Nikita vind die laatste foto zoooo leuk! Je lachje ook, echt super! Opent je hele gezicht!
MerleSimone
Geplaatst: 12-05-16 21:29
Wow Nikita echt wel! Wat een sprankelende foto wordt het dan ineens! Lipstick staat je ook echt súper!
Lindy wat is jouw bruine gaaaaf! Die staat je echt mooi!
Eight wat ben jij een mooie dame! Die foto met je bril op vind ik je echt knap! Kleur staat mooi fris!
Die van Liselot is ook weer mooi, ik kan niets anders zeggen
Jodie ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een full face foto met die bruine! Hij lijkt zo best gaaf!
Shizzel mooi kleurtje! Kan je goed hebben!
Ja en Suus en Lino jullie foto's blijven tof, jullie zijn echt 2 prachtige dames met ontzettend mooie make up altijd
Ik plaats even een aantal foto's tegelijk, kom er steeds niet aan toe.. Dag 8 en 10 samen: Mix en Matte, GC Ecstacy met GC Cherry Cordial. Vind vooral de laatste te donker, zeker in de lente/zomer maar zo gemixt vind ik m prachtig. Nu nog durven dragen. Alleen lippenstift voor foto, had net gedouched haha.
Dag 9: MLBB, lipliner Essence Cute Pink met Maxfactor gloss oeps Pristine Nude
Dag 11: Warm, een lippenstift à 1.50 van de Primark, nog mooi ook en die blijft zitten als een huis!
Bruin sla ik over want die heb ik niet. Wilde naar dorp vandaag maar heb geen geld
Drunksheep
Geplaatst: 13-05-16 09:02
Ik weet dat ik heel inconsequent ben met meedoen, maar okee, hierbij mijn 'warme' lipstick
MAC Lady Danger inclusief (niet zo) zwoele blik door de zon haha.
Staat je goed Liselot! Past heel goed bij je huidskleur!
Jodie_
Geplaatst: 13-05-16 10:34
Wauwwww mooie dingen komen er weer langs! En ik heb alweer dingen bij op m'n wishlist staan hoor, thanks he guys
Nikita ik sluit me helemaal aan bij wat de rest hier zegt oefening baart zeker kunst!
Oké speciaal voor jullie een full face foto met bruin haha, ik had een uurtje tijd over (als in, ik moest eigenlijk leren maar was er klaar mee) dus ben een beetje gaan spelen met make-up. Daarna de helft er weer afgehaald en MAC Taupe op voor een etentje en verjaardag, maar ach het was leuk voor 5 minuten tis een wat grotere foto anders zag je er weer vrij weinig van.
Make-up is fun en straks maar even mijn dag 13 maken.
Taupe staat je gaaf, Jodie! En Amorous blijft mooi bij jou Suus. Wauw, wat is Persistence bruin bij jou Ik heb hem geprobeerd en was meer peach dan bruin bij mij.
Ennuh... Lief... schattig... Ik geloof dat jullie mij maar eens irl moeten zien
Nikitaa_
Geplaatst: 13-05-16 13:21
Amorous staat heel mooi bij jou Suus. Shizzel je kan die bruin tintjes heel mooi hebben, maar idd niet een heel zomers kleurtje.
*pling, kwartje valt* Dat is niet Taupe die je op hebt
Vond hem al zo anders lijken
Welke is het wel? Ik vind hem stiekem wel gaaf
Jodie_
Geplaatst: 13-05-16 15:19
Hahaha! Ik lees nu pas dat je dat zei dit is LA Girl lipliner in Mocha, ik had geen andere bruin die niet eerder langs was gekomen dus dan maar heel m'n lippen inkleuren. En toen kwam ik nog een of ander bruin/koper achtig lipstickje tegen van de Oriflame van heel lang geleden (die wordt m'n 'eerst gekochte lipstick' haha) en daar nog een laagje van overheen gesmeerd.
Ik moet zeggen als ik de foto terug zie vind ik het ook best wel vet hoor, maar ik zou er niet zo snel mee naar een feestje gaan haha. Mijn vriend kwam halverwege m'n make-up sessie binnen en toen moest ik echt even van tevoren roepen: niet schrikken hoor! 'Oh die lipstick challenge weer?' Jep. Hij vraagt nu zelfs telkens welke kleur moet je vandaag, en wel laten zien he.