dems75, dat hoesten enz.enz. kan zijn dat je longen lekker aan het opschonen zijn. Die rommel moet er toch uit... Verder heerst er ook griep hoorde ik... dus daar kun je ook nog een staartje van gekregen hebben. Natuurlijk gaat dat over )
Ik ben ook verkouden [nog steeds,maar minder],was in geen 20 jaar meer verkouden geweest. Maar idd. je lichaam word schoon gemaakt en dan word je weerstand even minder. En idd. die griep,die was best extreem deze keer,dus daar kan het ook door zijn gekomen.
gohya, toppertje!! Lekker volhouden, denk dat het dipje alweer voorbij is! Ja joh, overal griepvirussen hoorde ik al. Allemaal minder prettige, lees: zieke vrienden in Nederland...
Zelfs vanavond op een verjaardag geweest, waar héél veel werd gerookt. Kostte geen moeite
Het weekje 2-4 sigaretten per dag roken heeft echt geholpen. Nu hopen dat ik ook geen moeite meer heb als ik een avond op de bank hang.
Heb Smintjes XL, mini lollies en pistache nootjes als bezigheidstherapie, mocht ik het lastig krijgen
Mijn vriend is vandaag gestopt, cold turkey. Hij dacht dat het wel mee zou vallen. Ik zei van niet. Hij kwam er van terug Maar hij heeft het volgehouden, ook tijdens de verjaardag. Super!
Dat is goed nieuws Mayo, volhouden nu !! Na ongeveer 3 dagen is nicotine uit je lijf dus lichamelijke verslavingis dan al weg. Blijft natuurlijk de verslaving tussen je oren nog over. Goed Goyha, jij komt er wel !! Vraag me af hoe t met pluimpje is sinds ze met pillen gestopt is.
Mayo van mij dachten ze dat ik ADHD had. Ik werd erg hyper en druk en praatte erg veel wat ik voorheen nooit deed. Maar dit zijn gezonde 'afwijkingen' en ze zijn tijdelijk.Dus houd vol,je vriend kan er ook niets aan doen.
Nadesh
Geplaatst: 11-03-13 00:09
tenzei die net zo staatsgevaarlijk is als ik countrygirl
Hier nog steeds niet gestopt, en als ik al gestopt was, was ik 1 maart weer begonnen, toen overleed totaal onverwacht ons jongste kattebeest, amper 5 jaar oud. Wat een stresszooi!
Stoppen.....kan het goede moment niet vinden, en cold turkey mag niet meer van mn mannetje, ZUCHT...
Ik ontwijk hem maar even. Hij is erg wispelturig op het moment en geen prettig gezelschap. Ik zou haast willen dat hij ook niet cold turkey was gegaan pfff...
Nadesh, wat denk je van mij? Echt niet te genieten hoor... Ik ben gestopt op 'n moment dat er hier zeker niemand was voor 2 weken. Manlief ging naar Nederland... en ik zat alleen op m'n berg. Dus niemand, behalve ikzelf (grrrrrrrrr) had er last van. Nu, tegen jezelf aan chagrijnen doe je niet lang hoor!
Je kattenbeest: jammer, sterkte daarmee!
Het goede moment komt vanzelf Nadesh... heus! Er gaat 'n keertje 'n knop op. En anders kom je maar hierheen, zal ik een afkickcentrum openen voor stikchagrijnige mensen? Haha....
Vriendje had volgens mij wel door dat hij echt slecht gezelschap was gisteren. Hij kwam vanmorgen even slijmen Maar goed we gaan het zien, hij moet de rest van de dag nog doorkomen, scheelt dat ik er dan weinig last van heb Moet vanavond toch naar stal, dus zie hem alleen met avondeten en wanneer we naar bed gaan.
Ik ben inmiddels 106 dagen cold turkey, eerste keer gestopt met roken na 10 jaar roken. Heb het pas nu wat moeilijker in de zin dat ik erover droom.... Maar het komt niet in me op een op te steken! Las hier over verkoudheid daar had ik ook veel last van en keelpijn. Ook merk ik dat mijn weerstand is verslechterd maar we houden vol!
Hier ook nog steeds braaf gestopt. Had t vandaag voor t eerst wat moeilijker, niet zozeer met niet roken, maar mijn humeur is niet best. Maar ja, dat soort dagen had ik er voorheen ook wel eens tussenzitten, dus het is niet gezegd dat het van het stoppen komt. Wel merk ik dat ik veel feller en duidelijk ben als er iets is wat me niet zint. Ik zeg veel eerder heel duidelijk wat en en hoe ik erover denk en wat ik van iemand vind. Voorheen kon ik dat redelijk doseren, maar nu flap ik er alles uit. Voelt wel lekker, maar is vast niet altijd even verstandig.
Top dames!!! Mooi om de verschillend in het stoppen te lezen, ach zolang we ons einddoel maar bereiken!
Hier nog steeds zonder problemen gestopt (alweer 3 maanden), maar begin er steeds meer tegenop te zien na de bevalling. .. Als ik mijn gewicht maar weer terug krijg, dan komt t goed (en ben echt niet te flauw, ga gewoon keihard sporten, 2 vliegen in 1 klap).
Ik ben afgelopen maandag opgenomen en dinsdag heb ik een nieuwe aortaklep gekregen.. vanaf maandag ben ik dus ook gestopt. Ik lig nog wel in het ziekenhuis maar goed, ik moet t wel even doen. Dus bij deze, 1 stopper erbij
pippenstein
Geplaatst: 16-03-13 14:43
Mijn vader rookte meer als een pakje per dag dus dat zal zeker de grootste oorzaak zijn geweest. Ik kreeg drie jaar later na mijn vaders dood ook kanker maar dat had niets met roken te maken ( lymfklier kanker ) Nu vier jaar geleden en na september controle nog steeds kanker vrij. Zoooo blij dat ik toen al was gestopt. Die pleisters en zo is volgens mij echt troep hoor volgens mij moet je juist van die nicotine verslaving af en dan moet je het niet met pleisters in stand gaan houden.