Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saabineex schreef:Voor sportspullen o.a een step en matje kan je bij decathlon kijken! Wij hebben best veel sportspullen in huis, maar geen step. Heb je perse een step nodig dan?
Verlagen van het aantal reps is inderdaad goed idee, hou ik ook in mn achterhoofd voor als het me straks zwaar valtVanavond ga ik beginnen, zit te twijfelen om foto's van de vooruitgang enzo te maken.. Lees dat een paar van jullie wel foto's maken, maak je die dan in de ochtend of avond? In de ochtend heb ik namelijk wel een plattere buik
![]()
Jaime_ schreef:Hello! Tot nu toe alleen meelezer, het programma spreekt mij ook wel aan, heb de guide inmiddels gevonden en het globaal door gelezen, ben nu nog een ander programma aan het volgen maar zodra dat klaar is wil ik verder met bbg!
Heb nog wel een vraagje wat me nog niet direct duidelijk is uit de guide, welke materialen heb je echt nodig om de workouts te kunnen doen ?
Jaime_ schreef:Ik heb juist ook heel veel dingen al wel, zoals een goed matje, diverse gewichtjes, verschillende kettlebels, maar ik zag in de guide ook iets over medicine ball? een foamroller? En op een bepaald moment heb je ook 2 bankjes nodig om bepaalde oefeningen goed te kunnen doen..
xRiiannex schreef:Jaime_ schreef:Ik heb juist ook heel veel dingen al wel, zoals een goed matje, diverse gewichtjes, verschillende kettlebels, maar ik zag in de guide ook iets over medicine ball? een foamroller? En op een bepaald moment heb je ook 2 bankjes nodig om bepaalde oefeningen goed te kunnen doen..
Dan doe je bij die oefening toch lekker squat jumps?
Beetje onzin om die dure dingen aan te schaffen