mariekekroon schreef:me bult achter me helix is weer groot en doet behoorlijk pijn als ik der aan zit....
ik zit der aan te denken hem door te prikken... is dit verstandig?
Nee.
zou even langs je piercer gaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vumana89 schreef:mariekekroon schreef:me bult achter me helix is weer groot en doet behoorlijk pijn als ik der aan zit....
ik zit der aan te denken hem door te prikken... is dit verstandig?
Nee.
zou even langs je piercer gaan.
Vumana89 schreef:
vandaar mn advies toch terug te gaan...
vaak kun je de bult alleen voelen met je vingers, en dan lijkt het groter. Eem piercer heeft er beter zich op. Tevens is er verschil in een bindweefselbultje en een vochtbultje.
mariekekroon schreef:Vumana89 schreef:Maar volgens mij is dat al eventjes terug, dat je daar geweest bent..
klopt... was in de vakantie
maar hij word steeds groter af en toe..
[***] schreef:Zaterdag heb ik mn derde gewone gaatje laten zetten en van eentje heb ik best last, en daar baal ik van , ik heb met de andere er nooit last van gehad, zelfs met een piercing heb ik tot nu tot geen last gehad.
Hij is echt heel gevoelig, als mijn sjaal tegen mn oor aan komt voel ik hem al, een soort steek.
Met slapen is het helemaal lastig.
Heeft iemand een gouden tip ?
Vumana89 schreef:Naomi, dat heb ik ook.
tegenwoordig knip ik plastic op maat. Als ik mijn navel opnieuw zou laten zetten dan is het niet meer mooi... we hebben het weleens geprobeerd. Dus nu knip ik ze maar.
arme navel... ziet er niet meer uit. Maarja.
Rosanne! Het was leuk je te ontmoeten!
ik hoop dat mn vader je niet al te veel pijn heeft gedaan.
Sorry dat ik er niet bij kon zijn/blijven, shop liep ineens vol.
[***] schreef:Zaterdag heb ik mn derde gewone gaatje laten zetten en van eentje heb ik best last, en daar baal ik van , ik heb met de andere er nooit last van gehad, zelfs met een piercing heb ik tot nu tot geen last gehad.
Hij is echt heel gevoelig, als mijn sjaal tegen mn oor aan komt voel ik hem al, een soort steek.
Met slapen is het helemaal lastig.
Heeft iemand een gouden tip ?
mariekekroon schreef:Aranel schreef:Dan zou het heel goed litteken weefsel kunnen zijn. Had ik ook toen ik het doorprikte namelijk.
wat moet ik der dan mee doen? ik vind het niet erg dat die der zit, ik heb der geen last van ofzo, maar moet ik naar een piercer of naar de huisarts
Ssmarty schreef:Ik ben wel benieuwd naar een foto!
Ik ben inderdaad bang dat het wat te veel is, maar persoonlijk houd ik er wel van als het even net iets anders is dan normaal.