Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:55

ik ben oprecht niet goed met make-up haha. De spinnen heb ik opgeplakt met wimperlijm :') Hebben het hele feestje gezeten!

Misschien waag ik me dit weekend nog wel even aan een zonder/met foto :j

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:55

Tja wenkbrauwen.. ik werk bij de Bram Ladage en heb soms mensen aan mn kassa dat ik denk WAT heb jij met je wenkies gedaan _O-

Sommige lijken wel erop getekend met stift..

Ik tegen ze ook bij, of ja kleur ze eigenlijk in want het is mn eigen vorm! Ik epileer ze ook eigenlijk maar heeel soms :D
Afbeelding

xsensibel

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:57

Velvetblack, ik vind jou makeup echt prachtig! Enorm mooi <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:01

velvetblack schreef:
Dankjulliewel!!

Ik ben toevallig vanavond begonnen met de wimperserum van de kruidvat. Ik hoor er zoveel mensen over praten dat ik het moest proberen voor die 10 euro. Ik ben sceptisch dus ben benieuwd!
Ik draag altijd plakkers, want ik vind mijn wimpers te weinig doen bij de heftige looks die ik draag

Oh ik ben daar ook ZO benieuwd naar. Enige is dat het lang duurt voor je verschil ziet en ik heb geen geduld O:) dus moet het smeren wel ff volhouden dan...

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:08

Ik heb een permanent lijntje onder me ogen, mag ik dan een make-up lozze foto plaatsen? :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:17

Afbeelding
Helemaal zonder en met iets meer dan normaal. (beiden niet mijn beste foto's haha)
Dagelijks leven alleen maar wat mascara, mocht ik er tijd en zin in hebben soms wat eyeliner :)
HElemaal zonder make-up ga ik bijna nooit het huis uit. Zo bloot dan voor mijn gevoel _O-

Ik ben niet zo handig met make-up helaas. Zou echt wel eens zo helemaal opgemaakt willen worden om te zien hoe het me zou staan!

Oogschaduw kan ik niet echt op want dat zie je niet als ik mijn ogen normaal open heb haha.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:33

Wat een leuk topic!
Ik ga ook is foto's maken binnenkort, heb alleen maar hele rare selfies of selfies met een filter :+

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:39

Leuk topic dit!
Waag me ook maar, kijk normaal al wild om me heen of niemand me ziet als ik de grijze bak buiten zet zonder make up :')

Afbeelding

Afbeelding

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:43

Heeft iemand trouwens een tip voor mij? Mijn foundation gaat altijd in m'n neusvleugels zitten (dat randje zegmaar) en dan als het er een tijdje opzit zie je echt duidelijk daar dat ik foundation op heb zegmaar. Het lijkt een beetje alsof ik dan een droge neusvleugels heb maar dat is eigenlijk onmogelijk aangezien ik altijd hydra crème en primer gebruik en het voelt ook nooit droog aan.

Sorry het klinkt heel vaag ik heb echt geen idee hoe ik het moet uitleggen, snapt iemand wat ik bedoel? :')

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:46

Shaggy09 schreef:
Heeft iemand trouwens een tip voor mij? Mijn foundation gaat altijd in m'n neusvleugels zitten (dat randje zegmaar) en dan als het er een tijdje opzit zie je echt duidelijk daar dat ik foundation op heb zegmaar. Het lijkt een beetje alsof ik dan een droge neusvleugels heb maar dat is eigenlijk onmogelijk aangezien ik altijd hydra crème en primer gebruik en het voelt ook nooit droog aan.

Sorry het klinkt heel vaag ik heb echt geen idee hoe ik het moet uitleggen, snapt iemand wat ik bedoel? :')

Probeer het eens zonder primer , en Mischien is je foundation iets te droog?

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:47

Hier nog een echt volledig make-up loze foto van vanmorgen. Niet lachen om de prachtige badjas en krullers in mijn haar := _O-

Zonder:
Afbeelding
Met en nog steeds met bijzonder charmante krullers en badjas:
Afbeelding
En zonder krullers en met normale kleren:
Afbeelding

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:51

Al gedaan, en ben ook al van foundation gewisseld. Verschillende geprobeerd maar het helpt niet ofzo. Ik snap er niks van. :7

Manderino schreef:
Shaggy09 schreef:

Probeer het eens zonder primer , en Mischien is je foundation iets te droog?

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:56

Supertje love your wenkies!!!

Ik gebruik eigenlijk nooit nepwimpers. Heb echt totaal geen geduld om ze op te plakken en meestal verpest ik dan door de lijm mn look... :')

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 00:58

Wauw supertje, gave stijl! Hoe lang ben je 's ochtends bezig? :D

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 01:08

Moooi supertje, mooie stijl, hou ik van! Als ik jou zie wil ik weer blond <3

@shaggy en een andere crème ?
Mmm lastig ..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 01:15

Supertje schreef:
Hier nog een echt volledig make-up loze foto van vanmorgen. Niet lachen om de prachtige badjas en krullers in mijn haar := _O-

Zonder:
[ [url=m/yjWeHB.png]Afbeelding[/url] ]
Met en nog steeds met bijzonder charmante krullers en badjas:
[ [url=m/rdpLO8.png]Afbeelding[/url] ]
En zonder krullers en met normale kleren:
[ [url=m/6EbHKQ.png]Afbeelding[/url] ]

Leer mij alsjeblieft zo'n prachtig vintage kapsel te maken <3 heel tof!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 01:21

_Denise_ schreef:
Wauw supertje, gave stijl! Hoe lang ben je 's ochtends bezig? :D

Niet zo lang, ik slaap bijna altijd met krullers in (soms deze krulspelden, meestal bouclés oftewel pin curls, dat zijn geen rollers maar opgerold haar met clipjes vastgezet). Bijzonder charmant dus.
Make-up doe ik zo’n 10 - 15 minuten over, haar ook een minuut of 10. Soms 20 als het wat uitgebreider is.

