30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:02

Wat leuk en goed dat er steeds meer mensen mee doen!
Ik ga zo aan dag 4 beginnen, heb stukken minder spierpijn dan gisteren dus hoop dat het me wat makkelijker afgaat straks!

Wat voeding betreft ben ik ietsje meer gaan opletten op wat ik eet en heb ik mijn tussendoortjes (at altijd liga's en sultana's e.d.) vervangen door fruit en/of bouillon, verder wil ik wel gewoon lekker blijven eten, dus echt diëten is niks voor mij.
Ik heb trouwens naar mijn idee geen super slecht eetpatroon, eet voldoende groente en fruit e.d. maar ben dol op chips en koekjes :o

Raponsje

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:04

Ik hou ook niet van gekookte groente.

Ik wok of gril al mijn groente, veel verschillende soorten door elkaar en blijft het knapperig in plaats van kapot gekookte groentepap.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:05

Ik heb geen problemen met groenten. Als ik niet streng aan het dieten ben, dan eet ik ook echt heel veel groenten. Maar uit ervaring weet ik dat ik dan niet afval (teveel kh's), dus nu even wat minder tot er weer 10 kilo af is. Dan houdt ik een pauze met wat meer kh's door groenten, kwark en soms wat fruit. Daarna gaan de volgende 8 kilo eraan.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:08

Ik was net bezig met dag 3 level 1, alleen internet is supersloom dus het filmpje stopt steeds. Had hem van tevoren ook al laten laden maar hij kwam maar tot 3 minuten. :+ Was nu net klaar met de warming up en had het opdrukken gedaan. Laat hem nu heel lang laden en probeer het straks maar weer..
Heb gister trouwens overgeslagen (dus had nu eigenlijk bij dag 4 moeten zijn :o ) en mijn kuiten zijn weer een beetje bijgekomen, de trap afgaan is nog steeds moeilijk maar ik kan iig weer lopen. :))
Ik vind groente heerlijk, vooral paprika. In kleine stukjes snijden en wat water erbij en dan ong een uur op het vuur laten staan tot al het water verdampt is, dan zijn ze echt heeerlijk zoet. :9 Of aubergines uit de oven met boordkruimels erop mmm.
Volgensmij eet ik best wel gezond, behalve het ontbijt. Ontbijt is meestal wit brood met nutella en een bekertje melk. Als ik buiten de deur ontbijt is het altijd een cappuccino met een croissantje met nutella erin. 's Middags meestal pasta, verschild een beetje met wat maar we maken altijd zelf de saus. Bijv. een halve ui en cherrytomaatjes (voor 2 personen) of een geraspte courgette met spekjes. En 's avonds groente en vlees met een plakje brood. Ik woon trouwens in Italië nu dus vandaar altijd die pasta, mijn vriend is Italiaans dus die wil persé pasta voor lunch. :') Ben ook niet aangekomen sinds ik hier zit ofzo dus zo slecht is het denk ik ook niet. En verder drink ik alleen maar water, en als tussendoortjes altijd fruit.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:10

Ik zou echt tonnetje rond worden als ik in Italië zou wonen.. Al dat lekkere eten. :9

Straks dag 4! Daarna weer een extra ster op m'n 30 day shred kalender. :))

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:12

@loose : ik ken dat probleem:P Ik kom ook uit een italiaanse familie en pasta's vinden we allemaal heerlijk... Maar jammer genoeg is dat ook niet al te goed. Dus nu maken we het al een stuk minder.
Ik heb ooit familie op bezoek gehad, en toen at ik ook tijdens de lunch en bij het avondeten pasta :9

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:12

Ja die kalender ga ik ook uitprinten!
Had al bedacht om zelf iets te maken maar hij bestaat al zag ik op een van de eerste pagina's :))

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:15

arabella2000 schreef:
Ik heb geen problemen met groenten. Als ik niet streng aan het dieten ben, dan eet ik ook echt heel veel groenten. Maar uit ervaring weet ik dat ik dan niet afval (teveel kh's), dus nu even wat minder tot er weer 10 kilo af is. Dan houdt ik een pauze met wat meer kh's door groenten, kwark en soms wat fruit. Daarna gaan de volgende 8 kilo eraan.

