ie geen last meer heeft van opgedroogd zweetlucht :j
Echt dat scheelt zoveel! Heel prettig, minder deo nodig, en op erg warme dagen kun je je oksels even wassen op het toilet als je op een terrasje zit ofzo. Nee, voor mij geen okselhaar meer hoor.

Ik vind ook in de sauna of het zwembad bijvoorbeeld prettig(er) als mensen geschoren zijn / hun haar vast hebben, dan is de kans dat je ergens een uitgevallen haar tegenkomt ook gelijk een stuk kleiner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 15:49

Ach ieder zijn ding. Lekker doen wat je zelf prettig vindt. Ik stoor me er niet aan als iemand overal bossen heeft staan. Zolang ik niet verplicht ben dat na te doen, helemaal prima. Vind goede hygiene een stuk belangrijker dan een hoeveelheid haar ergens ja of nee.

Mijn vriend heeft best veel lichaamshaar. Dat is nu eenmaal zo en ik vind het wel prima. En hij moet lekker zelf weten wat hij wel of niet weg haalt.

Als ik weer eens roep een oerwoud te zijn haalt hij zijn schouders op. Hij snapt dan niet waar ik me druk om maak :')

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:18

Ik snap op zich de fobie voor losse haren ronddrijvend in het water of liggend in een doucheputje wel een beetje (geheel los van het soort haar), maar aan de andere kant, als je je daar druk over maakt, kun je je ook druk maken over huidschilfers en andere lichaamsproducten die door mensen afgescheiden worden in openbare gelegenheden als zwembaden en sauna's. Net zo hard door mensen die zich van top tot teen ontharen als door de meer behaarde medemens. Gewoon niet te veel over nadenken.

Overigens lijken mij voetschimmels een groter probleem in sauna's en zwembaden dan haren.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:24

Askja schreef:
Ik snap op zich de fobie voor losse haren ronddrijvend in het water of liggend in een doucheputje wel een beetje (geheel los van het soort haar), maar aan de andere kant, als je je daar druk over maakt, kun je je ook druk maken over huidschilfers en andere lichaamsproducten die door mensen afgescheiden worden in openbare gelegenheden als zwembaden en sauna's. Net zo hard door mensen die zich van top tot teen ontharen als door de meer behaarde medemens. Gewoon niet te veel over nadenken.

Overigens lijken mij voetschimmels een groter probleem in sauna's en zwembaden dan haren.

Is ook zo. Dat is wel één van de redenen dat ik niet graag in zwembaden kom. :')

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:27

Daarom zwem ik niet meer, sauna niet meer en ga niet naar hotels.
Ook omdat in hotels de bedwants oprukt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:28

Niet alleen zwembaden hoor.
Vorige week wezen duiken, vraagt een meisje aan de instructeur waar de wc was, waarop de instructeur enkel naar de zee wees ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:31

_O-

Nee, daar heb je gelijk in. Ik vind haren gewoon net iets viezer omdat je ze vaak niet zomaar even afspoelt.