Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:44

SAKKIA schreef:
Oh dan ga ik het zeker vanavond proberen. Vriendje is toch de deur uit, dus dan heb ik zeker nog een uur in elk geval twee onderbenen te doen :')

Kun je naar hartenlust schreeuwen en niemand die je hoort :')
Nee hoor grapje... :+
Het valt reuze mee, als het bij mij ook gewerkt had, had ik het waarschijnlijk nu ook nog gedaan :j

Liselot

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:47

Ik heb sinds vorige week ook een lumea. Heb een lichte huid en behoorlijk donker haar. Ik doe mijn benen, bikinilijn (en lijntje onder mijn navel) en oksels er mee.
Er staat in het boekje dat je bij stand 4 of 5 het snelste resultaat krijgt, maar vind de tikjes die je bij stand 4 krijgt toch wel pittig hoor! Ik doe het nu op stand 3, dan duurt het maar iets langer.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:58

Robynn schreef:
SAKKIA schreef:
Oh dan ga ik het zeker vanavond proberen. Vriendje is toch de deur uit, dus dan heb ik zeker nog een uur in elk geval twee onderbenen te doen :')

Kun je naar hartenlust schreeuwen en niemand die je hoort :')
Nee hoor grapje... :+
Het valt reuze mee, als het bij mij ook gewerkt had, had ik het waarschijnlijk nu ook nog gedaan :j

Zou kunnen ik woon vrijstaand dus er is niet snel iemand die me hoort hoor :+
Maar ik ga eerst voetbal kijken, dan hardlopen en douchen en dan pas bezig hoor. Dan hebben mijn benen nog tot zaterdag om weer een beetje in model te trekken :j

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:24

Ik heb niet de lumea maar wel zoiets, ook van Philips (die versie daarvoor denk ik), maar buj mij gaan mn haartjes platliggen en vastgroeien ofzo :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:27

Liselot schreef:
Ik heb sinds vorige week ook een lumea. Heb een lichte huid en behoorlijk donker haar. Ik doe mijn benen, bikinilijn (en lijntje onder mijn navel) en oksels er mee.
Er staat in het boekje dat je bij stand 4 of 5 het snelste resultaat krijgt, maar vind de tikjes die je bij stand 4 krijgt toch wel pittig hoor! Ik doe het nu op stand 3, dan duurt het maar iets langer.

Ik heb het ook eerst in stand 3 gedaan, en na enkele behandelingen naar stand 5 gegaan :j
Mijn man ging al bijna van zijn stokje op stand 3 dus die zit nu op stand 2 :j :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:28

SAKKIA schreef:
Zou kunnen ik woon vrijstaand dus er is niet snel iemand die me hoort hoor :+
Maar ik ga eerst voetbal kijken, dan hardlopen en douchen en dan pas bezig hoor. Dan hebben mijn benen nog tot zaterdag om weer een beetje in model te trekken :j

:') :D :D

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:47

Ik zit al n half uur met dat ding in me hand maar ik durf niet haha ben doodsbang
Ht geluid alleen al
En heb een mega lage pijngrens

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:50

Mijn benen vond ik erg meevallen.. Maar 'de rest' :+
Autsch...

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:57

xmarijn schreef:
Ik zit al n half uur met dat ding in me hand maar ik durf niet haha ben doodsbang
Ht geluid alleen al
En heb een mega lage pijngrens

Haha mijn pijngrens is ook heeeel laag dus als ik t kan kan jij t ook :j ga d'r anders de eerste x even snel overheen, pakt ie niet zoveel haartjes maar wen je beetje aan t gevoel :) t wordt ook steeds minder pijnlijk haha

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:04

Ik heb ook die van Philips besteld, net binnengekregen. Het is te doen, maar leuk is anders :') Tot nu toe in elk geval een geslaagde aankoop!

