Ik heb weer even periode dat ik de beugel zat ben (komt en gaat) de stang over m'n gehemelte irriteert nog steeds

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jeann schreef:Nou ik ben gisteren naar de huisarts geweest en mijn verhaal uitgelegd.. hij concludeerde aan het einde dat het dus echt 'medisch' was ipv voor de mooi..
Hij stuurt me door naar een kaakchirurg en via die kaakchirug kom ik dus wel uit bij de orthodontist.
Ben erg benieuwd...
Marijkjuh schreef:Na lang twijfelen post ik hier ook. Ik ben 23 en heb besloten dat ik toch echt een beugel moetIn mijn mond is weinig ruimte, waardoor mijn tanden schuin over elkaar heen schuiven. Maar ik maak me er gigantisch druk om, wat als ik een buitenboord beugel moet? Als volwassene vind ik dat ik daarmee echt niet representatief op mijn werk kan komen en betekend zoiets ook niet het einde van je seksleven? Ik heb een hele lieve partner, maar toch ben ik bang dat dit de passie snel laat doodbloeden.
Zijn er hier meer Bokkers die weinig ruimte bij de tanden hebben en hoe is dit opgelost?
Nog een hindernis is dat ik echt een gigantische tandarts angst heb
Marijkjuh schreef:Na lang twijfelen post ik hier ook. Ik ben 23 en heb besloten dat ik toch echt een beugel moetIn mijn mond is weinig ruimte, waardoor mijn tanden schuin over elkaar heen schuiven. Maar ik maak me er gigantisch druk om, wat als ik een buitenboord beugel moet? Als volwassene vind ik dat ik daarmee echt niet representatief op mijn werk kan komen en betekend zoiets ook niet het einde van je seksleven? Ik heb een hele lieve partner, maar toch ben ik bang dat dit de passie snel laat doodbloeden.
Zijn er hier meer Bokkers die weinig ruimte bij de tanden hebben en hoe is dit opgelost?
Nog een hindernis is dat ik echt een gigantische tandarts angst heb