Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:Simpel toch, dat je teveel drinkt.
Hetgeen waar deze obsessief veel water drinken hype op is gebaseerd is een misinterpretatie van medische data (over hoeveel totaal vocht een mens per dag nodig heeft).
Je gaat proberen twee liter water te drinken, terwijl je lichaam daar tegen protesteert. Want je vermoedt dat het je niet zal lukken, dit impliceert dat zoiets moeite kost, (vele berichten in dit topic zowel als de titel getuigen hiervan).
Wat jullie doen is het onnodig belasten van je nieren zonder dat je er enig gezondheidsvoordeel van hebt.
maar kan ook komen door mijn cyclus, dus kan er nog niet veel nuttigs over zeggen eigenlijk.
Ik dronk graag cola (light) en dergelijke troep en merkte dat echt wel. Ik mag van mezelf nu 1 glas per dag frisdrank en verder alleen maar water. Thee tel ik trouwens niet mee bij de 2 liter, ik drink per dag ook nog 1/2 glazen groene thee.
Shiloh schreef:Dat zal allemaal wel, maar die discussie heb ik hier geen zin in, en is ook offtopic. Dus als je die discussie graag wilt voeren, start dan je eigen topic.
LauraSaskia schreef:Nu al de 2 liter aangetikt! Zit al de hele dag thuis, en met een liter kan voor je neus is het lekker makkelijk
Ladybird schreef:Ik stop met 3 liter, ik ben nu anderhalve week bezig ongeveer en ik doe nu niks anders als elk uur naar de wc gaan. Op school en stage kan dat echt niet. Ik schroef mijn hoeveelheid terug naar 2/2,5.