Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xniieeenke schreef:ilsexxx schreef:Ik was rond de 180-185 voorspeld maar ben vanaf mn 15e ongeveer al blijven steken op de 179. Ik ben in korte tijd wel mega snel gegroeid trouwens en had 's nachts altijd zo enorm veel last van groeipijnen dat ik wel kon gillen. Hebben jullie daar geen last van gehad? Echt pijn in de botten met name benen vooral
Ja. Echt, tot huilen aan toe. Was de laatste keer meten 1,72 en wordt in de komende 3 weken gemeten en gewogen op school, voor een gezondheids iets.
EDIT: ik heb een vraagje. Ik ben redelijk lang voor mijn leeftijd, maar ben niet echt zwaar. Het komt volgens kinder-BMI tests, en volwassen BMI tests, alles, er op neer dat ik licht ondergewicht heb. Voor mijn gevoel heb ik puddingbenen en mijn buik heeft een gekke vorm(vind ik, kan komen door t puberen dat ik onzeker word). Hoe kan het ooit dat dat er dan uitkomt?
amkeVH schreef:Groeipijn volgens mij ook nooit gehad. Heb wel veel striae helaas (ik noem het gewoon altijd stretch marks, vind striae zo'n raar woord)
friesam schreef:Ik ben ook geremd met hormoon behandelingen en nu slechts 1.80 dit gebeurde al laatste jaren van de basisschool.
Mijn ouders zijn ook 1.70 en 1.72 maar m'n oma is 1.79 ( vrouw uit 1934 dus toen erg lang) en een oom van 1.94. Verder geen grote mensen in de familie.
Emmaa_ schreef:Ik ben niet geremd omdat mijn ouders geen problemen zagen in hoe lang ik zou worden. Was geschat dat ik niet boven de 1.80 uit zou komen. I proved them wrong![]()
Ergens heb ik vaak wel zoiets van ja.. Als ze me nou ff op 1.80 hadden laten steken ipv bijna 1.90 was mijn leven wel een stuk makkelijker geweest in veel opzichten, aan de andere kant boeit het me 9 van de 10 dagen niet veel dat ik zo lang ben.