Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annenas schreef:Een volle blaas kan overigens ook voor verwardheid zorgen.. TS ik vind het echt heel onverstandig van je dat als het ziekenhuis zegt dat je 5x (dacht ik?) moet katheriseren en goed moet drinken dat je als het niet lukt denkt “laat maar, volgende keer weer proberen” en je uiteindelijk maar 2x katheriseert. Als het niet lukt -> thuiszorg bellen!! Die blaas moet leeg, en je moet echt een hoop meer gaan drinken! Het is niet dat je nu minder drinkt je minder moet katheriseren, want je droogt zo gewoon uit. Het is een klote situatie, dat begrijp ik, maar houd je er alsjeblieft aan wat het ziekenhuis zegt ipv de situatie nog meer klote te laten worden op deze manier..
Ik bedoel dit overigens niet boos/aanvallend of wat dan ook, maar hoop dat je er echt wat mee gaat doen.
Charaz schreef:Patiënten zijn soms ook net mensen en ik begrijp héél goed dat TS het moeilijk vind om zich aan het advies te houden van het ziekenhuis, 5x per dag katheteriseren is nogal wat en voldoende drinken... heel eerlijk, het gros van de mensen drinkt te weinig.
Het is belangrijk om te doen, maar ik snap heel goed dat het haar niet lukt.
Cayenne schreef:Ik vind ook dat ze niet erg adequaat door pakken. Ik hoop dat er iemand is die op zijn strepen gaat staan zodat er wat vaart achter gezet word. Je moet er toch niet aan denken dat dit nog een maand of langer gaat duren?
hagelslag schreef:Ik voel met je mee ts.
Ik heb eergister een noodoperatie gehad en sindsdien iets problemen met water laten.
Het duurt lang voordat ik kan ontspannen en dan het kan loslaten.
Ik doe mijn best om veel te drinken zodat het hopelijk snel weer normaal is