[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xGoldenHero

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 20:07

Haha vandaag moest ik wel even lachen.
Mijn ouders vinden tattoo's verschrikkelijk en toen ik uit huis ging bijna direct mijn eerste laten zetten. Nu ga ik as woensdag voor de tweede en vandaag liet ik het ontwerp zien aan mijn moeder zonder te zeggen waarvoor het was.
Haar reactie; Wauw wat mooi zeg! Hoe heb je dat gemaakt? Wat ga je ermee doen?
Dus ik vertelde dat ik hem woensdag op mijn arm laat tatoeëren.
Neeeeee toen was hij niet meer mooi haha :+ :+
Laat ik maar niet zeggen dat het idee voor een sleeve ligt, hihi.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 22:09

Joolien, ik wou bewust geen 'handgeschreven' tekstje , de letters worden nog opgevuld dus wellicht dat het dan wat leesbaarder wordt?!
Ik denk dat ook de foto niet zo handig is, irl zie je namelijk direct wat er staat :)

@Faelivrin, ik voelde me inderdaad niet zo top op m'n werk vandaag maarja, dat hebben we er voorover zeker hehe

Wat zitten er knappe stukken bij die watercolored!

Pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:44

Hallo, ik ben op zoek naar een tattoo-artist die mij dit soort tattoo kan plaatsen? Dus niet de standaard zwartwit portretten... een beetje watercolored maar dan geen/weinig kleur :') Of een naam van de stijl is voor mij ook al veel :)
Spoiler:
Afbeelding

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:59

Ehh .. ben de username vergeten.. ze heeft een tattoo van Niko Inko.. dat doet me er aan denken. Haar zou je kunnen vragen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:03

Splash_ schreef:
Jammer van de grammatica fout Killed. Het is you'll die of you will die for nothing.....

you die for nothing kan ook gewoon. britten zullen dat niet snel zeggen maar Amerikanen wel.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 17:31

Jaaaa, dat ben ik! Met de tattoo van Niko Inko! Maar er zijn er meer die deze 'schets-stijl' wel kunnen. In België bijvoorbeeld Mpatshi geloof ik. Weet niet hoe ver je wilt reizen? :')

Pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 17:57

Wauw, Mpatshi's werk is erg indrukwekkend alleen moeilijk te boeken geloof ik.
Ik wil best een afstand doen als het de moeite waard is :')

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:07

Je kan ook nog maar Xoil kijken, of Klaim (ik ben van beiden groot fan)

Ik heb ook een bonte verzameling bijzonder artiesten op mn pinterest:
https://www.pinterest.com/lon83/tattoos/

Nu ook met veel geometrische patronen, omdat ik op zoek moet naar een nieuw achtergronden bij mn tattoo...

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:52

Hoi allemaal!

Wat een gave tattoo's komen hier voorbij zeg! <3

Lees al een tijdje met jullie mee en vroeg me af of k me ook even mocht melden haha :)

Ik heb op het moment 3 tattoo's.
Ze hebben eigenlijk allemaal betekenissen en staan ergens voor en ben er trots op! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit is een idee voor een spaar objectje voor over een tijdje :') , zoiets als dit vind ik vet <3

Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 14:58

Ik heb net 1,5 maand mijn 2e tattoo, maar ik krijg nu al weer kriebels voor een 3e. Ik ben echt obsessed met die watercolour stijl. Ik zag hier zo'n ECG voorbij komen met een paardenhoofd, ik vind zoiets heel tof, maar dan gewoon alleen het ECG. En wel een normale, want als je zoekt op ECG/EKG tattoo dan krijg je echt de meest bizarre patronen die duiden op (ernstige) hartproblemen, dan heb ik toch liever een normale :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:03

Tanya schreef:
Ik heb net 1,5 maand mijn 2e tattoo, maar ik krijg nu al weer kriebels voor een 3e. Ik ben echt obsessed met die watercolour stijl. Ik zag hier zo'n ECG voorbij komen met een paardenhoofd, ik vind zoiets heel tof, maar dan gewoon alleen het ECG. En wel een normale, want als je zoekt op ECG/EKG tattoo dan krijg je echt de meest bizarre patronen die duiden op (ernstige) hartproblemen, dan heb ik toch liever een normale :D