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:07

Ik wax alles zelf. De eerste keer heeft me vriend geholpen want dan doet het het meeste zeer en durf je ook echt niet meer te trekken! Dus dan is het makkelijk als je iemand hebt waarbij je je op je gemak voelt en wilt helpen! De 2de keer heb ik het al helemaal zelf gedaan! Nu ben ik weer even over gegaan op scheren. Zodat alle wortels terug komen en ik straks weer in 1x helemaal glad ben!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:10

colinneke schreef:
Waar zijn trouwens die gasten als je ze nodig hebt :D

Hier }:)

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:18

Ik zie de pijn van Epileren/harsen nog niet zo in. Lekker naïef, wat me wss meer moed geeft om het te doen. :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:22

Natsuki schreef:
Ik zie de pijn van Epileren/harsen nog niet zo in. Lekker naïef, wat me wss meer moed geeft om het te doen. :)

Succes :D

Ik ga vanavond ook eerst lang twijfelen hoor := Gewoon omdat ik al weet hoe het voelt, vooral rondom de enkels en de knieën :=

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:23

Ach een paard op je voet is erger, geloof me ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:24

Ja maar op dat moment niet hoor :') Maar ik kijk gewoon tegelijk Spanje - Chili en dan komt alles goed :j

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:34

Natsuki schreef:
Zijn er trouwens ook mensen hier die het niet helemaal eraf scheren/harsen/epileren/whatever?
En wat gaat dan wel weg enzo? Als ik het mag vragen.

Jup, ik :) eigenlijk ging ik niet reageren, want
ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral erg heb moeten lachen: wat is haren weg krijgen toch een boel gedoe! Precies de reden waarom ik ben gestopt. Mijn benen niet meer sinds de diploma uitreiking (2 jaar), en toen vooral uit onzekerheid en vanwege de opmerkingen "de rest" (alleen wat uitstak en mijn oksels) nog wel, maar daar ben ik een jaar geleden ook mee gestopt. Ik had altijd veel irritatie en ingroei en zooi en dat is helemaal weg, dus voor mij is dit top! Kwestie van elke dag even goed wassen met water en niemand heeft er last van.
Opmerkingen, vaak negatief, maar ook positieve, krijg ik nog steeds, maar aangezien ik het zelf zo veel fijner vind, trek ik er me maar weinig van aan, al blijft het vervelend dat "met haar" zo ongeaccepteerd is geworden. De opmerking "nou ja, jij bent dan ook gewoon zo'n hippie", of "ja, maar jij bent anders/op reis" hoor ik regelmatig :') 
vaak gaat er wel een laagje vanaf beneden zodat het niet zo uhm... Uitvalt. Wel zo fijn voor als ik iemand opduikel ;)

Wel merk ik dat ik het steeds minder raar ben gaan vinden als iemand zich niet/maar deels scheert, dan wanneer iemand zich helemaal uitkleedt. Ik werk zo nu en dan met naaktmodellen en kijk toch altijd weer raar op van een naakt dat helemaal naakt is, om het zo maar te zeggen.Benen en oksels boeien me niet zo, al vind ik het zeker mooi als ze wel geschoren oid zijn (en niet als laatste heb ik vooral bewondering voor alle tijd die daarin gaat zitten!), gewoon naturel vind ik ze ook dikke prima. Mijn eigen ongeschoren bikinilijn kijkt me nog steeds aan, naast daar steek ik gewoon mijn tong naar uit. Als iemand er aanstoot aan neemt, is dat niet mijn probleem. Maar, dat heeft wel even gekost voordat ik dat zo zag :)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:41

ik blijf het een vreemd gezicht vinden, mijn kale doos, mét inkijk op de eh.. lippen. Ik scheer ze wel, maar eigenlijk vind ik die bos haar, mits getemd, mooier dan zo'n kale vlakte :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:42

mar_fay schreef:
Natsuki schreef:
Zijn er trouwens ook mensen hier die het niet helemaal eraf scheren/harsen/epileren/whatever?
En wat gaat dan wel weg enzo? Als ik het mag vragen.

Jup, ik :) eigenlijk ging ik niet reageren, want
ik moet eerlijk zeggen dat ik vooral erg heb moeten lachen: wat is haren weg krijgen toch een boel gedoe! Precies de reden waarom ik ben gestopt. Mijn benen niet meer sinds de diploma uitreiking (2 jaar), en toen vooral uit onzekerheid en vanwege de opmerkingen "de rest" (alleen wat uitstak en mijn oksels) nog wel, maar daar ben ik een jaar geleden ook mee gestopt. Ik had altijd veel irritatie en ingroei en zooi en dat is helemaal weg, dus voor mij is dit top! Kwestie van elke dag even goed wassen met water en niemand heeft er last van.
Opmerkingen, vaak negatief, maar ook positieve, krijg ik nog steeds, maar aangezien ik het zelf zo veel fijner vind, trek ik er me maar weinig van aan, al blijft het vervelend dat "met haar" zo ongeaccepteerd is geworden. De opmerking "nou ja, jij bent dan ook gewoon zo'n hippie", of "ja, maar jij bent anders/op reis" hoor ik regelmatig :') 
vaak gaat er wel een laagje vanaf beneden zodat het niet zo uhm... Uitvalt. Wel zo fijn voor als ik iemand opduikel ;)

