Lippen opvullen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 21:44

Gianti schreef:
knappe meid ben je zeg!!

Dat is lief, dankjewel :o en Storm ook!

meisje_

Berichten: 2533
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:46

Heel mooi geworden zeg!

Nessie

Berichten: 8612
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:47

Het ziet er heel natuurlijk uit, alsof je er niks aan hebt gedaan :j Staat mooi!

Yunomi
Berichten: 3112
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:48

Ik heb nog niet eerder gereageerd, maar wauw, echt prachtig! :)) En inderdaad wat gezegd werd, knappe meid.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:50

Echt ontzettend mooi geworden! Past veel beter bij je gezicht ook :j

Ik weet niet of jullie ooit Farrah Abrahams hebben gezien na haar mislukte lipimplantaat? Daar begint mijn bovenlip namelijk serieus steeds meer op te lijken. Ga sowieso weer verder met koelen en even kijken hoe jet er morgen uitziet. Dat gesprek zal ik zeer waarschijnlijk wel moeten gaan verplaatsen.

Nessie

Berichten: 8612
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:53

Amira_ schreef:
Echt ontzettend mooi geworden! Past veel beter bij je gezicht ook :j

Ik weet niet of jullie ooit Farrah Abrahams hebben gezien na haar mislukte lipimplantaat? Daar begint mijn bovenlip namelijk serieus steeds meer op te lijken. Ga sowieso weer verder met koelen en even kijken hoe jet er morgen uitziet. Dat gesprek zal ik zeer waarschijnlijk wel moeten gaan verplaatsen.


Oeps...Sterkte daarmee. Dat was echt heel erg inderdaad. Hopelijk gaat het meevallen.

Birdie60

Berichten: 8405
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:53

Echt mooi!

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:55

Wat een zeikerige moraalridders hier :') staat je goed, inderdaad net wat vriendelijker! Hoe lang blijft zoiets eigenlijk?

Ik vind je wenkbrauwen trouwens ook heel gaaf.

Jamiejoyce
Berichten: 904
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: Middelburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 21:59

vind het echt wel mooi geworden niet te! En ik denk als je het niet weet je het niet ziet! Ik denk er zelf ook over na ben wel een beetje bang voor de pijn

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 22:02

Ierpier schreef:
Wat een zeikerige moraalridders hier :') staat je goed, inderdaad net wat vriendelijker! Hoe lang blijft zoiets eigenlijk?

Ik vind je wenkbrauwen trouwens ook heel gaaf.

Ja, ook al. Heel mooi.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 22:03

Ierpier schreef:
Wat een zeikerige moraalridders hier :') staat je goed, inderdaad net wat vriendelijker! Hoe lang blijft zoiets eigenlijk?

Ik vind je wenkbrauwen trouwens ook heel gaaf.

Dank jullie wel! Word er een beetje verlegen van, haha :P

Het blijft zo'n 9 maanden vertelde de meneer die mij behandelde.

Het deed in het begin wat zeer, maar ik vind het het dik waard geweest. :)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 22:43

Ierpier schreef:
Wat een zeikerige moraalridders hier :') staat je goed, inderdaad net wat vriendelijker! Hoe lang blijft zoiets eigenlijk?

Ik vind je wenkbrauwen trouwens ook heel gaaf.

Die "zeikerige moraalridders" zijn al bijna 2 weken stil... iets met oude koeien enzo....

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 23:00

LadyMadonna schreef:
Ierpier schreef:
Wat een zeikerige moraalridders hier :') staat je goed, inderdaad net wat vriendelijker! Hoe lang blijft zoiets eigenlijk?

Ik vind je wenkbrauwen trouwens ook heel gaaf.

Die "zeikerige moraalridders" zijn al bijna 2 weken stil... iets met oude koeien enzo....

so? Al was het een maand geleden :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33895
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 23:09

Staat je goed TS! Ik ben nog steeds wel benieuwd naar de reden waarom je het wilde doen! Omdat je dat niet toe wilde lichten!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 23:10

Lippen opspuiten hoeft echt niet zichtbaar hoor.

Ik was 16 of 17 toen ik mijn bovenlip liet opspuiten. Destijds mocht een permanente filler nog. Mijn boven lip was niet in verhouding met onder en dat vond ik al jaren erg lelijk. Ik ben nu 31 en nog nooit heeft iemand het gezien. Als ik het zeg zijn mensen stom verbaasd en vaak geloven ze het dan nog eerst niet.

Alles waar te voor staat is teveel

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 01:18

Ik heb helemaal nog niet gereageerd wel meegelezen maar mooi zeg! Alleen is die pijn wel te doen? Ik wil het al heel lang aangezien ik bijna geen bovenlip heb maar die angst voor naalden he :=

Sterre98

Berichten: 6340
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 01:30

Jij bent zo'n knappe meid eh! Het staat je prachtig! Een super fotogeniek koppie heb je ook!

