MaNdiii schreef:Iedereen nog de beste wensen en dat het inderdaad allemaal beter mag gaan met iedereen.
Ik herken echt zoveel in dit topic. Veulen84 heb jij dat ook dat je zomaar ineens omvalt. Bij mij is trapaflopen echt nog een ramp. Vooral in de ochtend dan lijkt er geen beweging in te komen. Ik heb dan ook van die scheuten als ik te snel wilt. Dus het is meestal eerst goede voet en dan ander bijsluiten.
Wankelen, ja dat heb ik heel veel. Komt deels omdat me spieren niet goed reageren en ik ben ook veel te stijf. Als ik te veel doe is het erger.
's Ochtends is het veel erger omdat alles dan stijf is. Net als dat ik dan 's avonds op de bank zit, dan wordt het stijf en dan bak ik er niks van.
Chubby schreef:Mag ik vragen hoe jullie eea geregeld hebben op/met je werk? Volledig ziekgemeld, werken vanuit huis, taxivervoer misschien, of nog andere regelingen?
Ik werk 15 uur in de week voor een baas. En 25 uur in de week voor mezelf normaal. Maar ik kon niet lang staan. Dus lesgeven (paarden) en stallen mesten enzo kan ik niet. Heb van mei tot de eerste week van december thuis gezeten. Nu werk ik 2 dagen in de week 3 uurtjes voor me baas. Vanaf nu gaan we proberen er elke week 3 uur (1 dag) per 2 weken erbij te doen.
Langzaam probeer ik steeds iets meer te doen voor me bedrijf ook. Maar dat is beestje puzzelen.