Je temperatuur gaat wel steeds omhoog, ben je je daar bewust van? Als je t zo leest in het topic gaat ie omhoog!
Echt een nasty, nasty situatie joh! Ik had gehoopt dat het nu toch onderhand wel wat beter zou zijn...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quir schreef:Vlak na de operatie zijn ze begonnen met dipi, maar omdat de pijn daar toen in eerste instantie bijna niet op zakte heb ik iets anders in t infuus gehad. Ik weet niet wat t was, klonk als betadine maar dat zal t vast niet geweest zijn (fijn narcose haha). Daar kreeg ik direct flink uitslag van, misschien wel handig dus eigenlijk om achter te komen wat t precies was. Daarna heb ik de PCA pomp gekregen met dipi en mocht ik terug naar de afdeling
Desnoods laat je je vriend het duidelijk maken. Want ik kan me voorstellen dat je zelf misschien niet echt meer de energie hebt daarvoor ondertussen..
Ik heb namelijk het gevoel dat je je misschien 'groot houdt' bij de artsen (of dat zij het niet aan je zien). Maar ik ken je natuurlijk niet verder, dus wellicht heb ik het helemaal mis
.
Aha, dus eigenlijk is het een kwestie van 'even uitzitten'. Het is idd allemaal nogal wat wat je lichaam de afgelopen tijd heeft moeten ondergaan. Zeker lastig om rust te moeten nemen.. Maar wel verstandig om rustig aan te doen, anders gaat het echt averechts werken(weet ik uit ervaring helaas). Hopelijk gaat het dit weekend dan minder worden qua pijn