Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Mollig en een maatje meer staat niet gelijk aan vrouwelijke rondingen en omgekeerd. Daarom vind ik de boodschap en alle plaatjes nergens op slaan.
Zijn wel genoeg mollige mensen die hun vet rondingen noemen en zich daarachter schuilen.
little_king schreef:[ Afbeelding ]
deze stond net op facebook
LOL
not.
Is er dan een plaatje wat minder is tegenover magere mensen is het hek van de dam terwijl deze plaatjes al jaren rond gaan onder de noemer wat leuk!! En daar niet over zeiken hoor, doen die mensen zelf, dus hup lachen allemaal.
Daarom zijn er nu tegenovergestelde plaatjes.
Ik keur overigens beide af.
Laat elkaar gewoon zijn hoe we zijn.
Fiebie schreef:little_king schreef:[ Afbeelding ]
deze stond net op facebook
LOL
not.
Is er dan een plaatje wat minder is tegenover magere mensen is het hek van de dam terwijl deze plaatjes al jaren rond gaan onder de noemer wat leuk!! En daar niet over zeiken hoor, doen die mensen zelf, dus hup lachen allemaal.
Daarom zijn er nu tegenovergestelde plaatjes.
Ik keur overigens beide af.
Laat elkaar gewoon zijn hoe we zijn.
Dat is zeg maar niet categorie mollig
Die koopt kleren bij de tentenfabriek gok ik
Lienie_F schreef:Ik ben het er half mee eens, als het bij je bouw past is mollig helemaal niet erg, en is het soms zelfs mooier, maar dat hangt echt van de persoon af. Zelf heb ik ondergewicht (en je kunt dus mijn ribben tellen enz.) maar dat pas bij mij, dikker ben ik niet mooi, maar daar krijg ik idd. ook regelmatig opmerkingen over (in het zwembad twee vrouwen tegen elkaar over mij: "zij zou in een anorexiakliniek moeten zitten" en "zij zou het zwembad niet in mogen, ze is een slecht voorbeeld voor de andere meisjes hier") terwijl ik wel een normaal eetpatroon heb
N0a schreef:Geryon schreef:Mollig en een maatje meer staat niet gelijk aan vrouwelijke rondingen en omgekeerd. Daarom vind ik de boodschap en alle plaatjes nergens op slaan.
Zijn wel genoeg mollige mensen die hun vet rondingen noemen en zich daarachter schuilen.
Maar wat versta je onder mollig? Ik ga toch ook slanke mensen niet als anorexia of gratenpakhuis benoemen? Waarom wordt daar in dit topic een discussie over gehouden, als 'mollig' ook ontzettend neerbuigend klinkt. Dan zegt de TS dat ze genoeg heeft van die termen, en dan gebruik ze zelf ook zo'n term...
liedje89 schreef:love_western schreef:Ik zie hier veel commentaar op de plaatjes waar mollige mensen op staan. Maar zoals ik volgens mij al vaker had gezegd. Ik zie op fb ook genoeg plaatjes waar dat extreem mager word gepromoot. Maar daar hoor je niks over
Ik heb die eigenlijk nooit gezien, is dat dan de omgekeerde versie, " vlees is voor honden".
liedje89 schreef:N0a schreef:
Maar wat versta je onder mollig? Ik ga toch ook slanke mensen niet als anorexia of gratenpakhuis benoemen? Waarom wordt daar in dit topic een discussie over gehouden, als 'mollig' ook ontzettend neerbuigend klinkt. Dan zegt de TS dat ze genoeg heeft van die termen, en dan gebruik ze zelf ook zo'n term...
Mollig is toch nog best een lief woord voor een beetje dik, gratenpakhuis is meer de magere equivalent van vet varken
little_king schreef:Fiebie schreef:Euhm juist.
Ach weet je, mensen die snel ''online'' oordelen vind ik ook niet sexy....
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?
Maar jij vind die tenten opmerking dus maar heel normaal?
N0a schreef:Ja dat begrijp ik, maar ik bedoel meer te zeggen.. Waarom gebruiken we die termen? Mensen zijn mensen.. Of je nu dik of dun bent.
little_king schreef:Dat jij dat zelf grappig vind en in je eigen boek zet, prima.
Ik zal je boek niet kopen. Ik hou niet van die humor waarmee mensen te kakken worden gezet om hun uiterlijk.
Fiebie schreef:little_king schreef:Dat jij dat zelf grappig vind en in je eigen boek zet, prima.
Ik zal je boek niet kopen. Ik hou niet van die humor waarmee mensen te kakken worden gezet om hun uiterlijk.
Ik hou niet van mensen die leven onder het motto: ''Is er geen probleem? Dan maken we er één!''
Daarnaast, mijn boek heeft een hele andere doelgroep: Mensen met humor
MamaJella schreef:Stiekem moet ik hier wel even over lachen dames. Je voelt je aangevallen omdat je slank bent? Ga weg zeg.