Wat een nieuws zo verdrietig! Heel veel sterkte voor jou en ook ieder om je heen. Je komt erg dapper over ik hoop voor je dat het echt jaren is en je nog lang met je gezinnetje kan genieten!
Anoniem
Geplaatst: 24-12-18 17:32
Jeetje...
Ik hoop dat die studie een wondermiddel is en je gewoon beter wordt... Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen... Ik brand vanavond een kaarsje voor jullie!
Angelaa2
Heftig nieuws zeg. Ik hoop dat je nog lang van en met je prachtige dochters en partner mag en kan genieten.
dito
...genezen is geen optie....wow! jeetje wat zal die binnen komen bij jullie. Wat een rotdag! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens je heel veel kracht toe. Woorden schieten tekort!
Julia
Geplaatst: 24-12-18 17:35
Godsamme wat een nieuws.. Kan me voorstellen dat de grond onder je voeten vandaan zakt. Wat een impact, ineens is alles anders, onomkeerbaar. Ik wens je heel erg veel sterkte, moed en kracht. Geef je over aan alle emoties en houd elkaar stevig vast..
Jemig... Wat moet je nu zeggen. Ik blijf hier aanklikken en woorden van troost te vinden, maar die zijn er gewoon niet Ik hoop dat je nog vele jaren is gegund!
Soms telt er niets meer als een zijn. Ben samen en maak mooie herinneringen met elkaar.
pien_2010
Geplaatst: 24-12-18 17:41
Fijn dat je mee kunt doen met het onderzoek. Ik hoop dat het onderzoek niet alleen voor anderen in de toekomst veel zal opbrengen maar dat het ook goed zal zijn voor jouzelf en de kanker tot stil stand weet te brengen en liever natuurlijk nog meer zal doen.
Ik vind de uitslag verschrikkelijk voor jou en je dierbaren. Je bent geen moment uit mijn gedachte meid. Een virtuele knuffel voor jou.
Dani
Geplaatst: 24-12-18 17:42
Verdomme quera, wat een afschuwelijk nieuws. Het is zo zo oneerlijk. Wat een intens verdriet voor jou en je dierbaren. Heel veel sterkte.
Ik vind het enorm knap van je dat je hier kunt reageren vandaag. Ik hoop dat jouw kracht en wil er voor gaan zorgen dat je nog jaren van je meiden en partner kunt genieten. Nogmaals heel veel sterkte!
Suusje1986
Geplaatst: 24-12-18 18:16
Wat verschrikkelijk...ik heb geen woorden.. Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte en kracht voor jullie!
Geniet van je gezin komende dagen ondanks dit klote bericht !! Wat is t leven soms oneerlijk
Majabeestje
Geplaatst: 24-12-18 18:46
Godver de godver... wat moet je nou zeggen dan. Dit is toch gewoon niet te bevatten.. Ik wou dat ik iets kon zeggen wat troost biedt. Maar ik weet niet wat. Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die jou heel stevig vasthouden.