Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharmila schreef:Ik herken je verhaal wel.....ik heb een vorm van dwerggroei waardoor ik zo goed als onvruchtbaar ben. Ik word ook niet ongesteld. Het lijkt een beetje oo pcos, maar is een stuk heftiger. Alles al geprobeerd om een cyclus op gang te krijgen, ook hormonen geprikt. Maar helaas.... We zijn wel geselecteerd om embryo selectie te laten doen in Maastricht, zodat als het toch lukt om een cyclus op gang te krijgen ik in ieder geval een gezond kindje kan krijgen. Maar ja.....we zijn nu inmiddels al 3 jaar bezit met hormonen. Moedeloos word je ervan soms he.....
quera schreef:Ja ook geprobeerd. Hou alles netjes bij in een app. Mijn cyclus is 1 keer 29 geweest en de rest boven de 40. Vandaag 46
mirgino schreef:quera schreef:Ja ook geprobeerd. Hou alles netjes bij in een app. Mijn cyclus is 1 keer 29 geweest en de rest boven de 40. Vandaag 46
ik heb jaren met 41 dgn ongesteld gelopen en was altijd op de dag af
na mijn bevalling is dat 26dgn geworden, ik denk dat dat gekomen is door jaren hormonen spuiten
maar als jouw cyclus regelmatig is rond 40 dgn is dat gewoon prima
quera schreef:Heb hem 1 keer gevonden. Verder nooit. Maar omdat ik zo onregelmatig ben zou ik per cyclus 20 ovu testen moeten gebruiken. En dat wordt wel erg duur.
chocobroodje schreef:Dat kan best wel eens meevallen. Ik zou het toch zeker eens 1 cyclus proberenIk heb zelf die van het kruidvat/trekpleister gebruikt en die werken goed. Ik meen 13,95 voor 7 stuks. Ga ervan uit dat je de eerste week zeker niet hoeft te testen. Ik zou op dag 10 beginnen met testen maar ik verwacht dat je pas rond dag 20 resultaat dan zult zien (uitgaande van je eerdere cyclussen) Een duidelijke streep (net als de test streep )is een eisprong.
quera schreef:Heb hem 1 keer gevonden. Verder nooit. Maar omdat ik zo onregelmatig ben zou ik per cyclus 20 ovu testen moeten gebruiken. En dat wordt wel erg duur.
chocobroodje schreef:Ja ik voel me vrij goed, weinig last van kwaaltjes, wel af en aan een beetje trekkende buik en zere boobiesMaar dat heb ik er maar wat graag voor over!
Uiteindelijk gelukt zonder ziekenhuis gedoe, wou deze ronde nog afwachten en anders toch een afspraak gaan maken... Ben dus heel erg blij dat dat me iig bespaart is gebleven.
Leandra schreef:Ik heb een snelle maar heftige bevalling gehad. Ze is in 4,5 uur geboren. Mijn vliezen braken en toen kreeg ik gelijk al weeën om de 2 minuten. Geen tijd om ze goed op te vangen en te ontspannen tussendoor. Aan het einde hebben ze meegeduwt op mijn buik omdat haar hartslag daalde. De gynaecoloog was al opgeroepen met de vacuümpomp. Gelukkig die niet nodig gehad.
Ze heet Elize en woog bij de geboorte 4370 gram!
Chocobroodje, gefeliciteerd!