Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sting schreef:Een vriend van me wil ook wisselen. Hij had het er gisteren over dat hij zijn oude verzekering al heeft opgezegd, maar nu tot eind januari de tijd heeft een nieuwe te nemen. Mochten er dingen gebeuren in januari, dan werkt dat met terugwerkende kracht op de nieuw gekozen verzekering.
Iemand die dit snapt? Want dat klinkt niet erg logisch, wie weet wat je in januari allemaal overkomt....
Munnie schreef:Rinskee het is ook absoluut niet verstandig om niet naar de tandarts te gaan maar ben verhuisd en alle tandartsen zaten vol en zo een verhalen en toen dacht ik ach laat maar.
Fysio wil ik me eigenlijk echt niet extra voor verzekeren. Misschien valt het uiteindelijk allemaal wel mee met mijn hand en ik wil me eigenlijk niet scheel betalen aan iets wat ik niet echt nodig heb.
Weet iemand wat het ongeveer kost als je bij de tandarts een paar gaatjes hebt?
nathalie_v schreef:Ik kwam er achter dat ik eigenlijk helemaal geen keus had. Dus ben bij de zelfde gebleven.
Wel 20e per maand om hoog.... Dat ga ik wel voelen :-(
loulou schreef:Citaat:Loulou, geen ervaring met kiemer dat is wel een natura polis geloof ik, goedkoop maar ik weet niet hoe uitgekleed de polis is.
nee is gewoon vrije zorgkeus
Maar dat is ook wel logisch. Munnie schreef:Weet iemand wat het ongeveer kost als je bij de tandarts een paar gaatjes hebt?