Ik doe er nu wel langer over nu ik ouder wordt :=
Het wordt steeds meer een restauratie project ‘s ochtends :')

Wenkbrauwen zijn trouwens ook wel geverfd, en ik teken ze bij met iets wat het meest op een soort viltstift lijkt... is namelijk niet heel handig om je haar zilver/blond te maken als je van jezelf rood haar hebt. Zilverblond met rode wenkbrauwen is echt héél stom... rode uitgroei ook :\

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 01:52

Tivoli schreef:
Ik heb niet echt goede foto’s,maar oké. :)
Ik lees ook al de hele tijd mee.
Ik heb van nature donkere wallen (familieding). Ook als ik goed geslapen heb. Tot nu toe heb ik ook nog geen manier gevonden om ze weg te krijgen. Ik krijg altijd de vraag of ik ziek of moe ben :=
Daarom draag ik bijna altijd BB Cream. Als ik me slecht voel,ga ik ook zonder de deur uit. Verder doe ik alleen een ooglijntje boven en soms onder, en mascara.

Mijn moeder heeft zich eraan laten 'helpen'. Met volgens mij botox oid. Is alweer een paar jaar geleden, maar het maakte enorm verschil.
Misschien een tip.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 07:23

Shaggy09 schreef:
Al gedaan, en ben ook al van foundation gewisseld. Verschillende geprobeerd maar het helpt niet ofzo. Ik snap er niks van. :7

Shaggy09 schreef:

Hoe breng je hem aan? Begin met een goede primer zoals smashbox oid, ik weet dat deze erg fijn is naar ben hier zelf geen mega expert bij omdat ik geen foundation draag maar wat ik wel merk is dat een beautyblender een musthave is, ik heb t wel liggen en met een kwast leg je het erop en met een beautyblender bounche je het er echt in :j

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 08:00

Manderino schreef:
Leuk topic dit!
Waag me ook maar, kijk normaal al wild om me heen of niemand me ziet als ik de grijze bak buiten zet zonder make up :')

[ [url=m/M2yxBh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A0uvjd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Roooos, wat leuk om jou hier tegen te komen. Altijd jaloers wat jij met make-up kunt :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 09:01

Drunksheep schreef:
Goof schreef:

Ik verbaas me er ook over en ik snap het ook werkelijk niet.
Ik zie mensen ze compleet kaalplukken en ze vervolgens met een potlood (ofhoeheetdat) weer erop tekenen. Waarom? Er worden zelfs wenkbrauwen geverfd?

Je kan het je bíjna niet voorstellen hè... maar misschien omdat ze dat mooi vinden :)*

Spoiler:
Afbeelding

Maar hopelijk kunnen we de eyebrowtrend van 2017 snel achterlaten in 2018, want soms gaat het echt helemaal mis.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 09:02

Manderino wat een tof verschil bij je! Je bent een mooie vrouw maar die make up laat je echt nog meer zien!!

Supertje omg dat kapsel!!! Ik HOU van die vintage style. Ik zou het liefste altijd zulke kapsels willen, maar ik ben echt geeen haar mens. Word daar zo sjaggie van als het niet lukt. Ik zou zo graag die style van kapsel willen en dan gemengd met mijn wat stoerdere eigen style

En voor echt foundation tips & tricks zou ik naar het make up topic gaan! Anders wijken we wellicht teveel af van het concept.

En drunksheep, ik zie jou wel zitten ~~}>

ierusjuJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 09:22

Goof schreef:
eenitraM schreef:
Wat is toch die obsessie met wenkbrauwen!?

I can't.

Ik verbaas me er ook over en ik snap het ook werkelijk niet.
Ik zie mensen ze compleet kaalplukken en ze vervolgens met een potlood (ofhoeheetdat) weer erop tekenen. Waarom? Er worden zelfs wenkbrauwen geverfd?

Ik heb mijn wenkbrauwen een tijdje geverfd. Ik pluk ze zelf trouwens niet kaal, ook een deel luiheid trouwens. Maar ik teken mijn wenkbrauwen dus bij omdat ze blond zijn. Dat in combinatie met lichte acne, word ik zonder make-up gewoon een jaar of 12 geschat. Als je naar mijn foto's kijkt, zie je bij mij toch echt wel een verschil in leeftijd als ik wel of geen make-up draag. Dus daar doe ik het in ieder geval voor.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:16

Ik kleur mijn wenkbrauwen ook, maar ik volg daarbij de vorm en omvang van hoe mijn wenkbrauwen zijn. Ik kleur niet de huid maar de haartjes zegmaar. Die 'grote' wenkbrauwen vind ik er meestal zo ongeloofwaardig uitzien :P

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 10:19

VivaLaVida schreef:
velvetblack schreef:
Dankjulliewel!!

Ik ben toevallig vanavond begonnen met de wimperserum van de kruidvat. Ik hoor er zoveel mensen over praten dat ik het moest proberen voor die 10 euro. Ik ben sceptisch dus ben benieuwd!
Ik draag altijd plakkers, want ik vind mijn wimpers te weinig doen bij de heftige looks die ik draag

Oh ben ook net begonnen met de wimper serum van het Kruidvat. Ben benieuwd . Hoor er veel goede dingen over.