Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stral schreef:gisteren:
O: yakult
T: cracottes
L: herbalife shake
T: /
A: stukje varkensvlees met spek rond + kleine kipsaté + brocoli
T: 3 clementines
Mjetterd schreef:Dragan2008 schreef:Ik ga vanmiddag ook even bij de supermarkt kijken of ze skyr hebbenben benieuwd hoe het smaakt
Ben ik ook! Had er nog nooit van gehoord voor ik het zag staan in dit topic. Gisteren gehaald en ik ga het zo proberen bij mijn ontbijt.
vibabu schreef:Ik vind hem best lekker. Lijkt een beetje op Griekse yoghurt maar dan nog iets dikker. en iets minder zuur denk ik. Al vind ik yoghurt al snel te zuur. Ik doe er dan ook een beetje honing doorheen.
xJitskee schreef:Is denk ik ook een deel gewenning, ik vond gewone kwark eerst veel te zuur, maar inmiddels vind ik het lekker, zonder er iets door te gaan. De skyr vind ik echt ontzettend lekker, vooral de framboos-cranberry
_lauraaa_ schreef:Mijn gepland lijstje voor vandaag:
O:/
L: 250 gram yoghurt met 1 banaan
T: Denk 1 beschuitje
A: Tortilla'sZal het proberen om het bij 1 te houden, maar ze zijn zo overheerlijk dat ik er meestal 2 eet.
xNavatu schreef:_lauraaa_ schreef:Mijn gepland lijstje voor vandaag:
A: Tortilla'sZal het proberen om het bij 1 te houden, maar ze zijn zo overheerlijk dat ik er meestal 2 eet.
Jeetje dat is wel heel erg weinig.. denk dat je zelfs bij 2 tortilla's nog heel laag zit dus je kan er makkelijk 2 nemen
xNavatu schreef:_lauraaa_ schreef:Mijn gepland lijstje voor vandaag:
Jeetje dat is wel heel erg weinig.. denk dat je zelfs bij 2 tortilla's nog heel laag zit dus je kan er makkelijk 2 nemen