Saintelette schreef:Na jullie enthousiasme wil ik hem eigenlijk ook weer uit de kast halen (alleen ik vind het opruimen zo vervelend, dan moet ik hem steeds uit elkaar halen...)
Maar had de vorige keer steeds enorme blauwe plekken en pijnlijke huid, iemand daar nog tips voor?
Ik heb hem gewoon tegen de muur aan staan, naast dat het een gedoe is om hem telkens los en vast te maken, kan ik me voorstellen dat de onderdelen op een gegeven moment lam worden als je dit iedere dag doet.
Die blauwe plekken heb je vooral in het begin, deze gaan op den duur weg waarna deze ook niet meer terugkomen. Althans, dit is in de meeste gevallen zo. Als jij een huid hebt die snel beurs wordt, dan is het een ander verhaal. Ik heb de hoepel een paar maanden geleden aangeschaft en mijn heupen zaten toen ook onder de blauwe plekken. Vervolgens heb ik de hoepel een aantal maanden niet meer aangeraakt, tot voor kort. Ik had verwacht dat ik opnieuw blauwe plekken zou krijgen, maar ik heb geen plekje gezien terwijl ik het nu wel fanatiek doe.