Dus allemaal braaf er af blijven en die kleine momentjes van zucht gewoon negeren en door!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:Hier 1 jaar gestopt.
Geen momentjes meer gehad dat ik verlangde naar een peuk.
Meteen vanaf dat ik gestopt ben niet meer.
En ik heb toch stevig gerookt.
(Jaaaaaaren,en 30 per dag)
Kan me er niks meer bij voorstellen.
Snap niet dat ik dat ooit gedaan heb.
Willl65 schreef:Ik ben al zo enorm vaak weer de fout ingegaan. Ik heb al een aantal zaken op orde . Niet meer dagelijks drinken,(door de weeks nu exht niet meer in het weekend twee drankjes) niet meer blowen (30 jaar gedaan) 18 jaar prozac gebruik gestopt maar deze laatste stap wil maar niet. Voel mij zo een zwakkeling
Carol_Beer schreef:Eerlijk gezegd zou ik niet snappen wrm ik zou moeten stoppen.
Nu rook ik sws niet vaak (lees; geen paar pakken per dag), maar als ik het doe geniet k er wel van. Tis net als alcohol, ik ben geen alcoholist, maar een wijntje op feestjes kan geen kwaad.
Nee, geef mij maar gewoon een peuk, al dat antirook-gedoe komt me de neus uit. Kan allemaal wat minder overdreven.
MAAR voor degene die willen stoppen; VEEL SUCZAS!!
Willl65 schreef:Dank jullie voor de lieve woorden. Maar ik ben al eens 10 jaar gestopt met roken en toch weer begonnen. Vorig jaar een half jaar en toch weer begonnen . De anti depri heb ik ook vorig jaar afgerond en zonder hulp was een hel maar niets in mij had zoiets van ik neem weer , dagelijks drinken en blowen dit jaar gestopt en lukt ook gemakkelijk maar dit.... ik heb besloten volgende week bij apotheek maar kauwgom of nicotine pleisters te halen. Ik wil die laatste stap echt zetten maar iets verzet zich zo hard momenteel in mij. Niet ok.
Dikke respect voor jullie die echt gestopt zijn!
Carol_Beer schreef:Eerlijk gezegd zou ik niet snappen wrm ik zou moeten stoppen.
Nee, geef mij maar gewoon een peuk, al dat antirook-gedoe komt me de neus uit. Kan allemaal wat minder overdreven.
MAAR voor degene die willen stoppen; VEEL SUCZAS!!