Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:01

Zo wat een succesverhalen hier! Ik weeg nu op m'n zwaarst ooit nl 71 kg ben zelf 1.68 maar weeg altijd al "veel". Alleen was het eerst meer spier en nu meer vetjes, maar goed ben ook gestopt met roken :j

Maar ik wil gewoon strakker in m'n vel kunnen en m'n rijlaarzen weer passen zonder dat m'n kuit afsterft :')

Woog altijd rond de 68 wil daar weer naartoe als richtlijn maar het gaat me meer om hoe ik in m'n velletje zit :#

Goedzo sabini *\o/*

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:03

Bewondering voor de mensen die (zoveel) zijn afgevallen _/-\o_
Ik zou de discipline niet hebben :o

Bonjoy, 'grappig', ik heb jou namelijk altijd slank/normaal ingeschat vanuit het topic over ogen mooier maken :j

San

Gewicht is ook prima zoals het nu is. Fysio zou alleen graag wat meer spiermassa zien. Ik ben een beetje te slap. Loop bij de fysio voor mijn rug; ooit gebroken dus wat gedoe rondom de breuk en wat artrose en een scoliose. Dus goede buikspieren zouden me kunnen helpen zegt ie.

Geen idee of olijven goed of slecht zijn. Ik gok beter dan een zak sjippies... Maar zooo lekker... Ik zou zo'n bak in een keer leeg kunnen eten :))

YMJArabians

urselin schreef:
Bewondering voor de mensen die (zoveel) zijn afgevallen _/-\o_
Ik zou de discipline niet hebben :o

Bonjoy, 'grappig', ik heb jou namelijk altijd slank/normaal ingeschat vanuit het topic over ogen mooier maken :j

Nee, helaas niet :o Het gaat nu gelukkig goed met afvallen, maar ik kom van een aardig hoog gewicht voor een jonge meid van 1.80m.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:04

Sabini schreef:
Hee hallo.. ik ben ook 11 kg kwijt ;) Of lezen jullie daar overheen? :o

Sorry, ik word dood gegooit met pb's. :')

Super goed van je!

Afbeelding

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:05

Je hoeft je niet te schamen hoor Bonjoy :)

Wauw Rozanne en Sansje, jullie gewicht in combinatie met lengte klinkt heel goed :j

Respect ook Rozanne en Splinter dat jullie gestopt zijn met roken! (ik rook niet, maar heb er sowieso respect voor haha). En Splinter, inderdaad het gaat ook om hoe je in je vel zit!

Haha Rapons :D Dankje. Al weer druk druk dus met Bokt? Hopelijk geen lelijke pb's!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:06

Sabini *\o/* ook echt supergoed...

En Lins en Rozann super dat jullie gestopt zijn met roken _/-\o_
Gezond bezig!!

Sabini

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:07

Wie gaan er vanavond allemaal nog Shredden? :D (tussen 19.30 en 21.00 uur)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:08

Minions!!! *\o/*

<3

Mijn hoofdpijn lijkt weg te zakken, dus ga om half 8 ook nog even shredden. :j

Splinter

Nou volhouden :Y) maar we zijn al sinds half nov onderweg :j

Ik moet ook nog maar ga eerst ff eten :j

San

Ik heb m'n shred voor vandaag al gedaan. Ga wel net als gister even een yoga sessie doen nog... Speciale sleeptime workout. Gister voor het eerst gedaan en vond wel lekker :)

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:09

jaa ik :) eerst nog even mn eten laten zakken, en dan rond een uur of 8 denk ik dag 9 doen. ben nu eigenlijk wel toe aan wat nieuws, maar als ik die verhalen zo hoor..
supergoed dat iedereen hier al zoveel afgevallen is!! ik heb bij mezelf namelijk helemaal niet het idee dat ik al wat kwijt ben, terwijl ik wel gewoon gezond eet..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:10

Bonjoy schreef:
Nee, helaas niet :o Het gaat nu gelukkig goed met afvallen, maar ik kom van een aardig hoog gewicht voor een jonge meid van 1.80m.

Mooi dat het afvallen goed gaat +:)+
Je motivatieglaasjes van je blog zijn trouwens ook keileuk bedacht!

Heb nu al zin om morgen te shredden!
Ik ben wel benieuwd of ik 's avonds dan nog leef (twee uur sporten) :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:10

Dank je :D Ik vind het ook een leuk idee, ze staan hier nu gezellig op de TVmeubel :D

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:11

_/-\o_ Dames jullie zijn echt allemaal voorbeelden! _/-\o_ Echt zeer inspireerend om jullie verhalen te lezen! En echt diepe respect dat jullie zoveel zijn afgevallen!

