Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:57

@Tazzey, waarom was je gestopt als ik vragen mag? Wel leuk dat je weer begint!

Oké, dit gaat niet goed zijn voor mijn beurs haha. Mijn huidige wish list:
HK Girl Glisten&Glow topcoat
Picture Polish Aurora
Picture Polish Solar Flare
Color Club Over the Moon
Essie Cute as a Button
China Glaze Flip Flop Fantasy
Opi Live.Love.Carnaval
Pipe Dream Polish Graffiti Tag
Glam Polish Twilight Echo's
Glam Polish Incurably Romantic
Glam Polish Supernatural Phenomena
Glam Polish Festival Songbird
Glam Polish Cast a spell Coven
Glam Polish Rydell High Sandy
Glam Polish Rydell High You're The One That I Want
Loaded Lacquer Bento Box

Glam Polish heeft echt leuke dingen!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:59

Ik vond het niet leuk meer. Ik heb de opleiding eigenlijk gedaan zodat ik mezelf kon voorzien van mooie nagels. Ik heb het dus kort ook voor anderen gedaan maar toentertijd had ik het geduld van een 2 jarige met ADHD en was ik na tien minuten eigenlijk al weer klaar. :o Let wel dat is ruim 11 jaar geleden.
Nu ben ik wat jaartjes verder en de ADHD is getemt. ;)

Yv_

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 14:01

You're the obe that i want & sandy zijn zo gaaf van glam! Ik heb ze ook, ben er verliefd op <3. Zou alleen wel haast maken met die, want eenmaal uitverkocht komen ze niet meer; collectors edition die collectie.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 14:04

Leuk dat je het weer wilt oppakken, Tazzey! Lijkt me dat je het niet echt verleerd, maar wel de snelheid kwijt zal raken. Net als met schaatsen, de techniek blijft wel bij, maar de eerste rondjes zijn altijd onwennig.

Ik heb van de week bij de Hema 2 holo's meegenomen voor de zomer. Want buiten geel, oranje en roze had ik niets in lichte kleuren. En de oranje had ik gekocht voor de olympische spelen en geel vind ik alleen mooi als ik lekker bruin ben. :)

Die Hypnoticpolish heb ik wel bij mijn favorieten gezet, maar toen ik wel erg veel leuks zag weer weggeklikt. Da's voor betere tijden, financieel gezien. :=

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 14:06

Het zal inderdaad vooral de snelheid zijn want de technieken zitten er nog wel in. Ik zal geen setje meer halen in nette tijden :D

De holo's van de Hema zijn erg leuk!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 14:12

Jammer dat ik niet in je buurt woon, kon je op me oefenen. Bleef tijdens het shoppen van de holo's weer met een nagel achter de spaken van de rolstoel hangen, dus er scheurde weer eens een nagel. :(

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 14:16

Balen Dreamy maar je bent altijd welkom hoor. Iets met mosselen :D

Ik oefende altijd op mezelf maar mijn nagels zijn nu wonderbaarlijk lang en sterk dat ik ze ook niet ga snoeien.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 14:22

Yv_ schreef:
You're the obe that i want & sandy zijn zo gaaf van glam! Ik heb ze ook, ben er verliefd op <3. Zou alleen wel haast maken met die, want eenmaal uitverkocht komen ze niet meer; collectors edition die collectie.

Ja bij Hypnotic zijn ze al niet meer te krijgen.. Alleen 3 andere van de collectie. Even verder googlen, haha.
Wat zijn jullie favoriete shops?

@Dreamybol: ah das balen :(

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 18:34

Oww zie weer veel te leuke lakjes voorbij komen :') heb net m'n verjaardagsgeld op m'n rekening gestort, daar hád ik andere doelen mee maar als ik die lakjes zo zie...... <<) :=

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 18:41

_SantOs_ schreef:
Oww zie weer veel te leuke lakjes voorbij komen :') heb net m'n verjaardagsgeld op m'n rekening gestort, daar hád ik andere doelen mee maar als ik die lakjes zo zie...... <<) :=

Haha vertel mij wat, net de hk top coat besteld, met glam Polish Songbird en liquid sky laquer strawberry mojito :) en krijg volgende week dus 2 CG holos :)
En m'n wish list wordt alleen maar groter lol

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 18:49

Ik wás aan het sparen voor een rondgenaaid hoofdstel met wit onderlegde neusriem en blingbling frontriem. Ik heb nog niet echt een wishlist.. heb dan de slechte gewoonte om gewoon alles maar in 1 x te bestellen :') en das niet best

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 18:53

Haha als ik mijn wishlist voor álles ga bekijken... Pff xD daar staat zo veel op, vooral veel dure dingen (MacBook, nieuwe Dslr lens, iMac etc)

Maar had m'n collegegeld voor m'n master al bij elkaar dus vond dat t wel mocht haha

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:01

Wat ik op m'n wishlist had staan was de OMG collectie van CG maar die heb ik voor m'n verjaardag gehad :D dus even niks meer te 'wishen'
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe kleding collectie :') ben bezig met afvallen en hoop dat er nog wat kilootjes af gaan..

