Ik heb alle lipsticks die ik al gedragen heb in een kommetje gedaan. Dus kan alleen lipsticks pakken die nog niet in het kommetje liggen. Scheelt een boel gezoek 's morgens vroeg om half 6
Ik ben echt verliefd op Velvet Teddy die gaat op mijn wishlist. Samen met Twig en Studded Kiss...
magli
Geplaatst: 15-12-15 16:03
Hoe bepalen jullie welke kleur mooi bij je huidskleur en haar past? Ben een leek op vlak van lipsticks Zoek er wel eentje die m'n eigen kleur wat meer id verf zet!
Vind de Twig, Soar, Mehr, Velvet Teddy enz wel mooi maar dat zijn allemaal matte geloof ik? Heb zelf dunne tot normale lippen en ze zeiden me dat een beetje glans dan mss beter is?
Magli, twig is satin en inderdaad zoals de rest zegt, proberen! En veel bekijken op het internet kan ook maar is natuurlijk minder 'betrouwbaar' als wanneer je het probeert.
Écht uittesten inderdaad! Is zo afhankelijk van je natuurlijke lip -en huidskleur. Ik heb de meeste hierboven genoemde "nudes" geprobeerd en enkel Velvet Teddy en Kinda Sexy stonden me goed. Brave bijvoorbeeld viel helemaal weg op m'n lippen en veel kleuren die ik bij anderen mooi vond vloekten bij mij echt ontzetten