Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mrijn schreef:Ik hou van hardlopen, maar nog meervan de voldoening achteraf! Ik moet zeggen dat mijn kangoo jumps het lopen wel heel veel fijner maken hoor. Vroegah was ik de eerste 10 min allemaal pijntjes in mijn gewrichten aan het verbijten voor ik was opgewarmd. Ik wordt nog steeds een paar keer per weekstaande gehouden als ik aan het lopen ben door mensen die willen weten wat voor rare schoenen ik aan hebIk snap het goed en geef ook (bijna) altijd vriendelijk antwoord, maar eigenlijk vind ik het bloedirritant om mijn training te moeten onder breken.
Ukkiee schreef:Mrijn schreef:Ik hou van hardlopen, maar nog meervan de voldoening achteraf! Ik moet zeggen dat mijn kangoo jumps het lopen wel heel veel fijner maken hoor. Vroegah was ik de eerste 10 min allemaal pijntjes in mijn gewrichten aan het verbijten voor ik was opgewarmd. Ik wordt nog steeds een paar keer per weekstaande gehouden als ik aan het lopen ben door mensen die willen weten wat voor rare schoenen ik aan hebIk snap het goed en geef ook (bijna) altijd vriendelijk antwoord, maar eigenlijk vind ik het bloedirritant om mijn training te moeten onder breken.
Nou, ik heb even opgezocht wat die schoenen zijn en ik moet zeggen, applaus dat je daarmee zo naar buiten durft te gaan haha. Ik zou me dan kapot schamen, en bang zijn dat ik val
phormicola schreef:Mrijn schreef:Had je moeten doen, Phor! Dat was een mooie deal!
Ja weet ik, maar ik vind het nog steeds nogal een bedragIk zat me ook te bedenken dat ik een Amerikaanse schoonmoeder heb en dat ik die rond m'n verjaardag best wel even lief aan kan kijken
schnappie schreef:zo vanmiddag de cardio 1 gedaan, lekker met de hond gewandeld en nu even mijn eten laten zakken en zo nog even rijden! genieten dit weer!
Hardlopen... het lijkt me heerlijk. Maar door 2 operaties aan mijn voet durf ik er niet aan te beginnen. Ik kan mijn voet minimaal afrollen waardoor ik denk ik altijd geforceerd ga lopen.
_JY_ schreef:Vraagje: Ik heb een tijdje hardgelopen, maar daar ben ik echt op uitgekeken eigenlijk dus ik wil baantjes gaan zwemmen in het openluchtzwembad hier om de hoek, maar hoe kan ik dat het beste aanpakken? Ik bedoel, ik vind het wel fijn als het effect heeft, maar ik wil voorkomen dat ik iets overbelast en bovendien moet het wel leuk blijven natuurlijk.