Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MaNdiii schreef:Iedereen nog de beste wensen en dat het inderdaad allemaal beter mag gaan met iedereen.
Ik herken echt zoveel in dit topic. Veulen84 heb jij dat ook dat je zomaar ineens omvalt. Bij mij is trapaflopen echt nog een ramp. Vooral in de ochtend dan lijkt er geen beweging in te komen. Ik heb dan ook van die scheuten als ik te snel wilt. Dus het is meestal eerst goede voet en dan ander bijsluiten.
Chubby schreef:Mag ik vragen hoe jullie eea geregeld hebben op/met je werk? Volledig ziekgemeld, werken vanuit huis, taxivervoer misschien, of nog andere regelingen?

) mijn enkel (en onderbeen) gebroken bij val van paard.. Was verschrikkelijk en heb er heel veel last van gehad. Heeft 6 maanden geduurd voor ik beetje normaal kon lopen en vrijwel geen pijn meer had. En het heeft een dik jaar geduurd voor het gevoel in mijn been terug was wat het ervoor was. Ik weet wel niet wat voor breuk je had, bij mij was het een vrij gecompliceerde omdat mijn voet bleef steken in mijn stijgbeugel en eens het eruit was dan is het paard er ook nog gaan opstaan.. en heb er best wat operaties aan gehad (4). En had er eigenlijk nog 1 moeten laten doen om die vijzen er nog eens uit te halen die overbleven, maar ik wou echt geen extra operatie meer dus die zitten er nog in. Heb er wel last van dus ga het eruit laten halen binnenkort denk ik want het hindert echt (zit er toch al heel wat jaartjes lastig te wezen dus tijd om "korte pijn" logica te volgen en door de zure appel te bijten..) 

, kan hem echt goed buigen, niet helemaal maar wel verder dan de vorige keer.. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik nog nieuwe kruisbanden moet. Voelt net of ik een been heb wat er los aan zit en daardoor zweeft ofzo haha 

dus nu een brace. Ben er behoorlijk bweh van.                                                         

) er op steunen, maar nog even oppassen met ongelijke bodem en dus beter nog even niet te paard (ehhh te paard is toch wat anders dan ongelijke bodem  
 )