Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pantykous schreef:Zo onnozelen dat doen jullie bij mannen in Speedo’s met veel haar ook dan?
Janine1990 schreef:poes schreef:En iemand ergens op wijzen doe je privé niet zo openlijk dat is gewoon naar.
Want dat zijn de reacties naar Echwel toe niet?
Iets met splinters en balken...
san4nie schreef:Als er dan vrouwen zijn met lang haar. Is dat dan ook vies? Of is hoofdhaar niet vies en ander haar wel? Waarom dan? Is toch hetzelfde?
Niet mooi vinden is wat anders dan vies..
Nadine_S schreef:san4nie schreef:Als er dan vrouwen zijn met lang haar. Is dat dan ook vies? Of is hoofdhaar niet vies en ander haar wel? Waarom dan? Is toch hetzelfde?
Niet mooi vinden is wat anders dan vies..
Goeie vraag. Ik vind hoofdhaar dan weer niet erg, maar beenhaar of schaamhaar wat onder/tussen een broekje vandaan komt wel. Inderdaad met twee maten meten eigenlijk. Hmmm weet niet waar het verschil 'm inzit.
Askja schreef:Ik snap op zich de fobie voor losse haren ronddrijvend in het water of liggend in een doucheputje wel een beetje (geheel los van het soort haar), maar aan de andere kant, als je je daar druk over maakt, kun je je ook druk maken over huidschilfers en andere lichaamsproducten die door mensen afgescheiden worden in openbare gelegenheden als zwembaden en sauna's. Net zo hard door mensen die zich van top tot teen ontharen als door de meer behaarde medemens. Gewoon niet te veel over nadenken.
Overigens lijken mij voetschimmels een groter probleem in sauna's en zwembaden dan haren.