Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, komende dagen erg druk en veel staan in de hitte etc , vrijwilligerswerk dus vrijwillig gewoon
Zwerte schreef:Oh ik hou me nu nog in hoor. Ik heb alleen nog steeds het rare idee dat dit topic bedoeld voor mensen die er niet tegen kunnen. Hele gekke aanname natuurlijk.
Weet je wel hoe vreselijk vaak iemand zoals ik die exacte zin te horen krijgt? Omdat mensen die er wel tegen kunnen het nu een stuk beter vinden dan die saunatemperaturen van het weekend, krijg je gelijk om je oren geslingerd dat het nu wel meevalt hoor. En daar word ik inmiddels woest van. Zeg dan gelijk dat jij het nu wel prima vind, maar niet als algemeen feit zeggen dat het 'maar' zoveel graden word.
Ik weet dat ik het heftig opvat, wellicht dat ik in de winter hier wat milder over denk. Maar zolang ik nog huisarrest heb en wanhopig smachtend naar buiten kijk, kan ik zulke opmerkingen gewoon niet hebben, vooral niet in een topic voor soortgelijke mensen als ik!
als ik ooit nog eens verhuis doen we dat dus mooi in de winter he
Sonja_vR schreef:Zwerte schreef:Oh ik hou me nu nog in hoor. Ik heb alleen nog steeds het rare idee dat dit topic bedoeld voor mensen die er niet tegen kunnen. Hele gekke aanname natuurlijk.
Weet je wel hoe vreselijk vaak iemand zoals ik die exacte zin te horen krijgt? Omdat mensen die er wel tegen kunnen het nu een stuk beter vinden dan die saunatemperaturen van het weekend, krijg je gelijk om je oren geslingerd dat het nu wel meevalt hoor. En daar word ik inmiddels woest van. Zeg dan gelijk dat jij het nu wel prima vind, maar niet als algemeen feit zeggen dat het 'maar' zoveel graden word.
Ik weet dat ik het heftig opvat, wellicht dat ik in de winter hier wat milder over denk. Maar zolang ik nog huisarrest heb en wanhopig smachtend naar buiten kijk, kan ik zulke opmerkingen gewoon niet hebben, vooral niet in een topic voor soortgelijke mensen als ik!
jeetje Zwerte, er word helemaal niet gezegd dat het allemaal wel meevalt oid, er word alleen door 1 iemand ene keer het woord "maar" gebruikt omdat het 8 graden minder warm is dan dat het was en dat dat al iets scheelt. relatief gezien scheelt het namelijk idd.,
dat het voor jouw beleving geen klap uit maakt wil toch niet zeggen dat iedereen die het woord "maar"durft te tiepen in 1 zin met een temperatuur gelijk gelyncht moet worden of wel?
degene die het tiepte zegt niet eens dat ze het nu prima kan hebben, maar zegt alleen maar dat het maar 27 graden is ipv 35 en daarna word het ook nog eens verduidelijkt dta ze het relatief bedoelde ...
snap best dat je chago word van dit warme weer, ik ook...
maar ik ga er niemands hoofd voor afbijten...
weet je wat pas ruk is...dit weer en niet van ellende in een hoekje kunnen wegkruipen , maar gewoon doorwitten, verven, schuren etc tot je er ziek van boven de plee hangt , maar dan nog hoef je toch niemand te lynchen?
lijkt me dat we het hier gewoon een beetje gezellig kunnen houden...

Nou kan ik wel zonnewering op gaan hangen of een airco kopen, maar met een flink dure vakantie in het vooruitzicht zou ik graag een (tijdelijke) goedkopere oplossing hebben

this bij mij "maar" 25 graden met wlink wat koude wind heerlijk!! Helemaal niet zo benauwd dus me les gaat lekker door om 19.00 maar deze dagen zat ik thuis lekker binnin in de koude woonkamer, ik haat die warmte zonder wind!
Sonja_vR schreef:zwerte, als ik het anders opvatte dan jij bedoelde , bij deze excuus,maar ik vond het nogal aanvallend over komen, tuurlijk mag je aangeven dat jij het niet als "maar" beleefd, maar ik las het even iets anders als dat jij het nu uitlegt.
maar vrijwillig? dat dacht ik dus niet, dat huis is nu eenmaal gekocht en we moeten! over dus zal er verplicht geklust moeten worden , de andere optie is niet klussen en met dubbele lasten zitten die niet tof zijn , wat dus dus geen optie is
tot zover de vrijwilligheid van het klussen![]()
mezelf daarbij ziek maken, ja , helaas, so be it , want dat huis komt niet vanzelf klaar .
maar vanmorgen pauze (elders werken) en dan vanmiddag weer verder met het schuurblok. hopelijk blijft een frisse wind staan , want dan is er nog enigszins verfrissing aanwezig...
en eerst schaduwdoek ophangen beneden, dan is de keuken ook zonvrij , de andere ramen beneden daar hangen gelukkig verduisterende rolgordijnen voor ...
Ik vind dus dat er nog een optie is: gewoon verhuizen en in het huis trekken in de huidige staat.