Astorga schreef:Dat is heel herkenbaar. Hier worden we meestal om 2.30 uur gewekt.
Overigens is de kans dat ik 40 ipv 50 ga lopen weer gegroeid na vandaag. Wandeling na 20 km afgebroken ipv de geplande 35. Morgen maar horen wat de fysiotherapeut adviseert, want ik lijk een nieuwe blessure te hebben. Dit is echt niet mijn wandeljaar geloof ik..
Dus dan moet ik toch maar meedoen met de button. Wie weet brengt hij geluk.
Hij brengt zeker geluk! Ik had de button 2 jaar terug en liep hem toen uit en vorig jaar was ik hem kwijt en toen liep ik hem niet uit dus. Die button brengt zeker geluk!
Wel onwijs balen als je een nieuwe blessure hebt.

Zo veel geld voor als het toch niet goed blijkt.
Wandelwol ging nog het beste, dus ga het daar maar op houden denk ik. Vandaag vertelde een wandelaar heel erg enthousiast over het inkopen van zorg op de vierdaagse. Erg prijzig, maar dat betekent wel elke 10 km een punt met: EHBO (geen 1,5 uur in de rij..), eten en wc's. Zojuist maar even geïnformeerd bij de betreffende vereniging. Ik overweeg dit dan maar. Vrees dat ik toch elke dag EHBO nodig heb met die pokke tenen.
En lange rijen voor zorg zie ik niet zo zitten.

.
Had ook in de facebookgroep een bericht gestuurd. Inmiddels een 5-tal verenigingen (waaronder Walkding2gether) een bericht gedaan voor meer info. Bij de meesten is de deadline voor inschrijving al gepasseerd, maargoed, wie weet!
Hopen dat deze combinatie blijft werken.