Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Over uitslapen gesproken... Ik ben vandaag pas om half 1 wakker geworden. Was om 9 uur ook al even wakker, maar ik dacht, slaap nog even verder. Ik voelde me toen al rot, dus ik had al een vermoeden dat dit een mindere dag ging worden, maar t is zeer zwaar bedroevend hoe ik me voel.
Maandag een dieptepunt gehad, zo diep ben ik nog niet geweest deze depressie, maar ik zit er nu ook alweer in de buurt. Ben daarnij ook een beetje ziekjes, dus dat werkt ook niet mee.
Ik heb het idee dat ik inmiddels niet meer een lichte depressie heb, maar dat ik wegzak in een zwaardere depressie...
geerte schreef:Mag ik mij hier ook melden? Stiekem lees ik al een tijdje mee maar durfte ik zelf niet te reageren.
Ik sta al vanaf zomer 2015 op de wachtlijst en heb alleen nog maar met een svper gepsroken. Ik dacht dat het best goed ging naar omstandigheden maar ik zit nu in Finland en ben best veel alleen en het begint al donkerder te worden. Ik merk dat ik het toch niet helemaal red of dat ik gewoon bang ben dat ik het niet red.
Waarschijnlijk zal ik hier niet zoveel plaatsen maar als.jullie het goed vinden blijf ik meelezen.