Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Sorry TS, maar ik gniffel en ik huiver tegelijk.. Je bent echt typisch een vent.![]()
Die van mij koopt ook altijd prachtige kleren, dure merken. En loopt er dan alsnog als een ‘zwerver’ bij. Want of hij trekt zijn werkkleding aan, of hij vernield zijn nieuwe vest van €150,- door ermee te gaan klussen.
Hiraeth schreef:Balou_k schreef:Sorry TS, maar ik gniffel en ik huiver tegelijk.. Je bent echt typisch een vent.![]()
Die van mij koopt ook altijd prachtige kleren, dure merken. En loopt er dan alsnog als een ‘zwerver’ bij. Want of hij trekt zijn werkkleding aan, of hij vernield zijn nieuwe vest van €150,- door ermee te gaan klussen.
![]()
Ik heb wel wat advies opgestoken van Queer Eye, dus misschien is er nog hoop.
(hoewel ik dol ben op slapen en vaak genoeg nét iets langer blijf liggen dan handig is en vervolgens dus als een soort ekster de deur uit ga.)
vikawiek schreef:super!nog meer goed nieuws hier. Morgen (hopelijk) m'n laatste puberteitsremmers prik, 13 december krijg ik te horen of ik aan de Testosteron mag!
_roodvos_ schreef:Ik moet nog een maandje tot ik de wachtlijst door ben volgens mijn berekening (tenzij het allemaal langer duurt, wat naar mijn idee redelijk waarschijnlijk is)