Gisteren was mijn zwaarste dag, en toen was hij na 3-4 u helemaal vol en zelfs al een beetje aan het lekken. Ik moet hem dus wel vaak genoeg legen. En opletten dat ik bij het verwijderen geen bloedbad aanricht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanieke schreef:Ik voelde m zitten, dus zat denk ik niet diep genoeg.. Nu wel opnieuw ingebracht en ik denk dat die nu goed zit. Ik voel overigens wel dat er aan één kant een deukje zit, maar hij is wel ontvouwd en in denk dat er ook vacuüm is, kan dat deukje kloppen? Ik bedoel, het zal toch niet perfect rond zijn daarbinnen?
Citaat:Tanja is 28, gemiddeld gebouwd, heeft een normale spierspanning, nooit last van irritaties en ze heeft vooral ook geen zin om al te lang na te denken over welke cup het beste bij haar past. We adviseren haar een Femmecup, onze One Size Fits Most cup.
Foaly schreef:Iemand ervaring met de Femmecup? Ik zie een beetje door de bomen bos niet meer, en toen las ik dit op de site van cutecotton:Citaat:Tanja is 28, gemiddeld gebouwd, heeft een normale spierspanning, nooit last van irritaties en ze heeft vooral ook geen zin om al te lang na te denken over welke cup het beste bij haar past. We adviseren haar een Femmecup, onze One Size Fits Most cup.
Vooral dat laatste is wel herkenbaarZijn er dus mensen met de Femmecup? En hoe bevalt die?
corine1981 schreef:Pffff, nou het werken met cup in viel wat uhm, tegen. Ik moest hem eruit halen in mijn pauze want hij Was aan het lekken ... Maar we hebben geen fonteintjes op dat punt en allemaal collega's op twee armlengtes afstand aan het lunchen...
Ik met mijn waterfles onder de arm naar binnen, de cup vangen, uitvegen, opstaan (en hopen dat je niet teveel lekt) en die cup uitspoelen boven het toilet. Wat resulteerde in een natte bril, die weer schoon poetsen en proberen relaxed de cup weer in te brengen...
Ik dacht eerst dat hij wel goed zat maar bij het weglopen zat ie toch niet helemaal lekker maar durfde niet terug naar de wc met alle collega's voor de deur...
Dus naar mijn bus gelopen (natuurlijk andere kant van het station) met mijn billen samen geknepen omdat ik bang Was dat de cup eruit zou vallen.
Snel naar mijn eindpunt gesjeesd om wat tijd over te houden (wanneer je je afvraagt waarom je bus weleens te vroeg of te laat is, hij wordt bestuurd door gewone mensen met gewone probleempjes) en daar het ding weer ingebracht.
De rest van de dag zat hij goed.
Enfin, op wat opstart probleempjes na ben ik toch wel erg fan hoorvolgende rode week gaat het vast alweer beter
Ik weet trouwens nog niet of ik morgen durf te toeteren met de cup in, vrees dat ik hem er zo uit duw;)
bridgetF schreef:cutecotton zal zich wel afvragen, waarom ze de laatste 2 weken zo veel bestellingen binnen krijgen.