Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Murloc

Re: Mensen die hun kinderen niet laten vaccineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 01:47

@luxje ik heb mij niet erg verdiept er in om eerlijk te zijn, van daaruit durf ik dus ook geen keiharde uitspraken te doen. Maar ik geloof niet in een dood zonder oorzaak waarbij een kind of baby volledig gezond is. Dus ja, het zou mij niet verbazen als dat met elkaar te maken zou kunnen hebben.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 02:20

De sterfte aan wiegendood liggen in België veel hoger als hier, dus daar zou dan ook een oorzaak liggen.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 02:32

In België is het polio vaccin verplicht en niet altijd als "los" vaccin te verkrijgen.
Vaccinatiegraad ligt dus wellicht ook hoger?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 02:33

Verschiet er van dat er nog niemand geopperd heeft dat kankers bij baby's/kinderen ook door vaccinaties komen.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 02:37

Dan is het altijd nog "kan komen", je weet een oorzaak nooit zeker...
Zo krijgt niet elke roker longkanker, maar zijn er ook niet rokers die wel lonkanker krijgen....
Vlak gewoon big pharma niet uit, alles voor de centen, gezondheid op de laatste plaats, maar da's een andere discussie :D

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 03:02

chanel1985 schreef:
Verschiet er van dat er nog niemand geopperd heeft dat kankers bij baby's/kinderen ook door vaccinaties komen.

Er word wel een bepaalde stof ingespote die bij kanker ok tterug te vinden is. Die uinfo houd je even tegoed van me

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 03:25

Dus kanker krijg je er ook al van.
Hmmm, wat is er nog, autisme, is al gepasseerd, kanker, misschien nog stofwisselingsziektes?

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 07:55

Wat ik nu al een aantal pagina's in mijn hoofd heb zitten:

Vrije keus is eigenlijk helemaal niet zo vrij. De enige die een vrije keus hebben zijn de ouders, die niet vaccineren.
Als ouder van een gevaccineerd kind heb je maar te accepteren dat iemand anders het niet doet en jouw kind, die nog niet overal tegen geënt is, met die kinderen in contact komt.
Daarin ben je dus niet vrij. Het wordt je opgelegd.

Ik als ouder van een kind dat gevaccineerd wordt moet het dus allemaal maar accepteren dat mijn kind wordt blootgesteld aan de voor mijn gevoel verkeerde keuze.

Het zijn dus niet de ouders van gevaccineerde kinderen die hun mening letterlijk opdringen. Misschien wel figuurlijk, maar ach dat zijn maar woorden, die je naast je neer kunt leggen.
Ouders die niet laten vaccineren dringen hun mening letterlijk op doordat je er gewoon niet omheen kunt. Je hebt er maar mee te dealen.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 08:22

Wat ik mij alleen afvraag na alles gelezen te hebben... Je hebt toch niets te vrezen als gevaccineerd kind zijnde? Je hebt toch evenveel kans op besmetting? Alleen het ziekteproces is minder heftig voor een gevaccineerd kind dan voor een niet gevaccineerd kind...
Dit heb ik in ieder geval begrepen, dus wat is dan het probleem?

heleen06

Woonplaats: in het weekend vlakbij Assen/doordeweeks in Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 08:32

Er is al heel veel genoemd maar dit nog niet: ongevaccineerde personen (bmr/dktp (en straks ook de nieuwere vaccins)) worden niet aangenomen in de meeste ziekenhuizen (i.i.g. de universitaire centra, waar je meestal je opleiding volgt, maar elk ziekenhuis mag verder Zijn eigen beleid hierop voeren, maar de meesten checken dit wel). Je hebt dan de keuze om alsnog te vaccineren, maar daar gaat aardig wat tijd overheen. In de praktijk nemen ze dan liever iemand aan van de 95% wel gevaccineerden. De sector die in de zorg werkt, is best groot. Wanneer je je kind niet laat vaccineren, leg je het dus ook een beperking op in beroepskeuze...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 08:41

Ach, dat is nu. Wie weet hoe dat over 15 of 20 jaar is. Dan hebben mijn kinderen de leeftijd om zelf te beslissen wat ze willen

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 09:51

Thanks voor alle nieuwe info weer!

Zou ik dus kunnen concluderen dat zolang ik borstvoeding geef het vaccineren niet zo hard nodig is?

