Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Stral schreef:gisteren:
O: yakult
T: cracottes
L: herbalife shake
T: /
A: stukje varkensvlees met spek rond + kleine kipsaté + brocoli
T: 3 clementines

ben benieuwd hoe het smaakt
 ben benieuwd hoe het smaakt                                                         Mjetterd schreef:Dragan2008 schreef:Ik ga vanmiddag ook even bij de supermarkt kijken of ze skyr hebbenben benieuwd hoe het smaakt
Ben ik ook! Had er nog nooit van gehoord voor ik het zag staan in dit topic. Gisteren gehaald en ik ga het zo proberen bij mijn ontbijt.

Zal het proberen om het bij 1 te houden, maar ze zijn zo overheerlijk dat ik er meestal 2 eet.
  Zal het proberen om het bij 1 te houden, maar ze zijn zo overheerlijk dat ik er meestal 2 eet.                                                         
 Die kwarktaart is trouwens een hele maaltijd! zit er flink vol van. Heb gister de helft van het recept gemaakt en ipv in een taartvorm in schaaltjes gemaakt. Alles afgewogen dus weet precies wat er in zit en kan ik makkelijk mee naar m'n werk nemen.
 Die kwarktaart is trouwens een hele maaltijd! zit er flink vol van. Heb gister de helft van het recept gemaakt en ipv in een taartvorm in schaaltjes gemaakt. Alles afgewogen dus weet precies wat er in zit en kan ik makkelijk mee naar m'n werk nemen.

vibabu schreef:Ik vind hem best lekker. Lijkt een beetje op Griekse yoghurt maar dan nog iets dikker. en iets minder zuur denk ik. Al vind ik yoghurt al snel te zuur. Ik doe er dan ook een beetje honing doorheen.
 . Maar ben sowieso niet zo gek op yoghurt/kwark en krijg het altijd moeilijk weg.
. Maar ben sowieso niet zo gek op yoghurt/kwark en krijg het altijd moeilijk weg.                                                          

12 vlinderkaas stukjes (280 kcl)
 12 vlinderkaas stukjes (280 kcl) 

xJitskee schreef:Is denk ik ook een deel gewenning, ik vond gewone kwark eerst veel te zuur, maar inmiddels vind ik het lekker, zonder er iets door te gaan. De skyr vind ik echt ontzettend lekker, vooral de framboos-cranberry
 .
.  .
.                                                         
 (heb normaal altijd wat verse honing door de naturel yogurt of kwark en dat is veel lekkerder)
 (heb normaal altijd wat verse honing door de naturel yogurt of kwark en dat is veel lekkerder)                                                         
_lauraaa_ schreef:Mijn gepland lijstje voor vandaag:
O:/
L: 250 gram yoghurt met 1 banaan
T: Denk 1 beschuitje
A: Tortilla'sZal het proberen om het bij 1 te houden, maar ze zijn zo overheerlijk dat ik er meestal 2 eet.

xNavatu schreef:_lauraaa_ schreef:Mijn gepland lijstje voor vandaag:
A: Tortilla'sZal het proberen om het bij 1 te houden, maar ze zijn zo overheerlijk dat ik er meestal 2 eet.
Jeetje dat is wel heel erg weinig.. denk dat je zelfs bij 2 tortilla's nog heel laag zit dus je kan er makkelijk 2 nemen

xNavatu schreef:_lauraaa_ schreef:Mijn gepland lijstje voor vandaag:
Jeetje dat is wel heel erg weinig.. denk dat je zelfs bij 2 tortilla's nog heel laag zit dus je kan er makkelijk 2 nemen
 tel daar nog eens het vlees bij, de groente, champignons, saus, sla +dressing
 tel daar nog eens het vlees bij, de groente, champignons, saus, sla +dressing