Wel merk ik dat ik het steeds minder raar ben gaan vinden als iemand zich niet/maar deels scheert, dan wanneer iemand zich helemaal uitkleedt. Ik werk zo nu en dan met naaktmodellen en kijk toch altijd weer raar op van een naakt dat helemaal naakt is, om het zo maar te zeggen.Benen en oksels boeien me niet zo, al vind ik het zeker mooi als ze wel geschoren oid zijn (en niet als laatste heb ik vooral bewondering voor alle tijd die daarin gaat zitten!), gewoon naturel vind ik ze ook dikke prima. Mijn eigen ongeschoren bikinilijn kijkt me nog steeds aan, naast daar steek ik gewoon mijn tong naar uit. Als iemand er aanstoot aan neemt, is dat niet mijn probleem. Maar, dat heeft wel even gekost voordat ik dat zo zag :)

:j Leven en laten leven valt soms niet mee, al komt dat vaker door onzekerheid van de ander dan dat 'men' echt aanstoot neemt aan het feit dat je er minder/niks aan doet dan zij.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:44

Mar_fay: ik heb groot respect voor je houding en ik kan me voorstellen dat je met veel commentaar en/of blikken te maken krijgt, dus stoer!

Ik heb zelf een dikke bos haar op mijn hoofd en helaas hoort daar ook veel beharing op benen en armen bij. Ik ben daar op de basisschool flink mee gepest, wat ervoor zorgde dat ik alles weg wilde hebben zodra ik van mijn ouders toestemming kreeg om me te scheren. Ik heb er nog steeds moeite mee om me met ongeschoren delen (stoppels op benen, oksels, down under) in het openbaar te vertonen maar het gaat al beter :j Ik blijf mijn grenzen verleggen en ga me steeds minder schamen. Mijn armen onthaar ik overigens ook niet, ik kan wel aan de gang blijven haha
Ik heb op mijn hele lijf donshaar, dus waar stop je dan? Heb ook een streepje onder mijn navel, ook die blijft

Helemaal niet scheren wil ik niet, maar ik weet volgens mij wel een beetje waar je tegenaan loopt t.o.v. de heersende moraal in de buitenwereld :j

Merry legs: eens, ik vind helemaal kaal ook niet mooi :n

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:46

Hmmm, sorry, maar ik vind een bos onder de oksels toch echt wel onverzorgd staan. Ook bij mannen overigens :o

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:50

Ja ik sluit me aan bij liselot.. Ik werk in een strandbad en dus komen er ook mensen in bikini en als ik dan een bos haren zie lang het broekje en onder de armen vind ik dat wel echt vies/ onverzorgd.. Niet iets wat ik graag wil zien..

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:51

Liselot schreef:
Hmmm, sorry, maar ik vind een bos onder de oksels toch echt wel onverzorgd staan. Ook bij mannen overigens :o

Ben ik het deels mee oneens, mijn vriend houdt het netjes bij en dat ziet er dan verre van onverzorgd uit.

*kruipt weer in meeleesmodus*

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:54

Okee dit was n ramp, ik mezelf overtuigd en aan de slag gegaan met de wat ik dacht epilator.. Totaal geen pijn en kon alles doen, totdat mama me lachend vertelde dat t eeen lady shave was -O-

Dus ik met de epilator aan de slag... Mijn god zeg wat n klote gevoel ik vond me dijen het ergst. Knieen en ondeebenen niet
Hb nu ook op allebei me benen alleen het deel wat niet pijn deed glad haha

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:57

xmarijn schreef:
Okee dit was n ramp, ik mezelf overtuigd en aan de slag gegaan met de wat ik dacht epilator.. Totaal geen pijn en kon alles doen, totdat mama me lachend vertelde dat t eeen lady shave was -O-

Dus ik met de epilator aan de slag... Mijn god zeg wat n klote gevoel ik vond me dijen het ergst. Knieen en ondeebenen niet
Hb nu ook op allebei me benen alleen het deel wat niet pijn deed glad haha

Hahaha _O- geweldig! Maar t is best te doen toch? :P