Natsuki schreef:Zijn er trouwens ook mensen hier die het niet helemaal eraf scheren/harsen/epileren/whatever?
En wat gaat dan wel weg enzo? Als ik het mag vragen.
Jup, ik

eigenlijk ging ik niet reageren, want
ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral erg heb moeten lachen: wat is haren weg krijgen toch een boel gedoe! Precies de reden waarom ik ben gestopt. Mijn benen niet meer sinds de diploma uitreiking (2 jaar), en toen vooral uit onzekerheid en vanwege de opmerkingen "de rest" (alleen wat uitstak en mijn oksels) nog wel, maar daar ben ik een jaar geleden ook mee gestopt. Ik had altijd veel irritatie en ingroei en zooi en dat is helemaal weg, dus voor mij is dit top! Kwestie van elke dag even goed wassen met water en niemand heeft er last van.
Opmerkingen, vaak negatief, maar ook positieve, krijg ik nog steeds, maar aangezien ik het zelf zo veel fijner vind, trek ik er me maar weinig van aan, al blijft het vervelend dat "met haar" zo ongeaccepteerd is geworden. De opmerking "nou ja, jij bent dan ook gewoon zo'n hippie", of "ja, maar jij bent anders/op reis" hoor ik regelmatig
vaak gaat er wel een laagje vanaf beneden zodat het niet zo uhm... Uitvalt. Wel zo fijn voor als ik iemand opduikel

Wel merk ik dat ik het steeds minder raar ben gaan vinden als iemand zich niet/maar deels scheert, dan wanneer iemand zich helemaal uitkleedt. Ik werk zo nu en dan met naaktmodellen en kijk toch altijd weer raar op van een naakt dat helemaal naakt is, om het zo maar te zeggen.Benen en oksels boeien me niet zo, al vind ik het zeker mooi als ze wel geschoren oid zijn (en niet als laatste heb ik vooral bewondering voor alle tijd die daarin gaat zitten!), gewoon naturel vind ik ze ook dikke prima. Mijn eigen ongeschoren bikinilijn kijkt me nog steeds aan, naast daar steek ik gewoon mijn tong naar uit. Als iemand er aanstoot aan neemt, is dat niet mijn probleem. Maar, dat heeft wel even gekost voordat ik dat zo zag