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 06:45

Ook met de genezen lippen is het erg mooi geworden TS! Mooie meid inderdaad.

Amira, maak jezelf niet gek en wacht het af. Het ene lichaam reageert anders op iets dan het ander. Ik heb namelijk nog nooit enige pijn ervaren tijdens en na de behandeling, en TS wel wat. Ook zwelling is bij iedereen anders.
Vaak laten mensen hun onderlip ook ietsje bijspuiten zodat het gelijk op gaat qua strakheid. Als je alleen je bovenlip hebt laten doen valt de zwelling veel meer op dan met beide lippen. Bel inderdaad even met je behandelend arts die je geholpen heeft maar ga jezelf niet onnodig druk maken. Heb je wel goed onderzoek gedaan naar de arts die jou geholpen heeft? :)

Popstra
Berichten: 13896
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:36

Grappig dat als men een eerlijke mening geeft gelijk als zeikerige moraalridder word bestempeld.
als je niet tegen eerlijke meningen kan moet je geen topic op een openbaar forum openen of volgen. Simpel als wat!

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:40

rapido schreef:
Grappig dat als men een eerlijke mening geeft gelijk als zeikerige moraalridder word bestempeld.
als je niet tegen eerlijke meningen kan moet je geen topic op een openbaar forum openen of volgen. Simpel als wat!


Er wordt om ervaringen gevraagd, niet om meningen. Dus het was hartstikke offtopic, als iemand een HAW opent ga ik diegene ook niet bekritiseren om zijn kapsel. Bij wijze van spreken natuurlijk.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:49

Judass schreef:
rapido schreef:
Grappig dat als men een eerlijke mening geeft gelijk als zeikerige moraalridder word bestempeld.
als je niet tegen eerlijke meningen kan moet je geen topic op een openbaar forum openen of volgen. Simpel als wat!


Er wordt om ervaringen gevraagd, niet om meningen. Dus het was hartstikke offtopic, als iemand een HAW opent ga ik diegene ook niet bekritiseren om zijn kapsel. Bij wijze van spreken natuurlijk.

Als er geen meningen gegeven mogen worden en alleen maar ervaringen zijn de antwoorden met wat mooi ook offtopic en niet gewild ;)


Ondanks dat ik vaak zulke ingrepen niet mooi vind omdat het te overdreven gedaan wordt, zoals bij lippen dat je dan vaak zo'n "gaatje" ziet zitten als mensen de mond sluiten.
Lijk het hier veel natuurlijk en vind ik het wel mooi zo op de laatste foto.
Ts geniet er van :)

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-17 15:53

Al was het topic er in de eerste instantie niet voor bedoeld, ik waardeer zelf alle meningen die hier worden gegeven, zowel de mensen die het niet mooi vonden of het niet bij mijn leeftijd vinden passen als de mensen die het wel mooi vinden. De enigen waar ik me aan erger zijn de mensen die het er niet mee eens zijn en hun mening maar blijven doordrukken en vinden dat ik hen moet 'overtuigen'.

Ik ga je er als ik thuis ben een pb over sturen MarlindeRooz!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:53

enamorada schreef:
Al was het topic er in de eerste instantie niet voor bedoeld, ik waardeer zelf alle meningen die hier worden gegeven, zowel de mensen die het niet mooi vonden of het niet bij mijn leeftijd vinden passen als de mensen die het wel mooi vinden. De enigen waar ik me aan erger zijn de mensen die het er niet mee eens zijn en hun mening maar blijven doordrukken en vinden dat ik hen moet 'overtuigen'.

Ik ga je er als ik thuis ben een pb over sturen MarlindeRooz!


Als ierpier het niet omhoog had gehaald had de discussie ook niet opnieuw begonnen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 00:24

Hoe gaat het met jouw lippen Amira? Is de zwelling al minder? Is je sollicitatie nog doorgegaan?

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:10

De zwelling is sinds gistermiddag eindelijk minder! Had contact opgenomen met de arts waar ik was geweest en die zei gewoon doorgaan met koelen, dus dat heeft toch heel veel geholpen. Ik zal zometeen eens foto's uploaden, ook van hoe gezwollen het was. Mijn sollicitatie heb ik, gelukkig, kunnen verplaatsen. Enorm begripvolle man :j
Het is nog niet zoals het uiteindelijk gaat worden, maar het valt nu niet meer zo op dat het net gedaan is haha.

Edit: de foto's toegevoegd
De bovenste twee zijn van woensdag eind van de middag. 's Avonds was de zwelling dus nog erger := Onder is nu, dus nog steeds gezwollen maar echt al een heel stuk minder en ik kan weer gewoon over straat!
Afbeelding