Pff ik wil niet weten wat ik de afgelopen paar maanden heb uitgegeven, sowieso een YSL lipstick, een Urban Decay lipstick, LimeCrime lipstick (laatste twee dus ook verzendkosten) en 5 MAC lipsticks. En de rest van mijn berg make-up aankopen
Suus___
Geplaatst: 29-09-14 18:10
Ik zou zo m'n hele stash inleveren voor een paar high end favorites maar dat kan niet dus langzaam aan steeds wat kopen Heb nu deep throat en luster in m'n basket, 50 euro doen? Ehhhh vind t nog echt veel geld
Er is helemaal niks engs aan HQhair, heb er meerdere keren besteld en ben niets dan tevreden erover!
Glossi
Geplaatst: 29-09-14 19:20
Jaa HQ is ook eng. Niet bestellen, ik zou wachten tot je in Amerika bent. Als de bestelling goed verloopt bij HQ is er niets aan de hand maar anders ben je echt het bokje.
Mijn whitning lightning glosjes zijn aangekomen. Hoewel ik in bed lig heb ik ze wel even stiekem op gehad. Ze zijn erg mooi.
ik heb alleen nog maar positieve verhalen gehoord over HQ haha. En ze hebben aan mij ook echt een verkeerde als het mis gaat
Tytonidae
Geplaatst: 29-09-14 19:31
Ah ok! Vergeet niet dat er voor alles wel een paar slechte ervaringen zijn, van Sephora, tot ICIPARISXL, zelf bij counters zoals Mac etc hebben sommigen een slechte ervaring!
Ik zou zeggen google even rond.. internet staat er vol mee. HQ is top als de bestelling goed verloopt maar anders ben je het bokje. Met een beetje geluk kun je ean fluiten naar je spulletjes en ben je het geld kwijt.
Zelf heb ik er 1x besteld en bij mij was het pakketje zoek geraakt. Heel vreemd.. En daarna moest ik veel moeite doen om mijn geld terug te krijgen (formulieren via de post sturen) en kreeg ik uiteindelijk een soort van bon om daar opnieuw te bestellen. Uiteindelijk waren we maanden verder voor ik mijn bestelling had. En moest ook nog eens iets kopen wat ik niet nodig had want dat wat ik daarvoor besteld had was niet op voorraad en was nog maar de vraag of dat weer kwam en wanneer.
Oh dames! zit er in Rotterdam een MAC store of iets bij de douglas? ik ga er morgen heen namelijk of andere leuke makeup zaakjes?
Evony
Geplaatst: 29-09-14 19:37
Suus___ schreef:
Ik denk dat ik bij acw ga bestellen
kan je zeker alleen met creditcard bestellen of niet?
Glossi
Geplaatst: 29-09-14 19:38
ACW is wel betrouwbaar. Heb ik heel vaak besteld. Ook fijn mail contact waarbij je goed geholpen word. Maar ik zou wachten tot je in Amerika bent Suus :p