Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:Hihihi mannen!
Zuchero, wat voor loop?
Ik heb net onverwacht 6 (!!) Km aan 1 stuk gelopen. 43 minuten dus 7 min/km. Sneller ging echt niet. Ik ging pas na 4 km lekker lopen, daarvoor wilde ik eigenlijk steeds stoppen
Ik wil gaan traplopen als extra training. Iemand die dat ook doet?
Daan_O schreef:Knap dat jullie zo veel zijn afgevallen. Is dat ook de reden dat jullie zijn gaan lopen?
En 6km achter elkaar red ik voorlopig ook niet!
Hardlopen gaat mij wel redelijk makkelijk af moet ik zeggen, maar het zit ook wel in mijn genen denkZus die op topniveau heeft gelopen, vader heeft diverse marathons gelopen (binnen 3 uur) en ook hardlopende tantes en nichten in de familie.
Vanavond ga ik voor het eerst de afstand vergroten, van 2,7 naar 3,6km. Ben benieuwd hoe dat me af gaat
Moska schreef:Doen jullie nog iets speciaals qua eten dan dat jullie afvallen? Ik ben echt nog geen gram kwijt, terwijl ik echt niet meer eet of anders dan voor dat ik met hardlopen begon
SteffiiY schreef:Moska schreef:Doen jullie nog iets speciaals qua eten dan dat jullie afvallen? Ik ben echt nog geen gram kwijt, terwijl ik echt niet meer eet of anders dan voor dat ik met hardlopen begon
Hoelang ben je nu aan het lopen? Mijn ervaring is dat het even duurt als je begonnen bent met hardlopen voor je grammetjes kwijtraakt
Douce schreef:En als het gaat om vetverbranding kun je je hartslag in de gaten houden. Met een lagere hartslag verbrand je meer vet dan met een hoge.
Ik ben vanochtend weer geweest, voor het eerst vijf minuten aan een stuk gejogd. Was wel even heftig haha. Heb een oplossing voor mijn koude warming-up. Neem een makkelijk vestje mee, wat makkelijk uit kan en mee kan rennen.