Ik was afgelopen woensdag bij het cb en mijn zoontje had eigenlijk zijn eerste prikken moeten krijgen. De verpleegkundige gaf aan dat ik wel snel moest beslissen anders had het geen nut meer om te enten... Hoe verklaart dat zichzelf?
De arts van de afspraak daarvoor gaf zelfs aan dat enten na 2 jaar volledig nutteloos was..?

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:00

Bv geven maakt enten niet overbodig. Net zoals enten bv geven niet overbodig maakt. Met bv geven kun je een ziekte niet voorkomen, het zorgt er vaak wel voor dat een ziekte minder ernstig verloopt.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:05

Maar dat is in principe hetzelfde als met een enting toch? Ge-ente kinderen kunnen immers wel ziek worden maar in mildere vorm.

En er zou dus wel een verschil in antistoffen aanwezig zijn in kunstmatig ingespoten ziektekiemen en natuurlijk doorlopen ziektekiemen of nouja de antistoffen dan. Of zal dat ook weer per ziekte verschillend zijn?

Jeetje wat een vragen hé :')
Ik baal er van dat de informatie die ik dacht op een rijtje te hebben achterhaald blijkt.. En wie zegt dat de informatie die ik nu krijg wel de juiste is. Vreselijk moeilijke beslissing vind ik t.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:11

Niet geënte kinderen kunnen de ziekte ook in een milde vorm krijgen. Het is niet per definitie zo dat bij een ongevaccineerd kind het ziektebeeld heel ernstig verloopt. Ik heb de bof, mazelen en rode hond allemaal met zeer milde symptomen doorlopen, zo mild dat ik er via titerbepalingen achter moest komen dat ik die ziektes had gehad.
De medische wereld doet heet de laatste jaren veel te veel voorkomen alsof alle ziektes vrijwel altijd dodelijk kunnen zijn.
(En wel gevaccineerde kinderen kunnen de ziekte ook nog ernstig krijgen, het vaccin werkt niet bij iedereen)

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:38

Pff wij zouden verlaat gaan enten. Nu komt dr twijfel of we überhaupt wel moeten vaccineren.

Bij mijn zoontjes had ikna elke prik buikpijn en een onwijs slecht gevoel. Niet enten vind ik ook een grote stap.
Ik ben geen goede lezer en neem informatie slecht op. Daardoor vind ik me inlezen enorm lastig. Heb er al heel wat over gelezen maar blijf het lastig vinden.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 10:44

Leprycorn schreef:
Wat ik mij alleen afvraag na alles gelezen te hebben... Je hebt toch niets te vrezen als gevaccineerd kind zijnde? Je hebt toch evenveel kans op besmetting? Alleen het ziekteproces is minder heftig voor een gevaccineerd kind dan voor een niet gevaccineerd kind...

Het probleem is dat sommige vaccinaties pas met 14 maanden gegeven worden. Als een jonger kind nu in aanraking komt met een ouder kind niet gevaccineerd kind dan kan dat jonge kind ook ziek worden.

Ik vond het wel een mooie conclusie die ik net las. Wij dringen niemand op om zijn of haar kind te enten want dat is vrij. Aan de andere kant worden wij wel opgedrongen om onze kinderen met niet gevaccineerde kinderen in contact te laten komen omdat de overheid daar niet duidelijk in is in de regelgeving.

Daarom ben ik er wel voor dat school, KV en BSO vrij mogen zijn in de beslissing om niet gevaccineerde kinderen te weigeren.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 11:14

chanel1985 schreef:
Dus kanker krijg je er ook al van.
Hmmm, wat is er nog, autisme, is al gepasseerd, kanker, misschien nog stofwisselingsziektes?

Leg me geen woorden in de mond die ik niet heb gezegd

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 11:17

janderegelaa schreef:
Leprycorn schreef:

Het probleem is dat sommige vaccinaties pas met 14 maanden gegeven worden. Als een jonger kind nu in aanraking komt met een ouder kind niet gevaccineerd kind dan kan dat jonge kind ook ziek worden.

Ik vond het wel een mooie conclusie die ik net las. Wij dringen niemand op om zijn of haar kind te enten want dat is vrij. Aan de andere kant worden wij wel opgedrongen om onze kinderen met niet gevaccineerde kinderen in contact te laten komen omdat de overheid daar niet duidelijk in is in de regelgeving.

Daarom ben ik er wel voor dat school, KV en BSO vrij mogen zijn in de beslissing om niet gevaccineerde kinderen te weigeren.