Ik ben nu op mn zwaarst ;( ik ben 1.80 en weeg nu 86.4 (voordat ik begon met normaal eten dus 87.9 en maar ik heb in de maand december ook 89 op de weegschaal zien staan, en dat was voor mij een grote rode vlag. Nadat ik me een tijdje terug niet meer lekker voelde in mn favoriete shirtje was ik er klaar mee! Ook bij mij zie het niet echt mijn armen en benen zijn slank, bij mij zit het echt alleen op mijn buik.
Eerste doel is 80 kg en dan nog 3 kg, ik vind 77 kg een mooi gewicht voor mezelf. Heel stiekem zou ik wel onder de 75 willen wegen maar de laatste keer dat ik dat woog voelde ik me daar niet helemaal lekker bij...maar misschien nu ik het gezonder aanpak gaat het wel... ik kijk wel, eerst onder die 80 kg komen!

Ik heb mezelf net echt aan mijn haren naar boven gesleept en de laptop aangezet, ik had echt absoluuuuut geen zin! Maar toch gedaan en het ging eigenlijk best lekker! een stuk beter dan gisteren in elk geval!
Maar echt geen zin meer om te koken dus de aardappelen met bloemkool maken plaats voor een salade met zalm. Alsnog trots om mezelf want een paar weken geleden zou dit mc donalds zijn geweest :P

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:12

Sabini! Goed bezig!

Ik weeg momenteel 93kg met mijn 1.65.
Eerste dag zit erop, pfff ik heb echt zoolang niet meer zooo gezweet...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:13

Wauw wat zijn er hier mensen veel afgevallen zeg, wat knap _/-\o_
Ik vind dan altijd dat ik niet mag klagen want ik ben nog steeds slank al kan er wel iets af, maar als ik dan die cijfers van anderen zie, respect _/-\o_

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:15

Sabini schreef:
Wie gaan er vanavond allemaal nog Shredden? :D (tussen 19.30 en 21.00 uur)

Ikke. Effe nog wat opruimen en dan "lekker" shredden.
Het is heavy, maar wel heerlijk vind ik

Sansje schreef:
Ik heb m'n shred voor vandaag al gedaan. Ga wel net als gister even een yoga sessie doen nog... Speciale sleeptime workout. Gister voor het eerst gedaan en vond wel lekker :)

Heb je die ook via i-net? Zo ja dan heb ik stiekem wel interesse in de link. Merk dat ik nu vaak helemaal hyper word van het shredden en vervolgens de halve nacht wakker lig.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:15

Ik heb ook een motivatie tumblr in de aanbieding :D

stopdreaming-startachieving.tumblr.com

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:16

Wow veel lange mensen hier! Ik ben ook 1.80 lang en wil in ieder geval weer minder wegen dan de centimeters in mijn lengte ;) Maar dat gaat wel lukken want mijn 'normale' gewicht is altijd rond de 72 geweest.. Ik gaf al aan met oud&nieuw dat ik 10 kilo goede voornemens heb, maar eigenlijk zijn het er 13 haha :)

Als mijn rode vlag nou eind van de week weer binnengehaald kan worden stap ik weer op de schaal, want nu vind ik het niet leuk :n

Ik stel het nog een kwartier uit en dan ga ik met dag 8 aan de slag *\%/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:16

Wat komen er enorme prestaties voorbij zeg, wauw!!

Ik ben nu 6 kg kwijt door South Beach, nou de overige 9 nog. En dan maar eens zien hoe ik eruit zie.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:17

Ik lees straks even goed bij, via tel wat lastiger om op iedereen te reageren!

Mss ook leuk om voor foto's te showen? Waar iemand vandaan komt, waar ze nu zijn en waar eventueel weer willen zijn?

Vind dat altijd heel leuk om iemand anders zijn reis te zien qua gewicht enzo!

Anne.

Ik ga straks weer shredden, effe mn avondeten laten zakken. Spaghetti met verse tomaat <3

Sim

Ik worstel ook al jaren met mijn gewicht. Toppunt was een gewicht van 100 kg op een leeftijd van 24 jaar, bij een lengte van 1.70. Ben toen met de WW 25 kg afgevallen. Door allerlei verschillende, o.a. Medische redenen ook weer aangekomen, maar nooit meer 100 kg. Het bleef altijd schommelen tussen de 80 en 85. Nu dus weer echt gezond eten en lekker veel bewegen/sporten!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 20:21

Mikkie ik heb gewoon op YouTube gezocht op bedtime yoga. Gisteren die van yogatic gedaan. Was te doen :)