Van kh uit groente kun je niet aankomen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:15

Ik ben half Italiaans, dus misschien is het niet zo gek dat ik al m'n hele leven met m'n gewicht worstel :))

Ik ga nu aan dag 8 beginnen :D

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:19

Raponsje schreef:
arabella2000 schreef:

Van kh uit groente kun je niet aankomen.

Ik val in ieder geval niet meer af als ik veel groenten eet. Maar dan eet ik ook ongeveer 300 gr groenten bij de lunch en 's avonds nog eens 300 of meer. Nu eet ik maar 300 gr groenten op een dag.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:32

Het ligt dan niet aan de groente maar aan wat je voor de rest eet of je activiteit.

Al zou je 1.5 kilo groente per dag eten, het maakt niet uit.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:45

Zo, dag 8 ook weer achter de rug :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:45

Raponsje schreef:
Ik hou ook niet van gekookte groente.

Ik wok of gril al mijn groente, veel verschillende soorten door elkaar en blijft het knapperig in plaats van kapot gekookte groentepap.

Hier precies het zelfde! Ik hou niet van drabbige papjes, doe mij ook maar knapperig of rauw :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:46

ik ben ook meer van de rauwe groenten, heerlijk :9 Kan er bakken van leegvreten :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:48

Hahaha ik nu ook wel! Ik merk dat ik door mijn dieet eten veel meer ga waarderen, met name lekkere, gezonde groentes :D

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:53

Is het nou slimmer om dit soort kracht training voor of nadat je hebt gegeten te doen?
Ik zat te denken aan na het ontbijt :-)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:54

Bestaat het hele programma uit deze 3 filmpjes? Of is er ook een site/blog of whatever van? :) Ik wil het namelijk na mijn dieet gaan oppakken.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:56

het is alleen een krachttraining programma zonder dieet.

er word verwacht dat als je wil shredden je dus zelf een correct eetschema maakt.

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:59

Ik heb een vraagje en misschien heel dom.
Maar ik kan maar een dag van level 1 vinden van het programma.
Doen jullie elke dag het zelfde dag of waar vinden jullie andere dagen?

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:01

Je doet inderdaad 10 keer hetzelfde.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:01

Raponsje schreef:
het is alleen een krachttraining programma zonder dieet.

er word verwacht dat als je wil shredden je dus zelf een correct eetschema maakt.

Dat doe ik zeker, aangezien ik na al die tijd op gewicht wil blijven :) Maar ik bedoel meer of er nog meer filmpjes zijn van workouts volgens dit programma, of dat je je gewoon aan deze 3 kunt houden voor 30 dagen.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:02

Wat doen jullie na die 30 dagen? := Ik zie mezelf dan alweer hele avonden op de bank hangen :P Is het verstandig om zoiets om de maand te doen? Dus 30 dagen shredden, 30 dagen 'rust' (evt cardio/kracht in sportschool) en dan weer 30 dagen shredden?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:02

Er zijn maar 3 filmpjes voor de shred.

Maar er is ook een 90 dagen programma en je hebtbijvoorbeeld ook een 6 weeks 6 pack programma.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:03

Bonjoy, gebruik eens google.... ik heb de volledige set van haar gekocht via telsell.... Rapons heeft ook aangeboden via de UK te willen bestellen.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:07

phormicola schreef:
ik ben ook meer van de rauwe groenten, heerlijk :9 Kan er bakken van leegvreten :)

Vind ik ook echt heel lekker, altijd al zo geweest, vroeger op familieweekend at ik 's avonds meestal de salade die nog over was van het eten op, vond ik echt heerlijk terwijl mijn neefjes en nichtjes aan de chips zaten :P

Ik heb er ook altijd moeite mee als ik ergens anders ben dat andere mensen weinig fruit eten, ik eet zelf best wel veel fruit en als ik dan bij iemand anders slaap die geen fruit in huis hebben mis ik het toch best wel.

Mootje hoeveel heb jij betaald via telsell voor die set?