Hihi was al bang dat niemand mijn bericht gelezen had. ;(

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 11:19

janderegelaa schreef:
Leprycorn schreef:

Dan zou niemand in de buurt moeten komen tot 14 maanden. Ik geloof dat je met 14 maanden gewoon een oppepper krijgt van de al eerder gezette prikken.

en ik snap inderdaad dus niet waar mensen bang voor zijn als hun kind is geeent. Die hebben dan toch nikste vrezen.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 11:23

Tendance schreef:

Vrije keus is eigenlijk helemaal niet zo vrij. De enige die een vrije keus hebben zijn de ouders, die niet vaccineren.
Als ouder van een gevaccineerd kind heb je maar te accepteren dat iemand anders het niet doet en jouw kind, die nog niet overal tegen geënt is, met die kinderen in contact komt.

Ik als ouder van een kind dat gevaccineerd wordt moet het dus allemaal maar accepteren dat mijn kind wordt blootgesteld aan de voor mijn gevoel verkeerde keuze.

Het zijn dus niet de ouders van gevaccineerde kinderen die hun mening letterlijk opdringen. Misschien wel figuurlijk, maar ach dat zijn maar woorden, die je naast je neer kunt leggen.
Ouders die niet laten vaccineren dringen hun mening letterlijk op doordat je er gewoon niet omheen kunt. Je hebt er maar mee te dealen.

Het vaccineren is maar schijnveiligheid, je gevaccineerde kind kan net zo goed de ziekte nog krijgen, met een aangetast immuunsysteem door alle gifstoffen die ingespoten zijn, kán het zelfs heftig verlopen, van het kinkhoest vaccin is al bekend dat het eigenlijk niet meer werkt.
Het BMR vaccin is levend, dat betekent dat een gevaccineert kind zelfs besmettelijk is..., daar hoor je niemand over.
Laat mijn kind de kinderziektes maar krijgen, dan weet ik zeker dat immuniteit optreedt.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 11:29

Met 14 maanden wordt volgens het schema de bmr ge-ent, die is nog niet eerder gegeven. De dktp wordt 5-6 keer herhaalt.

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 11:32

Tendance schreef:

Lees net het hele topic door en was in mijn hoofd al een reactie aan het schrijven. Niet nodig, dit verwoord precies mijn gedachten!

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:00

janderegelaa schreef:
Leprycorn schreef:

Maar een kind onder de 14 maanden kan toch alsnog ziek worden van een gevaccineerd kind?
Hier heel duidelijk in de familie gezien van een gevaccineerde broer die kinkhoest ergens vandaan heeft meegenomen. Jongste zoontje van 3 maanden heeft vervolgens 4 weken daardoor in het ziekenhuis moeten liggen omdat hij niet kon drinken van het hoesten (sondevoeding dus).

Dus dan blijft eigenlijk de vraag: wat is het probleem? Je gevaccineerde kind kan nog steeds ziek worden, alleen krijgt die de ziekte waarschijnlijk in een mildere vorm. (Oudere broer had in dit geval ook kinkhoest, ondanks dat hij wel geënt is!)
Laatst bijgewerkt door Leprycorn op 23-01-16 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 12:00

luxje schreef:
Het vaccineren is maar schijnveiligheid, je gevaccineerde kind kan net zo goed de ziekte nog krijgen, met een aangetast immuunsysteem door alle gifstoffen die ingespoten zijn, kán het zelfs heftig verlopen, van het kinkhoest vaccin is al bekend dat het eigenlijk niet meer werkt.
Het BMR vaccin is levend, dat betekent dat een gevaccineert kind zelfs besmettelijk is..., daar hoor je niemand over.
Laat mijn kind de kinderziektes maar krijgen, dan weet ik zeker dat immuniteit optreedt.

Correct.
Darbij komt dat de groep zogenaamd beschemde kinderen een risico voor zichzelf is omdat DAARin een besmetting toch nog steed voor kan komen en zich snel verspreiden.

Het opdringen van vaccineren is een extreme vorm van vrijheidsbeperking; het opdringen van inspuiten van een NIET veilige substantie.
De vaccinatieindustrie heeft een krachtige lobby en zoals de 'voorlichting' van de massa werkt is het demagogie welke ' democratisch' kinderen in gevaar brengt voor geld.

Lees:

http://brekendnieuws.nl/20-01-16-austra ... F.facebook

http://truthkings.com/2016/01/18/this-w ... -awesome/#