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:08

Bevalt t goed, de OMG collectie? Succes trouwens met afvallen, ben er ook mee bezig maar t gaat zo langzaam :(

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:18

Ik heb niet echt een wishlist. Hoewel... herbruikbare sjablonen. Stef, heb jij daar ervaring mee? Ik heb nu papieren (de gouden) en daar heb ik een haat liefde verhouding mee.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:23

Ja de OMG collectie bevalt goed :j straks weer een lakje kiezen, word weer lastig.
Dankje, het gaat hier ook niet echt snel hoor (zeker als ik het vergelijk met m'n zus, 10 kilo in een maand). Ik ben nu een maandje bezig en ben 3 kilo kwijt. Ben koolhydraatarm gaan eten, niet heel strikt hoor haha. Van de week uit lunchen geweest en uit eten :') maar ik weet van mezelf dat als ik me strikt aan een dieet hou, ik het niet lang vol hou. Dus ik mag best eens zondigen.. :Y)

Twijfel welke ik van de OMG op ga doen.. BFF of DV8 of LOL.. dilemma dilemma

Tazzey is je bokkenpootje alweer terecht? Mijn glasvijl is al wel terug van z'n date.. :+

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:32

Ik ben in Amerika erg veel aangekomen (terwijl ik toch vrij gezond at, raar) maar dat was er binnen een maand al af. In de afgelopen maand ben ik anderhalve kg kwijt ong.. 'Probleem' is dat ik eigenlijk al best gezond eet en maar zelden chips of snoep eet. Dus dat maakt t al best lastig :p.

Ik ben zo benieuwd naar strawberry mojito! En Songbird ook wel. Hoop dat ze snel binnen zijn!

Hebben jullie nog tips voor waar je goede vijlen kan halen? Volgens mij werd hier mij een 180 aangeraden, maar heb niet zo veel verstand van welk merk goed is enzo

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:37

Ik ben 5 kilo aangekomen na het uit huis gaan. Bij het gezond eten (wat de dietst voorschreef) ben ik in een maand of 3 tijd 5 kilo bij aangekomen. Dat werkte blijkbaar bij mij dus niet..

Zo base coat zit erop, nu kiezen wat er overheen gaat.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:39

@Santos, when in doubt 2NITE :D

Mijn bokkenpootje is nog altijd spoorloos. Er is nog niet om losgeld gevraagd dus ik gok dat hij zelf de benen genomen heeft.
Inmiddels heb ik zijn 4 broertjes geadopteerd van eBay, ik verwacht ze over een weekje. :o

Waar wil je je vijl voor gaan gebruiken? Voor normaal vijlen zou ik een glasvijl nemen. Wil je buffen, zou ik gewoon een bufferblok halen. En anders 180 of hoger. Hoe hoger het grid getal hoe fijner de vijl. Lager dan 180 is niet geschikt voor de natuurlijke nagel.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:46

Nou ik heb een of ander setje van de target voor t bufferen (4 stukjes elk met een andere functie, 4 stappen zegmaar, zijn heeeeel licht want no Way dat ik m'n nagels daarmee kan vijlen!) maar die us aan vervanging toe.
Heb nu een opi 230 (?) vijl :). Maar die werkt niet goed omdat m'n nagels zo sterk zijn en die vijl heel zacht was?
En wat is t verschil tussen een glasvijl en een gewone?

2NITE is zooooo mooi hè!

Ik moest trouwens juist méér gaan eten, met name s ochtends en smiddags. Schijnbaar at ik te weinig, wat ook slecht is

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:54

Een glasvijl is heel fijn van structuur waardoor je de lagen van de nagel niet beschadigd daarbij is hij ook slijtvast en zeer goed te reinigen. Dit als je een goede hebt, de goedkopere van de Hema en Action ed zijn niet heel best.
De glasvijl is niet bedoeld om je nagelplaat mee te vijlen.

De set die jij bedoeld is om je nagelplaat te laten glanzen. Ik heb een drie stappen set van KOH en die bevalt zeer goed. Ik zou daar geen andere meer voor willen.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:58

Ik ga toch eens kijken voor een Koh glasvijl, denk ik. Was wat aan het experimenteren omdat ik last had van 'peelende' nagels en het ging goed, tot ik mijn nieuwe vijl kwijt raakte en weer mijn Herome glasvijl pakte. :\
En dan daarna op de wishlist zo'n buffer set.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:01

Ik heb een Herome glasvijl en daar ben ik erg tevreden over.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:02

Tazzey schreef:
@Santos, when in doubt 2NITE :D

Mijn bokkenpootje is nog altijd spoorloos. Er is nog niet om losgeld gevraagd dus ik gok dat hij zelf de benen genomen heeft.
Inmiddels heb ik zijn 4 broertjes geadopteerd van eBay, ik verwacht ze over een weekje. :o

2NITE <3 maar wil ze allemaal proberen, moet van mezelf iedere keer een andere.

Pfft vind het wel aso van bokkenpootje dat hij niet eens een briefje ofzo achterlaat.. Hij heeft straks pech als hij terug is :')

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 20:10

Tazzey schreef:
Ik heb een Herome glasvijl en daar ben ik erg tevreden over.

Ik merk nu dus het verschil weer, of het is dom toeval.. Maar ik geloof dat Yv het ook meer had met die vijl van Herome.
En op zich zie je dat afgebrokkelde toplaagje niet zo goed, helemaal niet als ik toch lak, maar mijn nagellak chipt daardoor ook sneller. :(