Zonnetje81 schreef:Al wist haar baas er niks van dat doet er niet toe. En zwaar is voor iedereen een relatief begrip.
Dat is waar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schaduw25 schreef:De eerste echo gehad, tot nu toe lijkt er geen gevolg te zijn van alcohol en drugsgebruik. Helaas kon vader niet aanwezig zijn vanwege een spoedgeval op werk (dit is ook bevestigd door een goede vriendin van me en tevens zijn assistente) over 3 weken is de volgende echo
Rocamor schreef:Schaduw25 schreef:De eerste echo gehad, tot nu toe lijkt er geen gevolg te zijn van alcohol en drugsgebruik. Helaas kon vader niet aanwezig zijn vanwege een spoedgeval op werk (dit is ook bevestigd door een goede vriendin van me en tevens zijn assistente) over 3 weken is de volgende echo
Drugsgebruik van de vader toch? Hoop ik.
Wel fijn dat er tot nu toe geen gevolgen zijn
Rocamor schreef:Schaduw25 schreef:De eerste echo gehad, tot nu toe lijkt er geen gevolg te zijn van alcohol en drugsgebruik. Helaas kon vader niet aanwezig zijn vanwege een spoedgeval op werk (dit is ook bevestigd door een goede vriendin van me en tevens zijn assistente) over 3 weken is de volgende echo
Drugsgebruik van de vader toch? Hoop ik.
Wel fijn dat er tot nu toe geen gevolgen zijn
GDG schreef:Sunnda schreef:Maar hij gebruikt dus ook teveel alchol?
TS had zelf nog flink alcohol gedronken gedurende de eerste weken van de zwangerschap dacht ik, dus daar gaat het effect van de alcohol over volgens mij.
IMJ schreef:In principe is er de eerste weken nog geen bloed/voedingsstoffen overdracht, foetus krijgt voeding uit het vruchtzakje (dat ringetje dat je ziet op de echo)..