Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Let wel dat is ruim 11 jaar geleden.
. Zou alleen wel haast maken met die, want eenmaal uitverkocht komen ze niet meer; collectors edition die collectie. 
Yv_ schreef:You're the obe that i want & sandy zijn zo gaaf van glam! Ik heb ze ook, ben er verliefd op. Zou alleen wel haast maken met die, want eenmaal uitverkocht komen ze niet meer; collectors edition die collectie.
heb net m'n verjaardagsgeld op m'n rekening gestort, daar hád ik andere doelen mee maar als ik die lakjes zo zie......
_SantOs_ schreef:Oww zie weer veel te leuke lakjes voorbij komenheb net m'n verjaardagsgeld op m'n rekening gestort, daar hád ik andere doelen mee maar als ik die lakjes zo zie......
![]()
en krijg volgende week dus 2 CG holos 
en das niet best
dus even niks meer te 'wishen'
ben bezig met afvallen en hoop dat er nog wat kilootjes af gaan..
straks weer een lakje kiezen, word weer lastig.
maar ik weet van mezelf dat als ik me strikt aan een dieet hou, ik het niet lang vol hou. Dus ik mag best eens zondigen..
. Maar die werkt niet goed omdat m'n nagels zo sterk zijn en die vijl heel zacht was? 
Tazzey schreef:@Santos, when in doubt 2NITE![]()
Mijn bokkenpootje is nog altijd spoorloos. Er is nog niet om losgeld gevraagd dus ik gok dat hij zelf de benen genomen heeft.
Inmiddels heb ik zijn 4 broertjes geadopteerd van eBay, ik verwacht ze over een weekje.
maar wil ze allemaal proberen, moet van mezelf iedere keer een andere.
Tazzey schreef:Ik heb een Herome glasvijl en daar ben ik erg tevreden over.