[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:18

linoleum schreef:
Twilight, ik vind die kleur je gezicht echt ophalen!

Fair, Velvet Teddy staat je goed, blijft toch een aparte kleur. Staat bijna iedereen, maar lijkt bij niemand gelijk.

Heb de Urban Decay Brow Beater besteld, UD versie van Browwiz. Browwiz was uitverkocht in mijn kleur, UD is zelfs nog stuk goedkoper en had nog kadobon van Ici Paris. Hoop nog wel dat hij binnenkomt voor ik op vakantie ga, anders heb ik probleem aankomende week :')

Maar in de ud zit toch minder in, dus kwam het op hetzelfde neer dacht ik :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:23

Hoe vaak werken jullie die high end lippenstift nou bij? Kun je daar nou een dag mee werken? Of moet je tussendoor blijven smeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:23

Lino, wat staat hij je gaaaaaf!!!!

Ies_ schreef:
Ik ben een zeer trouwe meelezer, nu zoek ik telkens dit topic, dus maar even een berichtje. Staat je echt prachtig die lipstick Lino! En Shizzel, dankzij jouw bericht in dit topic is de UD XX vice Reloaded ook onderweg naar mij, bedankt hè haha!

_O- Graag gedaan. :D
En die lipstick staat je gaaf!

Twilight wat staat ie mooi! Kan niet wachten tot mijne binnen is.

En Fair, verander je naam maar naar Not Fair want t is niet eerlijk hoe knap je bent. :')

Oyeru, mooie aankopen!

Eline, ik bewaar alles in het doosje waar ze in komen. Palettes, liquids, lipsticks, alles. Vind het ook makkelijker/veiliger als ik op reis ga.

Denk dat jullie binnenkort prima tripje [plaats] kunnen doen hoor. Liep net op weg naar huis langs de grote Ici Paris en tadaaa, het gaat gebeuren hoor!!!! Ik voel me echt een kind, zo blij! En als het goed is heb ik die dag nog vrij ook dus hopen dat ze een soort "eerste 100 krijgen korting" doen, dan ga ik in de rij.

Afbeelding

linoleum

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 18:35

Nooo nu moet ik echt naar Eindhoven.

Ik gooi alle doosjes gelijk weg. Heb de make-up niet voor de verpakkingen (tenminste, niet de kartonnen verpakking). Al snap ik met MAC lipsticks wel dat handiger kan zijn met bewaren en snel zien wat welke kleur is.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:07

Tytonidae het zijn havoc en steampunk. Zien er op de foto saai uit maar in het echt.. :o

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:28

Niniane schreef:
Gewoon een dagje voor uitrekken als je gaat dames. Eindhoven is ook een prima stad om te shoppen. :D

Eindhoven de gekstuhh :):) :):)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:29

Shizzel schreef:
Lino, wat staat hij je gaaaaaf!!!!

Ies_ schreef:
Ik ben een zeer trouwe meelezer, nu zoek ik telkens dit topic, dus maar even een berichtje. Staat je echt prachtig die lipstick Lino! En Shizzel, dankzij jouw bericht in dit topic is de UD XX vice Reloaded ook onderweg naar mij, bedankt hè haha!

_O- Graag gedaan. :D
En die lipstick staat je gaaf!

Twilight wat staat ie mooi! Kan niet wachten tot mijne binnen is.

En Fair, verander je naam maar naar Not Fair want t is niet eerlijk hoe knap je bent. :')

Oyeru, mooie aankopen!

Eline, ik bewaar alles in het doosje waar ze in komen. Palettes, liquids, lipsticks, alles. Vind het ook makkelijker/veiliger als ik op reis ga.

Denk dat jullie binnenkort prima tripje Eindhoven kunnen doen hoor. Liep net op weg naar huis langs de grote Ici Paris en tadaaa, het gaat gebeuren hoor!!!! Ik voel me echt een kind, zo blij! En als het goed is heb ik die dag nog vrij ook dus hopen dat ze een soort "eerste 100 krijgen korting" doen, dan ga ik in de rij.

[ [url=m/HkWB3a.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:36

Ik gooi ook alle verpakkingen weg. Kost meer moeite om alles eruit te halen en te gebruiken dan haha.
Ik zit toch klaar voor Gemini.. En misschien Masochist. Friem of DnT hebben jullie die ook?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:38

Ja alleen volgens mij wordt maso niet gerestocked

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:41

nee, was alleen gemini, i'm nude, celebrity skin, prom night en blow pony :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:42

ohh prom night :~ toch maar wachten tot die stomme dollparts is toegekomen, straks vind ik hem helemaal niet leuk :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:43

ik wil ook prom night, maar mag nu echt ff niet meer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:44

Nou ehhh als jullie naar [plaats] komen wil ik jullie wel allemaal zien hoor. Met z'n allen naar Elke. Make up-date. :)) _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:46

Dat vind ik zo'n slecht idee nog niet :D ik heb lekker al alle mooie jeffree's 8-) puh!

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:47

Hmm.. Misschien wacht ik dan toch tot ook Masochist er is maar dan is zeker Gemini er niet.. Lastig lastig.
Friem doe ze achter slot en grendel voor ik ze kom stelen <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:51

Masochist is <3
Alleen hij droogt anders dan mijn andere Jeffrees, blijft daardoor ook minder goed zitten helaas.

En als mijn Gemini en Doll Parts er zijn heb ik ook alle mooie Jeffrees :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:55

BelleTessa schreef:
Hmm.. Misschien wacht ik dan toch tot ook Masochist er is maar dan is zeker Gemini er niet.. Lastig lastig.

Nooit wachten op, als t er is bestellen! Je kan nog ff kijken of peppermayo.com masochist heeft

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:00

_Friemel schreef:
BelleTessa schreef:

Nooit wachten op, als t er is bestellen! Je kan nog ff kijken of peppermayo.com masochist heeft

Nope ook niet.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:01

dan gewoon gemini bestellen, idd niet wachten. straks kun je er helemaal lange tijd op wachten.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:01

Jullie maken me blut! :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:02

We kunnen er ook een gezellige date van maken? Alle make up bokkers verzameluhhh!!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:03

Oh ladies, prachtig hoor!

Friem, niet anderen jaloers maken. Foei >;)

Twilight en belletessa, erg mooi!

Fair: pretty :D

Lino _/-\o_

Ik heb vandaag het iconic pro 2 en het contour en highlight palette (poeder) van make up Revolution binnen gekregen!
Dus hierbij de eerste snelle look, met de matte warm pink lipstick van Sephora die ik herontdekt heb <3 Verder een matte aubergine en goudtinten ooglook, mascara, en een beetje matte contour en de prach-ti-ge highlight op gewoon blote huid. Ik draag geen foundation of concealer - te lui en te sproeterig en blozend voor :=
Deze look is wel vrij zwaar voor mijn doen, zou dit niet overdag dragen, maar voor een zomers avond event :)

Afbeelding

En een vraag aan de experts hier! Je ziet het op deze foto goed: mijn ene oog is meer hooded dan het andere, sinds een ongelukje waar ik een enorm blauw oog en onderhuids littekenweefsel heb opgelopen. Hoe kan ik dit wat minder laten opvallen?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:08

Shizzel schreef:
Nou ehhh als jullie naar Eindhoven komen wil ik jullie wel allemaal zien hoor. Met z'n allen naar Elke. Make up-date. :)) _O-

Meeting :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:08

Mooie lipkleur!!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:09

Jaaaaaa ik ben pro-meeting! *\o/*