Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClauH schreef:Als ik internet af speur lees ik ook veel negatieve ervaringen dus ik ben er een beetje huiverig voor...
michelle___ schreef:Ik heb gister mijn lippen weer laten doen, en nu twijfel ik heel erg of ik niet wat bij mijn kin laat doen zodat het zijprofiel weer een beetje klopt.
Ben dit keer voor iets meer volume gegaan dan normaal.
IsabelleN schreef:Nou, ik ben terug geweest naar arts die mij half april fillers gaf en waarvan ik dus nu nauwelijks meer iets zie. Eerst natuurlijk het verwachte antwoord 'ja maar ik zie het wel, u went eraan bla-bla'. Toen foto's erbij voor/na, en de opmerking die de assisente maakte dat ze eigenlijk ook geen verschil zag.
Uiteindelijk is het netjes opgelost, er is kosteloos 1,5 ml filler bijgespoten. Nu helemaal happy, dit is het resultaat dat ik voor ogen had. Kwestie van elk half jaar netjes laten bijwerken en dan hoop ik het zo te houden
Voordeel dat ik (nog) steeds heel slank ben, nadeel dat je gezicht dan veel sneller 'tekent'
IsabelleN schreef:In Groningen zit Dermaclinic. De arts daar is tevens voorzitter van de Ned. Ver. van artsen cosmetische chirurgie. Je bent dus in veilige handen.
Berdien schreef:Mag ik me hier wel melden? Ik ben niet zozeer op zoek naar ervaringen rondom fillers of botox voor het wegwerken van lijnen en rimpels, maar botox om zweetklieren lam te leggen. Dit wordt gebruikt als je zonder medische aanleiding extreem zweet in je gezicht/je hoofdhuid.
Ik ben er echt hélelmaal klaar mee dat ik bij het minste of geringste nat haar heb, het voelt zó vies en ik voel me er steeds ongemakkelijker bij. Ik wil dit ook nog wel bespreken met de huisarts, maar ik overweeg sterk om botox te laten spuiten om zo dat idiote zweten wat tegen te gaan. Maar, hoe kies je nu een kliniek uit? Ik hoef niet perse de goedkoopste, wel een goede. Er even voor rijden is ook geen probleem. Ik woon zelf in Groningen.
PSvanLot schreef:Dat was een eindje rijden voor jou Suzanne! Maar het zijn inderdaad topmensen!
Wat heb je nu laten doen en waar wil je straks je fillers?