Opzich zit je in dit topic fout. De mensen hier gaan van anticonceptie naar geen anticonceptie (of andere / minder hormonen)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Robijn__ schreef:ja ik ga volgende week nog even afwachten, en anders eind volgende week maar testen.....
ik voel me verder prima, behalve dat ik intens moe ben en ik vorige week erg ziek was. Dus dat koppel ik gewoon aan elkaar![]()
Nicjuh_ schreef:Hier de Mirena, maar sinds de plaatsing iedere dag bloedverlies. Niet altijd veel en soms ook duidelijk oud bloed of juist heel helder. Dat is dan wel te linken aan wat buikkrampen. Vrijdag controle van de spiraal, dus zal het eens navragen, maar al vaker gelezen dat het voor komt..
Merk ook dat mijn huis iets vetter is. Wat betreft stemmingswisselingen kan ik nog niet zoveel zeggen. Ben nog aan het ontzwangeren en heb wat stress gehad de afgelopen tijd, dus dat draagt er niet aan bij. Libido is wel hoger geworden
AmyII schreef:Vanmiddag naar de huisartsik hoop eigenlijk dat ze deze weer de goede richting in kunnen duwen, anders vrees ik dat hij eruit moet en dat er een nieuwe in moet.
Alleen aan de anticonceptie om niet ongesteld te worden in mei vind ik nogal wat.
Overigens zou ik dan in jouw geval wel voor een anticonceptiepil gaan en die dan gewoon doorslikken in mei. Is iets meer omkeerbaar dan de prikpil.