Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Wat een kind 'vindt' zou me niet boeien. Groot genoeg om tegen me in te gaan? Dan ook groot genoeg om zelf je plan te trekken of kost en inwoon te betalen.ouders waar het hier om ging hebben trouwens geen tattoo vermoed ik als ze er zo tegen zijn.
evaac schreef:Mijn vader was er ook tegen maar heeft er zelf een (in een bezopen bui in het leger laten zetten). Hij heeft spijt, maar denkt dat alles wat hij heeft gedaan waar hij spijt van heeft, als ik datbdoe dat ik ook spijt krijg. Nou heb nog lang geen spijt
Ayasha schreef:evaac schreef:Mijn vader was er ook tegen maar heeft er zelf een (in een bezopen bui in het leger laten zetten). Hij heeft spijt, maar denkt dat alles wat hij heeft gedaan waar hij spijt van heeft, als ik datbdoe dat ik ook spijt krijg. Nou heb nog lang geen spijt
Zou maar erg zijn als je dat op 19 al had!
Maar goed, valt me op dat deze discussie er zo eentje is waar leeftijd, en vooral de fase waar je in zit, er wel toe doet.
lieveli schreef:Toch vind ik de houding van 'ik ben 18 en ook al woon ik thuis en mag het niet, ik doe het lekker tóch' eerder bij een puber horen dan bij een volwassene.