Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilaan schreef:Oke wie kan me helpen..
Ik heb gemeten en kom uit op een omvang van 72 cm en een borstomvang van 83. Dan zou ik uitkomen op een 65D?! Klopt dat wel. Ik werd hier gemeten op een 70AA?
Als ik een 65D zou hebben zit wel heel erg verkeerd met de bh's die ik nu heb. Moet ook zeggen dat niet allemaal top zit.. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik zulke grote borsten heb, zelfs erg klein. Een 70B staat bij mij aan de bovenkant gewoon open zeg maar (als jullie snappen wat ik bedoel)
Ik weet niet of ik dit ga proberen. Met deze maat zit ik meteen op de + €50,- en vind dat wel erg veel voor een bh waarvan ik niet eens zeker weet of deze past. Dus weet iemand een goedkope webwinkel of waar je deze maat voor een betaalbare prijs kan halen en in de winkel al kan passen?
Fantabulouss schreef:StableDoor schreef:Ik ga proberen morgenochtend te bh-shoppen, maar ik zag op internet dat 70F niet echt veel te krijgen is. Bij de hünkemoller enkel van die saaie zwarte of witte, bij de h&m niets, c&a niet, triumph niet... dan blijft er weinig over
Wat dacht je van zalando, livera, bonprix?
StableDoor schreef:Online bestellen kan niet, ik kan het niet laten bezorgen en ik pas ook liever 'live'. Echte lingeriezaken zijn boven mijn studentenbudget vrees ikik ga morgen een bh-zoektocht beginnen
Tinkerloos schreef:Ik snap nog niet helemaal hoe ik mijn maat moet berekenen.
Mijn omvang is 80 cm en de bovenwijte 112 cm.
Dus 32 en 44 inch.
Maar nu?
Wat is dan mijn cupmaat?
(ik kan heel raar het filmpje niet meer zien)