Azmay schreef:Inderdaad die 4 uur werkende, die word vergoed maar vergeet ik de helft van de tijd. De langwerkende word niet vergoed normaal, concerta kost 1 euro per pil en de "neppe" die ik heb 50 cent.
Yes dat is bij mij hetzelfde
Ik reageer niet goed op de 'neppe' dus betaal met liefde iets extra voor de merkvariant. Ik vergeet de kortwerkende ook, of heb heel erg last van de rebound 3 keer per dag. Met Concerta heb ik daar überhaupt geen last van.
wat het probleem is is dat ik ondanks dat ik al ruim 8 jaar aan de universiteit bezig ben en ik heel veel dingen ernaast heb gedaan ik eigenlijk nog steeds niet weet wat ik KAN. Klinkt heel stom misschien maar ik maak me hier best wel zorgen over. Herkent iemand dit?
Ik ben nooit overtuigd van m'n eigen kunnen. Heb toch echt een universitaire bachelor, maar bij elk tentamen denk ik weer dat ik het niet kan. Geef paardrijlessen en denk soms dat ik geen flauw idee heb wat ik aan het doen ben, terwijl al m'n klanten tevreden zijn. Ik twijfel eigenlijk altijd aan mezelf, ook als ik rationeel best kan beargumenteren dat ik het kan.
Voelt heel stom want ik vertel altijd hetzelfde. Maar ik had bij hem echt heel erg het idee dat ik constant op andere dingen zat te letten ofzo. Maar gek genoeg kon ik mijn aandacht wel behoorlijk goed erbij houden, vaak als iemand een lang verhaal vertelt begin ik een hele eigen gedachtenlijn erbij te verzinnen maar ik besef me nu ineens dat dat gisteren amper gebeurde
Bijzonder. Hij zal wel op een manier praten dat het makkelijk te volgen maakt.