Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AfricanLady schreef:Oei gelukkig had je reserve mee
Het was inderdaad erg fris.
Ik heb vandaag 42.5km gelopen bij de 3 provinciewandeltocht.
Friesland Drenthe en Groningen
Mooie omgeving en zo nu en dan een flinke bui maar erna werd je weer warm Door de zon.
Heerlijke dag gehad
AfricanLady schreef:Oei gelukkig had je reserve mee
Mooie omgeving en zo nu en dan een flinke bui maar erna werd je weer warm Door de zon.
Heerlijke dag gehad
Veseosunce schreef:AfricanLady schreef:Oei gelukkig had je reserve mee
Heerlijke dag gehad
Het was inderdaad een prachtige tocht!
Heb zelf de 25 gelopen terwijl ik dat normaal met gemak uitloop op asfalt viel dit me toch even flink zwaar.
AfricanLady schreef:Zelf vind ik 25 de leukste afstand je hebt dan tijd genoeg en kan je lekker genieten van de natuur.
Trainen gaat lekker heb elk weekend wel een grote wandeltocht van minimaal 25 en maximaal 40 staan.
En dan Door de week haal ik zeker 10km
Volgende week avond4daagse in harlingen en week erna in franeker
En bij jou ?
Veseosunce schreef:AfricanLady schreef:Zelf vind ik 25 de leukste afstand je hebt dan tijd genoeg en kan je lekker genieten van de natuur.
Trainen gaat lekker heb elk weekend wel een grote wandeltocht van minimaal 25 en maximaal 40 staan.
En dan Door de week haal ik zeker 10km
Volgende week avond4daagse in harlingen en week erna in franeker
En bij jou ?
Goed bezig AF!
Hier gaat het goed op vrije dagen loop ik 15 km en in het weekend de lange afstanden. Ben goed op schema gelukkig.
Nu alleen een gigantische open blaar op m'n hiel.. heb hem zaterdag open gelopen. Hoe verzorgen jullie deze?
Veseosunce schreef:Mereltjuh95 schreef:Ben vandaag ongeveer 4 keer van me pc naar de koelkast gelopen en weer terug daar blijft het wel bij (soms wc)
Oke.
Mooie tocht AF?Wilde hem ook gaan lopen maar helaas is m'n blaar ontstoken geraakt.