Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 18:37

Ik meld me ook even.. ik bestel al een langere tijd bij B&F. Tevreden, en dan vooral over de service +:)+

Ik heb alleen nog een kleine pot Smart Protein hazelnoot, maar ik krijg deze deze mooi me strot niet door.. er zijn 3/4 doseringen uit. Iemand interesse? :+

en dan nu over tot.. de bestelling haha. Ik wil toch eens een ander smaakje proberen van de smart bars, ik neem ALTIJD := de coconut, iemand andere suggesties?

dancer_

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 18:40

Ik neem cocunut, caramel of witte chocolade. Had volgens mij eens een iets met cookies maar die waren echt ranzig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:41

Ik kom me hier ook melden! Ben weer bezig met een wat actievere levensstijl en het bierbuikje eraf werken dus heb net een emmer Smart Protein gekocht. Wil even kijken hoe dit bevalt en als deze geen succes blijkt te zijn ga ik voor de Whey Perfection! Wil ze alleen wel echt als maaltijdvervanger gebruiken en hier stond bij dat het kon. Iemand ervaringen?

Verder heb ik er nog een paar dingetjes bij besteld, paar verschillende soorten vitamines en dat soort dingen. Heb er weer helemaal zin in :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:48

Ik kon smart protein niet wegkrijgen, ik werd er misselijk van. Ik gebruik de whey perfection i.c.m. de ultra fine oats als maaltijdvervanger (4 shakes op een dag: 2 shakes 28g eiwitpoeder, 250ml water en 250ml volle yoghurt & 2 shakes 28g eiwitpoeder, 25g ultra fine oats, 250ml water en 250ml volle yoghurt).

De volle yoghurt is omdat ik anders onvoldoende vet in mijn dieet heb zitten, het water is omdat ik hem anders qua smaak te sterk vind. Voor de rest eet ik er 2 stuks fruit (1 kiwi, 1 appel of peer) en 2 stuks groente bij (1 winterpeen, 1 komkommer of tomaat). En dan nog een flinke bak zelfgemaakte soep 500-700mL), 1L water en 1L thee. Ook slik ik er vitaminesupplementen bij en omega 3 (expres geen omega 6 en 9, die krijg ik al voldoende binnen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:49

Mijn ervaring met de Smart Protein is dat deze veel dikker is dan een Whey perfection shake. Daardoor vult smart protein wel beter. Ik maak hem met water. Met melk vind ik hem te dik (bijna niet drinkbaar).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:52

Ik heb er als vitamineaanvulling op dit moment maar even Smart Multi en een doosje vitamine D bij besteld, heb van mezelf al een tekort aan D.

Het is mijn idee om in de eerste instantie 1-2 maaltijden per dag te vervangen met de Smart Protein, en idd om hem aan te maken met water. Heb de nutella smaak besteld omdat een kennis zei dat die best goed weg te krijgen was, dus ik zal het zien :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:54

Van die nutellasmaak ging ik na 3 slokken over mijn nek, terwijl hij zo lekker rook.
Waarom heb je niet de variety pack gekozen? Dan kun je wat smaken uitproberen...
Die smart protein is idd behoorlijk dik. Ik heb de straciatella gehad, die vond ik wel redelijk oke...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:55

Ik heb al eerder shakes gedronken van verschillende merken en ik word heel snel misselijk van bepaalde geuren/smaken. Heb wel met die vriend van me overlegd dat als ik hem nou echt heel vies vind hij hem van me over koopt. Misschien dat ik dan wel een variety pack bestel, maar vind dat toch een beetje 'zonde' omdat ik nu al weet dat ik de helft weg ga gooien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:18

Ik heb een pot witte chocolade en een pot straciatella. Vind die allebei lekker!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 11:09

Ik heb net m'n grootste bestelling ooit geplaatst! Ze hebben veel bio producten die net even goedkoper zijn dan elders. Ik heb ook whey besteld maar toch van een ander merk. Het was on sale en kostte hetzelfde als whey perfection :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 11:28

Ik heb wel interesse Kayleigh! Stuur je even een pb!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:09

Oh dat vind ik ook wel interessant Kayleigh! Ik wil eigenlijk nog een hoop smaken proberen voor ik een hele pot durf te bestellen hihi :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 12:46

Ik heb ook wel interesse! Laat Josien eerst maar uitzoeken welke smaken zij wilt en dan hoor ik graag welke er nog over zijn :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:30

Als er nog een nutella en ice coffie is zou ik graag ook wille. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:32

Ice coffee is net vergeven, nutella is er nog wel 3x :)

Minute

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:44

Als het kan zou ik graag degene die nog over zijn willen overnemen:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:47

Minute schreef:
Als het kan zou ik graag degene die nog over zijn willen overnemen:)

Dat is

3x nutella
3x chocolade
1x straciatella
1x bounty

Als je via pb komt kunnen we het afhandelen!

Super dat er zoveel interesse is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 13:53

Alle samples zijn verkocht :)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:13

Zo dat gaat hard Kayleigh :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 14:44

Moderatoropmerking:
ik wil er nog even op wijzen dat het niet de bedoeling is om producten te verkopen in dit topic. gelieve zoiets dus in het vervolg per pb te regelen!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:31

De laatste pagina lijkt wel marktplaats :')

Ik heb net eiwit en carnitine gekocht bij body&fit. Maar ik hoorde op de sportschool, iemand had een onderzoek gelezen waarin uitkwam dat body&fit gewoon verkeerde voedingswaarden op de etiketten van bijv. eiwit zet. Ik hoop dat ik de bron nog kan vinden. Heeft verder niemand hier van gehoord? Of is dit al genoemd :o

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 12:34

Misschien even een stukje terug lezen.. Overigens ging dat voor zover ik weet (en zover het me iets interesseert) over de whey en niet over de andere producten.

En niet alles geloven wat je in de sportschool hoort. Is 9 van de 10 keer broscience :P

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:35

Ik heb whey gekocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:07

Inderdaad even teruglezen en zelf een beetje op FB e.d. rondkijken. De laatste Whey producties zijn al aangepast.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 20:36

Heeft iemand de proteïne chips al gehad? Mijne zijn vandaag binnen gekomen, vanavond proberen :)) de nieuwe pindakaas met cacao is hemels trouwens, aanrader!!