Ga je dan een 'standaard' ECG nemen of laat je een dierbare zijn ECG meten en laat je die zetten? :) Is wel een mooi symbool, weer eens wat anders dan een naam :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:07

Misschien wel mijn eigen ECG :D Ervan uit gaande dat die dan redelijk normaal is haha.
Ik doe nu een jaar cardiologie, het lijkt me gaaf om hem daarna te laten zetten, ik ga gewoon medische tattoos verzamelen O:)

Lautje138

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:01

Afbeelding
Dit is mijn ECG watercolor tattoo gezet door Amanda van my precious ink. Heb mijn eigen ECG ingeleverd en ze heeft ter plekke freehand de watercolor er bij ontworpen op de dag zelf.
Ik ben zelf door mijn medische achtergrond zeer geïnteresseerd in ECG's en wilde daar graag wat mee doen. Maar al die standaard plaatjes en QRS complexen uit de tekstboeken en internet vind ik zo gemaakt en "statisch". Daarom ook maar gekozen voor mijn eigen ECG.
hij staat trouwens op de binnenkant van mijn linkeronderarm uiteraard (hart output links :P) en hij begint vanuit de binnenkant van mijn elleboog.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:33

Ik vraag me dus echt af wat er van zo'n watercolor tattoo nog overblijft na 10 jaar. Is gewoon een oprechte vraag hoor, aangezien ik al van een paar goede artists heb gehoord dat ze het niet willen doen omdat het te erg vervaagt (en dus niet na 1 maand of 1 jaar, maar na een paar jaar). En de stijl is ook nog niet echt oud genoeg om daarover te kunnen oordelen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:38

Tijd zal het leren dan, denk ik?
En andere tattoo's moeten toch ook wel eens bijgewerkt worden? Dat zal dan met watercolor ook moeten kunnen toch?
Vind ze zelf, uit artistiek oogpunt, ook erg mooi :j

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 18:21

Ja, ik vind ze ook erg mooi, hoor! Ben gewoon erg benieuwd. :) Het is ook helemaal geen kritiek, gewoon iets waar ik benieuwd naar ben omdat er best veel discussie en onenigheid over is.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:07

Heel gaaf Lautje, dat is dus wat ik ook ongeveer wil :D Alleen dan wat kleiner, het is voor mij niet echt professioneel om zoiets op mijn arm te tattoëren dus het zal denk ik mijn voet worden.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:38

Mijn volgende word een husky/wolven kop :D Ben zo benieuwd.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:43

Gaaf Courses, in wat voor stijl?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 10:50

Courses schreef:
Mijn volgende word een husky/wolven kop :D Ben zo benieuwd.

Gaaf!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:06

Faelivrin schreef:
Ik zag ook gelijk een arm en een borst hoor! :D

Mooie infinity toch, Angela? Ik vind hem erg sierlijk en mooi!

Katje is ook leuk van de vorige pagina!

Killyenn wat ga jij laten zetten?

Een shoulder piece gebaseerd op dit kunstwerk van Kandinsky :) Maar dan wel geredesigned door m'n artiest om ook in tattoo vorm mooi uit te komen. ik mag over anderhalve week al *\o/* Ben blij dat hij hier als guest artist komt en ik dus niet lang hoef te wachten, denk dat ik dan veel nerveuze zou worden :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:19

Jennifuur schreef:
Gaaf Courses, in wat voor stijl?

Realistisch black/white denk ik :) Wellicht dat ik een heel klein detail wel in 1 kleurtje laat doen (ogen ofzo wellicht) maar dat wil ik dan even bekijken :)

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 11:23

Gaaf courses ! Waar wil je hem?

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 12:09

Pessoa schreef:
Hallo, ik ben op zoek naar een tattoo-artist die mij dit soort tattoo kan plaatsen? Dus niet de standaard zwartwit portretten... een beetje watercolored maar dan geen/weinig kleur :') Of een naam van de stijl is voor mij ook al veel :)

Kwam er nog 1 voor jou tegen:
https://www.facebook.com/loiseautattoo?ref=profile

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 12:45

xTiffani schreef:
Gaaf courses ! Waar wil je hem?

Rechter onderbeen :D