Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Andere ervaringen en tips natuurlijk ook welkom!
Ken je Pure Baby Love trouwens al? Die zijn heel zacht en qua dikte precies wat je zoekt, zijn alleen wel effen doeken.

Onder de 270 komt er hier sowieso niet in, die gebruik ik gewoon niet, veel te dun

Net al even snel mee gedragen maar geen foto gemaakt want dl was boos omdat we net uit het zwembad kwamen en ze moe was en even niet kon slapen. Sliep ze eindelijk, kwam ik er achter dat het eigenlijk al etenstijd was en ik dus met een snelvaart naar huis moest voordat ze wakker zou worden
Iets te lang bij mijn nieuwe werk rond gehangen.

En die blote hals is wel een probleem, ik ben een koukleum met een hekel aan sjaals.
Ik twijfel nu tussen een softshell van Greyse of Mamalila of de Liliputi. Die laatste schijnt warmer te zijn maar is ook een stuk duurder. Vraag me af of zo'n softshell in de winter warm genoeg zal zijn, ik ben bang van niet. Britt schreef:Dragend wel, vind ik. Die kleintjes zijn echt straalkacheltjes. Zonder kind is het een ander verhaal, dan is hij vrij dun idd.
Ik vond de Mamalila niet zo mooi, dus ga nu voor de Greyse. Ook ivm de veelzijdigheid met inserts, etc.