Misschien waag ik me dit weekend nog wel even aan een zonder/met foto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
velvetblack schreef:Dankjulliewel!!
Ik ben toevallig vanavond begonnen met de wimperserum van de kruidvat. Ik hoor er zoveel mensen over praten dat ik het moest proberen voor die 10 euro. Ik ben sceptisch dus ben benieuwd!
Ik draag altijd plakkers, want ik vind mijn wimpers te weinig doen bij de heftige looks die ik draag
Shaggy09 schreef:Heeft iemand trouwens een tip voor mij? Mijn foundation gaat altijd in m'n neusvleugels zitten (dat randje zegmaar) en dan als het er een tijdje opzit zie je echt duidelijk daar dat ik foundation op heb zegmaar. Het lijkt een beetje alsof ik dan een droge neusvleugels heb maar dat is eigenlijk onmogelijk aangezien ik altijd hydra crème en primer gebruik en het voelt ook nooit droog aan.
Sorry het klinkt heel vaag ik heb echt geen idee hoe ik het moet uitleggen, snapt iemand wat ik bedoel?
Manderino schreef:Shaggy09 schreef:Heeft iemand trouwens een tip voor mij? Mijn foundation gaat altijd in m'n neusvleugels zitten (dat randje zegmaar) en dan als het er een tijdje opzit zie je echt duidelijk daar dat ik foundation op heb zegmaar. Het lijkt een beetje alsof ik dan een droge neusvleugels heb maar dat is eigenlijk onmogelijk aangezien ik altijd hydra crème en primer gebruik en het voelt ook nooit droog aan.
Sorry het klinkt heel vaag ik heb echt geen idee hoe ik het moet uitleggen, snapt iemand wat ik bedoel?
Probeer het eens zonder primer , en Mischien is je foundation iets te droog?
Supertje schreef:Hier nog een echt volledig make-up loze foto van vanmorgen. Niet lachen om de prachtige badjas en krullers in mijn haar![]()
![]()
Zonder:
[ [url=m/yjWeHB.png]Afbeelding[/url] ]
Met en nog steeds met bijzonder charmante krullers en badjas:
[ [url=m/rdpLO8.png]Afbeelding[/url] ]
En zonder krullers en met normale kleren:
[ [url=m/6EbHKQ.png]Afbeelding[/url] ]
_Denise_ schreef:Wauw supertje, gave stijl! Hoe lang ben je 's ochtends bezig?
Tivoli schreef:Ik heb niet echt goede foto’s,maar oké.
Ik lees ook al de hele tijd mee.
Ik heb van nature donkere wallen (familieding). Ook als ik goed geslapen heb. Tot nu toe heb ik ook nog geen manier gevonden om ze weg te krijgen. Ik krijg altijd de vraag of ik ziek of moe ben
Daarom draag ik bijna altijd BB Cream. Als ik me slecht voel,ga ik ook zonder de deur uit. Verder doe ik alleen een ooglijntje boven en soms onder, en mascara.
Shaggy09 schreef:Al gedaan, en ben ook al van foundation gewisseld. Verschillende geprobeerd maar het helpt niet ofzo. Ik snap er niks van.
Shaggy09 schreef:Heeft iemand trouwens een tip voor mij? Mijn foundation gaat altijd in m'n neusvleugels zitten (dat randje zegmaar) en dan als het er een tijdje opzit zie je echt duidelijk daar dat ik foundation op heb zegmaar. Het lijkt een beetje alsof ik dan een droge neusvleugels heb maar dat is eigenlijk onmogelijk aangezien ik altijd hydra crème en primer gebruik en het voelt ook nooit droog aan.
Manderino schreef:Leuk topic dit!
Waag me ook maar, kijk normaal al wild om me heen of niemand me ziet als ik de grijze bak buiten zet zonder make up![]()
[ [url=m/M2yxBh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A0uvjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Goof schreef:
Ik verbaas me er ook over en ik snap het ook werkelijk niet.
Ik zie mensen ze compleet kaalplukken en ze vervolgens met een potlood (ofhoeheetdat) weer erop tekenen. Waarom? Er worden zelfs wenkbrauwen geverfd?
Je kan het je bíjna niet voorstellen hè... maar misschien omdat ze dat mooi vinden
Goof schreef:eenitraM schreef:Wat is toch die obsessie met wenkbrauwen!?
I can't.
Ik verbaas me er ook over en ik snap het ook werkelijk niet.
Ik zie mensen ze compleet kaalplukken en ze vervolgens met een potlood (ofhoeheetdat) weer erop tekenen. Waarom? Er worden zelfs wenkbrauwen geverfd?
VivaLaVida schreef:velvetblack schreef:Dankjulliewel!!
Ik ben toevallig vanavond begonnen met de wimperserum van de kruidvat. Ik hoor er zoveel mensen over praten dat ik het moest proberen voor die 10 euro. Ik ben sceptisch dus ben benieuwd!
Ik draag altijd plakkers, want ik vind mijn wimpers te weinig doen bij de heftige looks die ik draag