Weegschaal op donderdag is echt echt niet lief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dieseltje schreef:Cayenne schreef:Vanochtend op de weegschaal gestaan en stiekem viel het me niet eens tegen. Net geen 70 kilo (69.8).
Ik had zelf verwacht dat ik boven de 70 zou zittenIk wil terug naar 60. Vorig jaar zat ik op 55 kilo en kreeg ik doorlopend te horen dat ik er niet goed uit zag
En was dat ook zo? Hoe lang ben je?
Dit had ik kunnen schrijven, bij 60 kilo zag ik er blijkbaar goed uit en bij 55 was iedereen aan het piepen dat ik te dun werd, meer moest eten, echt moet stoppen met afvallen, dat ik wel ziek leek etc....
Ik heb me dat toen zo aangetrokken dat ik meer ging eten en dus aankwam en steeds meer aankwam...dat terwijl ik zelf me het fijnste voelde bij die 55 kilo. De opmerkingen waren waarschijnlijk uit afgunst gemaakt maar dat had ik toen niet door..
Ik heb me dus voorgenomen dat ik weer daar naar terug wil en schijt ga hebben aan de meningen of opmerkingen van sommige familieleden.
xTitanic schreef:Zijn er hier mensen die veel ervaring hebben met de fitness(sportschool) ? Ik ga nu al zo'n paar maand 3 keer in de week maar eigenlijk zonder schema oid. Ik doe altijd 30/40 minuten cardio (crossfit/trappen/roeien..soms lopen maar dat vind ik maar niets haha) en daarna half uurtje kracht. Maar eigenlijk weet ik helemaal niet of ik goed bezig ben (nouja ik zie wel verandering uiteraard). Maar vraag me af welke oefeningen jullie doen? of hoe een sessie er bij jullie uitziet..
xTitanic schreef:Zijn er hier mensen die veel ervaring hebben met de fitness(sportschool) ? Ik ga nu al zo'n paar maand 3 keer in de week maar eigenlijk zonder schema oid. Ik doe altijd 30/40 minuten cardio (crossfit/trappen/roeien..soms lopen maar dat vind ik maar niets haha) en daarna half uurtje kracht. Maar eigenlijk weet ik helemaal niet of ik goed bezig ben (nouja ik zie wel verandering uiteraard). Maar vraag me af welke oefeningen jullie doen? of hoe een sessie er bij jullie uitziet..
Only2Bianca schreef:1 Eline_S_S
2 Jaimy10
3 Nachocheese
4 Emmarosaly
5 Ladybird
6 Jennanne
7 Renske_W
8 Kadolover ?
9 MerleSimone
10 Prosecco
11 xApple
12 Joysieee
13 Veraaaaah
14 Leffroi
15 SsSimonee
16 SharonIndezz
17 Zonnetje81
18 MLies
19 Sann_
20 Maddoxx
21 Mi_Amore
22 Nooor_
23 Donna89
24 SandravdB
25 jolmer20
26 Iris1702
27 _Tarzan
28 zorro
29 Gowlan
30 mvdende
31 Es_ther
32 Lieke
33 Only2bianca
34 corientjuhh
35 EmptyWords
36 sonrise
37 Jessica_1998
38 c_esther
39 JosjeDZ
40 Imre
41 Ianrowan2009
42 Jikkeee
43 haffishetti
44 Patti14
45 Rebecca
46 Mandy92
47 Laurievc
48 Silkwood
49 Mizora
50 XTitanic
51 Seven
52 Roos_M
53 plutolover
54 MelanieB
55 Jnien
56 Samiyah
57 Cayenne
58 Camlys
59 Fitzroy
60. Marije1109
Laurievc schreef:Ik vind inderdaad ook het moeilijkste deel om dat 'hongergevoel' lang genoeg weg te houden. Tot nu toe heb ik niks gevonden dat lang genoeg vult voor mij
Iris1702 schreef:Laurievc schreef:Ik vind inderdaad ook het moeilijkste deel om dat 'hongergevoel' lang genoeg weg te houden. Tot nu toe heb ik niks gevonden dat lang genoeg vult voor mij
Soms werkt het om 6 gelijke porties te eten per dag ipv 3 hoofdgerechten en 3 tussendoortjes.
Iris1702 schreef:Laurievc schreef:Ik vind inderdaad ook het moeilijkste deel om dat 'hongergevoel' lang genoeg weg te houden. Tot nu toe heb ik niks gevonden dat lang genoeg vult voor mij
Soms werkt het om 6 gelijke porties te eten per dag ipv 3 hoofdgerechten en 3 tussendoortjes.